Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Någon som vet om det finns en bok eller en hyfsat vetenskaplig skrift om gamla kastrationsrekommendationer för katt i Sverige? Jag...
Svar
4
· Visningar
817
Övr. Katt Det här är tanken att det ska bli en tråd för oss med maine coon katter, endera egna eller i vår närhet, vi som planerar att köpa med...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
39 215
Senast: Augusti
·
Övr. Katt Har en spykatt här hemma. Funderar på om det kan vara värt att byta torrfoder för att se om problemet ligger där. För hennes spyor...
Svar
12
· Visningar
1 514
Senast: MaRomer
·
Ä
Övr. Katt Vi vill ha kattunge när huset är klart om ett par veckor. Jag letar på alla annonssidor men hittar inga i vårt område. För några...
Svar
9
· Visningar
1 174
Senast: Ängslig
·
Övr. Katt Varje gång jag våttorkat golvet med klorinlösning så blir katterna helt galna. Dom far runt som idioter och gnider sig mot golvet så...
Svar
7
· Visningar
30 259
Senast: nybörjare
·
  • Låst
Övr. Katt Reagerar era katter på klorlukt? Min mamma jobbar som vattengympaledare och kommer ofta hem med klorluktande handdukar och väskor...
Svar
1
· Visningar
972
Senast: Cheeserica
·
Övr. Katt Hej! Jag har en fin raskatt som jag tänkte använda i avel och har hört att han behöver vara avelsgodkänd för det. Det kanske är olika...
2
Svar
24
· Visningar
2 555
Senast: Ajabaja
·
Övr. Katt Vet inte om det är jag som är gnällig eller om forumet svämmar över med trådar om innekissande katter, "vad behöver jag till min nya...
Svar
1
· Visningar
644
Senast: Tjôta
·
Z
Övr. Katt Skulle vilja höra era erfarenheter av katt klamydia symtom, botemedel m.m.?
Svar
1
· Visningar
915
Senast: Sol
·
Övr. Katt För fyra dagar sedan blev min katt hastigt dålig.. Hon hade liksom ingen balans och bara föll ner från min säng och blev liggandes. Sen...
Svar
11
· Visningar
1 916
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Vår ena katt råkade bli inlåst i garaget i ett par timmar och hade hoppat runt där och hamnat i en hink med gammal motorolja på botten...
Svar
14
· Visningar
17 241
Senast: Marvin
·
M
Övr. Katt :confused:Hjäälp min katt hon är en långhårig main coon katt.Som boor ute (för det mesta)men går hon ut så blir hon tovigoch när man...
Svar
9
· Visningar
2 847
Övr. Katt Jag flyttade till Dubai en månad sen, och lämna min Leo (4 årig bengal katt hane) hos min morbror som hade lovat att hand om honom tills...
Svar
14
· Visningar
1 851
Övr. Katt Alla kattungarna var tingade och skulle hämtas idag. Två av de nya ägarna har hört av sig i god tid för att bestämma tid, men den...
Svar
5
· Visningar
1 471
Senast: TinyWiny
·
Övr. Katt Nån som minns att Yoga tidigt i somras tappade/slickade bort massa päls på magen och runt knäna? Diverse diagnoser och ett evigt letande...
Svar
3
· Visningar
1 098
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Läste i tidningen idag att enligt SVERAK har ragdollen tagit norska skogkattens första plats i registreringar och nu var det den...
Svar
9
· Visningar
3 358
Senast: Smulis
·
Övr. Katt Min coonisar har fått bedrövligt dålig pälskvalitet. De är fruktansvärt flottiga i pälsen båda två. Hur kan man bäst råda bot på detta...
Svar
4
· Visningar
1 818
Senast: Cheeserica
·
Övr. Katt Nu när jag bytte lakan i sängen så skulle mina kattkillar "hjälpa" till. De tycker om att turas om att gömma sig under lakanet och...
Svar
8
· Visningar
1 561
Senast: Frej
·
Övr. Katt Vad kostar det att avliva en katt hos veterinären?
Svar
13
· Visningar
1 404
·
T
Övr. Katt Hej hämtade en katt unge för några dagar sedan. De som sålde kattungen sa att det var en hane men var inte säker. Jag slänger ut några...
Svar
11
· Visningar
4 290
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Höstföräldrar 2023
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Textiltvätt/mattvätt?

Hund, Katt, Andra Djur