Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Var och bokade en katt på hemmet idag, skulle ha hämtat henne också men eftersom hemmet precis idag råkade ut för en luftburen...
Svar
5
· Visningar
1 038
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Han har spytt två gånger om dagen i ca 3 veckor. Det är mest bara löst gul gejja som kommer ut. Han är långhårig perser som är 15 år...
Svar
8
· Visningar
9 265
Senast: Pepon
·
J
Övr. Katt Är inne på att köpa katt då jag verkligen saknar djur runt mig. Jag bor i en tvåa på 50 kvm med balkong och söker efter en kattras som...
Svar
10
· Visningar
1 212
Senast: Reykur
·
T
Övr. Katt till katt blev jag tipsad om av veterinären att ge min katt då hans bakklor inte är så vackra. MEN jag kommer inte ihåg vad tillskottet...
2
Svar
24
· Visningar
2 090
H
Övr. Katt Lägg in bilder på era tuffa och underbara maine coon katter. :love:
Svar
1
· Visningar
791
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Katt Jag har aldrig sett på maken vilken konstig katt jag hade, trodde jag lyckats se det mesta..men inte det här: Seriöst, vilken...
Svar
4
· Visningar
910
Senast: astronaut
·
Övr. Katt Dimma har bott här i nästan 1,5 år nu och demonstrerar här lektion 1 i hur man ockuperar fyra kuddar samtidigt. "Vadå morsan, vill DU...
Svar
9
· Visningar
958
Senast: Sirisiri
·
Övr. Katt Min lilla katt (Carmen) har blivit totalt galen, hon far runt i klösträdet som om det brinner i svansen på henne - flera gånger per dag...
Svar
7
· Visningar
934
Senast: Marvin
·
Övr. Katt Behöver lite hjälp med att luska ut vilken färg den här katten har.. Nån som vet? :)
Svar
3
· Visningar
718
Senast: Reykur
·
I
Övr. Katt Jag med familj har bestämt oss att köpa katt. Vi har bestämt oss för rasen rex. Både för att de inte är några "hårbollar":p och för att...
2
Svar
34
· Visningar
4 574
Senast: Isis
·
Övr. Katt Vi ska på utställning nu i helgen & jag tänkte ta med min fertila hanne, hans mamma & hans moster som båda går på p-piller. De har...
Svar
4
· Visningar
927
Senast: Tina Hellman
·
N
Övr. Katt Jag har en katt som är två år, en hona. Hennes mamma blev dräktig utan att vi visste nåt, hon gick på piller som hon antagligen då hade...
Svar
18
· Visningar
3 464
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Sälja den mysigaste mest älskvärda katten i hela världen:cry::cry: Varför? För hon kissar ÖVERALLT, mattor, kläder, sängar osv. Min...
2
Svar
35
· Visningar
2 487
Senast: lindab87
·
Övr. Katt Nej, givetvis vet jag att det inte är så enkelt. Alla utom stamtavla kallas huskatter, men varför är det så himla viktigt att para med...
Svar
6
· Visningar
1 000
Senast: plymen
·
T
Övr. Katt Undrar en sak angående min inne katt. För en liten stund sedan så tömde han analsäckarna(tror jag)när jag lyfte upp honom.Han "spraya"...
Svar
4
· Visningar
1 317
Senast: Tarzzan
·
Övr. Katt Hittade en annons... (man får inte länka till annonser här antar jag?) "Hon söker ett hem med varma golv då hon tyvärr inte tål...
Svar
16
· Visningar
1 327
Senast: Nussikan
·
B
Övr. Katt Jag har fått en katt, en supermysig ocicat av världens snällaste Zizzy! Jag är fodervärd åt mamma katt och hennes bäbisar, och som...
Svar
18
· Visningar
1 469
Senast: Breakdown
·
Övr. Katt Jag har haft en pratig, svart halvsiames förut som gick skogspromenader och snackade med mig, skrämde slag på rävar inom sitt revir men...
2
Svar
26
· Visningar
12 768
Senast: alazzi
·
F
Övr. Katt Det kan väl inte bara vara våra bengaler som är helt galen i vatten!!?? Våran avelshona Troja vägrar dricka ur vattenskålen hon ska ha...
Svar
9
· Visningar
3 580
Senast: lomas_
·
Övr. Katt Har aldrig varit inne på katt, men antar att man har samma syn på "korsningsavel" bland katter som hästar... Jag vill ha en Main...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 127
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30