Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Hej! Jag och min familj funderar på att bli med katt efter sommaren. Men då jag vill ha en katt som inte fäller så mkt, och vill ha...
Svar
17
· Visningar
16 131
Senast: Tant Gredelin
·
Övr. Katt Idag har jag varit iväg och köpt nytt torrfoder efter att jag faktiskt insett att min kisse har blivit för rund, många har påpekat det...
Svar
4
· Visningar
953
Senast: Vagis
·
Övr. Katt Finns det katternas Krafft Rehab? ;) Har en katt som tappat i vikt pga sjukdom men går nu på medicin. Men hon tar sig så långsamt...
Svar
10
· Visningar
7 122
U
Övr. Katt Min katt är en bondkatt och bor innomhus och är 3år.Man hittar jättemycket päls i akvarie,kläder,jackor,sitt eget...
Svar
5
· Visningar
5 865
Senast: unspection
·
Övr. Katt Det känns lite sorgligt, men samtidigt skönt med två munnar mindre att föda och mindre bajs att plocka upp. :p Jag kommer sakna dem...
Svar
1
· Visningar
740
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Satt framför datorn och kom på att jag inte hade sett Pepsi på ett bra tag. Så jag började leta lite smått och efter några vändor i...
Svar
9
· Visningar
1 139
Senast: Generalen
·
E
Övr. Katt Jag har två stallkatter som trivs och mår bra i vår varma sadelkammare. De har en lucka så de alltid kommer in dit. Nu har det även...
Svar
8
· Visningar
985
Senast: Vagis
·
Övr. Katt Man brukar ju prata om kastrering via titthål på honkatter - är flanksnitt samma sak? Är det bra? Man slipper ju stort sår och tratt...
Svar
15
· Visningar
6 471
Senast: mandalaki
·
M
Övr. Katt Hejsan! Funderar på en chokladmaskad birmahane...har inte helt bestämt mig för den färgen... hittar inga bra bilder på vuxna katter-...
Svar
3
· Visningar
1 786
Senast: Nussikan
·
Övr. Katt Jag har 4 yrväder hemma. Nu kanske vi ska flytta, så nu undrar jag hur mycket plats ni tycker de minst behöver (kvm)? Det blir lägenhet...
Svar
5
· Visningar
1 006
Senast: Shenzi
·
Övr. Katt Kan det vara möjligt att en honkatt börjar löpa vid 4 ½ månader?
Svar
14
· Visningar
998
Senast: angelwings
·
Övr. Katt Min pojkvän och jag har två honkatter som bott tillsammans i 4 år nu, och nu har dom varit utlånade till min pojkväns ex för att vi inte...
Svar
4
· Visningar
734
Senast: Bylund
·
Övr. Katt Har ni sett denna? Helt underbart vacker, rös i hela kroppen. Dessa djur, dessa djur :love...
Svar
7
· Visningar
810
Senast: Illiana
·
S
Övr. Katt Vad ska man ha för försäkring till katten? På söndag ska jag hämta min kattunge! Jag vill självklart försäkra henne, men så billigt som...
2
Svar
21
· Visningar
1 469
Senast: Haukur
·
J
Övr. Katt Har tänkt att kattungen ska få en kattlucka så att han kan gå ut och in när han vill om dagarna. Än så länge är han bara 14 veckor men...
Svar
12
· Visningar
17 541
Senast: Megs
·
Övr. Katt Precis som rubriken låter, Vi har en liten flickkisse på snart 10 månader, vi bodde på ett ställe när vi köpte henne där bodde vi typ i...
Svar
9
· Visningar
1 974
Senast: KELLLY
·
Övr. Katt Jag undrar vad katter kan visa för tecken på vantrivsel ? Funderar på om en av mina katter inte trivs här. Hittar bajs utanför kattlådan...
Svar
2
· Visningar
1 186
Senast: KisseNova
·
Övr. Katt Det är vist en internationell utställning som Uppsala kattklubb anordnar. Jag och min sambo ska gå på den och vi har varit på lite andra...
Svar
5
· Visningar
1 312
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Föll för frestelsen vid utställningsbesöket i söndags och köpte en Furminator. Trött på all päls, hittade en försäljare som visade sig...
2
Svar
31
· Visningar
7 126
·
Övr. Katt Ska ta över en liten kattfröken då hennes ägare har blivit sjuk. Hon är 10 veckor och ser ut såhär: Men hon behöver ett namn! Dom...
Svar
11
· Visningar
905
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka