Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

H
Övr. Katt Jag har ett problem som det känns som att jag inte kan vara ensam om... :grin: Jag är på g att flytta ihop med min kille och båda två...
Svar
4
· Visningar
3 250
Senast: Elina8
·
Övr. Katt Jag är en vuxen djurvän med mkt stor gård och bra ytor . Jag har under några år bollat med tanken om att starta kattavel . Jag älskar...
2
Svar
21
· Visningar
3 208
Senast: Mabuse
·
Övr. Katt Jaha, jag var igår och hämtade en liten kissemissa. Medtagen, mager, tovig men otroligt kelen och snäll. Hittades under ett hus, och de...
Svar
6
· Visningar
1 152
Senast: Vagis
·
Övr. Katt Kan de det?:confused: för ca två veckor sedan hittade vi spyor lite här och där, sedan började alla tre katterna kräkas om vartannat...
Svar
3
· Visningar
3 515
Övr. Katt Efter mycket letande så hittade vi då våran drömkatt, en skäldpaddsfärgad hona :) Stackarn hade dock kunnat få en bättre start...
Svar
3
· Visningar
810
Senast: R8n
·
Övr. Katt Här kommer lite nya bilder på mina älsklingar! "Running" och "Brighten"
Svar
3
· Visningar
746
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Katt Abbie passar på att fånga nya julklappen Verkar inte så tokigt att vara katt faktiskt. Ligga med magen i vädret och filosofiera :D
Svar
9
· Visningar
1 025
Senast: MissFideli
·
D
Övr. Katt Nu går det inte längre. Min ena katt flyttade ut i lagårn i somras och vi skaffade en ny katt för att den andra inte skulle vara själv...
Svar
8
· Visningar
1 088
Senast: Dandyridge
·
Övr. Katt Jag har tänkt gå över till enbart blötfoder för att katterna ska få i sig mer vatten. Men hur gör man rent praktiskt? Torrfodret har...
Svar
16
· Visningar
1 479
Senast: cili
·
Övr. Katt Vi har en hon katt som snart är 1 år gammal och hon har börjat pissa överallt nästan på badrumsmattor, hallmattor, täcken m.m.:( Har...
Svar
10
· Visningar
1 222
Senast: skuggan_
·
Övr. Katt Har 2 st kattungar som äter hästfoder,(kornkross,betfor, jäst) har ´lock på alla hinkar och tunner men dom får upp dom är ingen...
Svar
9
· Visningar
1 436
Senast: kirrekorv
·
Övr. Katt Ger du din katt någon mjölkprodukt? Vilken? Varför? Hur ofta? Undrar av ren nyfikenhet, spännande att läsa "motiveringar" åt båda...
Svar
7
· Visningar
1 078
Senast: Wingates
·
Övr. Katt Hej Idag har min katt varit konstig. Han har ont i magen och jamar ibland. Känner jag på bakre delen av magen så jämrar han och fräser...
Svar
4
· Visningar
8 736
Senast: Smulis
·
Övr. Katt Vad har ni för försäkring, kostnad och vad får ni för priset ??
Svar
11
· Visningar
1 033
Övr. Katt Jag hämtade en svart sköldpaddshona ifrån Djurens vänner i Skara igår. En 2 årig kelig flicka som sovit med mig i sängen inatt. Hon är...
Svar
15
· Visningar
1 173
Senast: KisseNova
·
G
Övr. Katt Vi har en ny kattunge sen en månad tillbaka ungefär, men hon vill inte bli rumsren! Från tidigare har vi två vuxna katter som båda går i...
2
Svar
27
· Visningar
4 434
Senast: lil-sis
·
E
Övr. Katt En katt (hona) har befunnit sig under en längre tid i vår närmaste by.. Övergiven och ensam har hon vandrat runt husen och tiggt mat och...
Svar
9
· Visningar
1 133
Senast: stumpan
·
R
Övr. Katt :cry:Fick avliva min katt i onsdags då den kom hem med krossad baktass. Vet ej vad som hänt. Men vetrinären sa att såret inte var nytt...
Svar
9
· Visningar
5 803
Senast: Zarro
·
Övr. Katt Jag fick denna länkad av en vän http://www.youtube.com/watch?v=LQ-jv8g1YVI Jag berättade att mina Bengal bebisar lekar med...
Svar
3
· Visningar
965
Senast: Zarro
·
Övr. Katt Jag vill med denna tråd ,höra lite av era åsikter. Eftersom det finns så många hemlösa katter ,kattungar som inte blir sålda osv. Hur...
Svar
9
· Visningar
1 750
Senast: Majvi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama