Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

V
Övr. Katt I kväll, när ni ställer fram åt tomten den sedvanliga tallriken gröt med en klick smör i, glöm inte att också ställa fram lite kattmat...
Svar
1
· Visningar
714
Senast: KungTulle
·
Övr. Katt Hamnat i en lite knepig sits, ska försöka få med allt men hålla det så kort det går, men varning för det blir långt. Väldigt tacksam om...
Svar
11
· Visningar
2 470
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Lite bilder på busarna igen :) Running och Brighten "Running"
Svar
5
· Visningar
960
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Katt Hittade ingen sån här tråd, men om moderator tycker den passar in någon annanstans får den flyttas så klart. :) Ville bara ge alla...
Svar
16
· Visningar
1 503
Senast: Annie_92
·
F
Övr. Katt Har en kattunge på 15 veckor som kommer från djurens vänner. Hon kom till mig för två veckor sen. Under denna tid har hon gått på toa ca...
Svar
5
· Visningar
3 182
Senast: Sol
·
Övr. Katt Min 10åriga hankatt har under en längre tid haft klåda. Dock har det blivit mycket värre nu på sista tiden. Han springer iväg som om...
Svar
7
· Visningar
1 806
Senast: IterBis
·
Övr. Katt Det är snart 3 veckor sedan våran kisse så traigskt gick bort och vi känner oss nu redo för att leta en ny familjemedlem. Men hur...
2
Svar
21
· Visningar
1 808
Senast: Mabuse
·
Övr. Katt Jag väntar på att mina honor ska börja löpa.:D Min huskatthona har inte löpt efter sin första kull som hon fick i Maj 2008. Hon ska...
Svar
1
· Visningar
659
Senast: MissFideli
·
A
Övr. Katt Min 9 år gamla honkatt kastrerades idag, ett ingrepp som görs dagligen tycker man ju.. inga problem med det. Men under tiden när jag...
Svar
7
· Visningar
1 141
Senast: Await
·
Övr. Katt Nu är mina små 10 dagar, tänkte att jag kanske skulle visa upp dem här också! :D (Det är svårt att fota kattungar i dåligt ljus med...
2
Svar
20
· Visningar
1 868
Senast: ricca
·
Övr. Katt Isola har hittat en värmekudde! :D Hela dagen har hon varvat mellan att ligga och tryna på värmekudden och ligga på golvet för att...
Svar
10
· Visningar
1 015
Senast: ricca
·
T
Övr. Katt Jag blir tokig på henne... så tokig så att jag snart faktiskt gör mig av med henne. Hela huset är ju redan avsprärrat för att jag är...
2
Svar
29
· Visningar
6 148
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Vår ena katt kissar i köket, senast kissade hon i en stekpanna :crazy: (Numera åker allt ner i diskvatten direkt så hon inte kan kissa...
2
Svar
23
· Visningar
3 756
Senast: muppia
·
S
Övr. Katt Hej!! Min katt Saga kliar sig runt hals och bakom örorna så det blir sår. Jag har pratat med Vet och hon tror att Saga är allergisk mot...
Svar
6
· Visningar
1 216
Senast: dannilall
·
Övr. Katt Har en honkatt här hemma som jag skulle vilja ta en andra kull kattungar undan men vet inte hur jag ska hitta en hankatt till henne...
2 3
Svar
44
· Visningar
11 984
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt ... för att djurägandets baksida; gamla farbror katt ska få åka till veterinären och därifrån till det eviga whiskaslandet :(. Kisse är...
Svar
9
· Visningar
918
Senast: sag03
·
Svar
6
· Visningar
877
Senast: alazzi
·
Övr. Katt mina två raringar är uppe i 9v nu, tiden går... S*Big Silver's Running free och S*Big Silver's Brighter than a thousand suns :)
Svar
16
· Visningar
1 114
J
Övr. Katt Jag har haft min katt på sjukhus i 5 dagar och fick hem henne i tisdags i ett uruselt skick. Hon är opererades (buken) i lördags, hon...
Svar
9
· Visningar
4 267
Senast: Fiffi1
·
Övr. Katt Hej!! Jo jag funderar jag ska bort en vecka till min kompis. Men våran 14 veckors kattunge sover hos mig nästan varje natt, någon gång...
Svar
6
· Visningar
897

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Hönstråden II
  • Storlek på rastgårdar?

Hästrelaterat

Omröstningar