Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt I måndags fick min förra älskade katt Isak somna in. :cry: Han var mitt första "riktiga" husdjur, vi köpte honom från en...
Svar
8
· Visningar
1 218
Senast: Yossarian
·
Y
Övr. Katt Hej hopp! Jag är i full färd med att köpa en liten kompis till min sex månader gamla ängel.Den nya kissen, som fortfarande bor hos...
Svar
3
· Visningar
935
Senast: Yess
·
Övr. Katt Dålig bild men..:) Detta är Fläcken! Eller Kissan som hon hette innan min systerdotter 2 år döpte om henne:p Kissan är ca 5 år...
Svar
8
· Visningar
942
Senast: Comfort
·
Övr. Katt Vad väger era katter? Skriv ålder och vad det är för ras.:):bump: S*Pärlemors Blue Marly, Perser, 3 år 3,7kg Ariel, Huskatt...
Svar
10
· Visningar
3 561
Senast: pajaztar
·
Övr. Katt Efterfrågas: Tips på kattfoder som mättar mycket men ger lite energi! En av mina katter har gått upp extremt mycket i vikt det...
Svar
7
· Visningar
1 068
Senast: Reykur
·
Övr. Katt Hej ! Har en katt som älskar choklad ! Både O'boy, choklad-smörkräm och annan choklad röra, tex om man bakar så smakar han mer än gärna...
Svar
8
· Visningar
40 399
Senast: Zarro
·
R
Övr. Katt min pojkvänn har 2 ca 7 månader gamla syskontjejer.. jag älskar dessa katter, men kan inte bo hos han hela tiden (bor ca 2-3 nätter i...
Svar
16
· Visningar
1 090
Senast: Rebb
·
Övr. Katt Jag och min sambo har en liten halvperser hane som föddes i somras, han är innekatt och vi ville skaffa en kompis till honom. Så igår...
Svar
5
· Visningar
1 098
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Har fått lov att lägga ut bilder på en ganska ny ras i Sverige, Selkirk Rex. Den är så pass ny att den inte renavlas helt än utan som ni...
2
Svar
21
· Visningar
3 155
Senast: MissFideli
·
Z
Övr. Katt Berätta om era erfarenheter av ocicats och bengaler! Funderar på att skaffa två katter, antingen bengal, ocicat eller en av varje...
Svar
8
· Visningar
4 479
Senast: Zephyria
·
M
Övr. Katt Grannen som bor snett ovanför oss har en katthona på kanske runt 5 år. Den katthonan ger sig in i slagsmål med allt och alla. Och...
Svar
9
· Visningar
1 207
Senast: Reykur
·
Övr. Katt Jag är ju härnere i Dubai men har lämnat katten hos en släkting i STockholm, men det funkar inte speciellt bra, jag ska åka hem i mars...
Svar
11
· Visningar
3 194
Senast: Eagle87
·
Övr. Katt hej hopp! Har en liten maine coon/norsk skogskatt/perser korsnings hane som blivit 7 mån. När jag fick honom var han typ undernärd...
Svar
2
· Visningar
774
Senast: Loppz
·
Övr. Katt Problem har uppstått. De senaste dagarna när jag har kommit hem är det en främmande katt inne i huset (kattlucka). Han skrämmer mina två...
Svar
4
· Visningar
2 516
Senast: cirkus
·
Övr. Katt Jag har två katter som senast blev vaccinerade i april 2007 (med Purevax). Veterinären sa då att de inte behövde vaccineras förrän efter...
Svar
10
· Visningar
1 052
Senast: Sol
·
Övr. Katt Har läst lite i en annan tråd om riktigt gamla katter men känner inte att jag riktigt får svar på min fundering. Hur ska man veta...
Svar
7
· Visningar
12 972
Senast: Riverside
·
Övr. Katt En bekant har tagit bort sin kisse, en väldigt personlig kattdam. På frågan varför berättade hon att katten hade börjat vakta 2åriga...
Svar
5
· Visningar
1 554
Senast: lil-sis
·
P
Övr. Katt Här är vår nyaste familjemedlem!:laugh:
Svar
7
· Visningar
857
Senast: plymen
·
Övr. Katt Måste alla katter gå på låda? Eller finns det dom som "går ut & kissar" sina katter som man gör med hundar? kan man lära katten gå ut på...
Svar
8
· Visningar
1 019
Övr. Katt Är det inte olagligt att vara så här söt? Och så här tillbringar vi mestadelen av nätterna, Yoga bredvid min kudde. Inte helt fel...
Svar
14
· Visningar
1 939
Senast: Heulwen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama