Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

L
Övr. Katt Hej allihopa! Undrar om det är någon som har erfaranhet av att ta sin katt till en homeopat. Har en hankatt (4 år, kastrerad) som är...
Svar
8
· Visningar
2 329
Senast: Sol
·
Övr. Katt Vi bor på landet sen förra sommaren, har en honkatt som är 10 månader och nyligen kastrerad. Hon är hittekatt, vi hittade henne när hon...
Svar
5
· Visningar
1 589
Senast: skuggi
·
Övr. Katt Nej jag hade inte tänkt flytta ut katten på balkongen såhär mitt i smällkalla vintern :p Hur gör ni med innekatter på sommaren? Får...
Svar
10
· Visningar
7 805
Senast: Houdinie
·
I
Övr. Katt Fler än jag med perser? Detta är mina! :love: Eviva Yessie
Svar
11
· Visningar
2 009
Senast: fettso
·
Övr. Katt Min kära katt har de senaste dagarna gått från att vara en katt som sover halva dygnet till en katt som sover hela. Hon har i övrigt...
Svar
9
· Visningar
6 490
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Har haft katter hela mitt liv...dock kastrerade och steriliserade...jag är en stor förespråkare för kastrering/sterilisering på sina...
Svar
5
· Visningar
956
Senast: Wild Rein
·
Övr. Katt Jag har en kattunge som fiser så ont så hon kan inte vistas i möblerade rum. Vad göra? Hon får ingen mjölk/mjölkprodukter, äter fn bara...
2
Svar
20
· Visningar
20 977
Senast: Malin L
·
Övr. Katt Min stallkatt är knäpp! han brukar sova på en fårskinnsfäll som ligger på en stol, den har han nu bajsat på! Sen rullar han sej i...
Svar
1
· Visningar
727
Senast: Sanna8
·
V
Övr. Katt Vår ena kisse, som är en kastrerad hankatt, är en extremt kelig typ. Ibland känns han lika krävande som en hund=) Han älskar att bli...
Svar
2
· Visningar
2 065
Senast: Vajja
·
Övr. Katt Jag har en katt här hemma på foder och jag anser att katten är uppfödarens tills antal kullar är tagna. Men många säger att katten är...
Svar
2
· Visningar
820
Senast: MaRomer
·
Övr. Katt En jag känner ska flytta till England. Har katter 2 st som relativt nyligen skaffades ( han har haft dom max ett år ). Men nu visar det...
Svar
9
· Visningar
2 409
Senast: Zenith
·
Övr. Katt Vad gör/gillar era katter som man normalt inte tror att katter brukar göra/gilla? Båda mina katter kommer om jag ropar på dem (och de...
2
Svar
35
· Visningar
2 068
Senast: Baileys_07_
·
Övr. Katt Jag har fått tagit över en av stallets råttjägare för att han hade ett sår på höften som blödde o hade sig. När han kom hem till mig kom...
Svar
3
· Visningar
8 847
Senast: pimy
·
Övr. Katt Ja, när är det egentligen de tappar sina mjölktänder? Ronny luktar skunk i munnen men jag har en känsla av att han är för gammal för att...
Svar
6
· Visningar
2 775
Senast: MissFideli
·
G
Övr. Katt började redan i morse med att jag upptäckte att killen spytt. han har sedan i morse spytt 9-10 ggr. i början var det "fast" nu är...
Svar
7
· Visningar
1 237
Senast: Galore
·
Övr. Katt min katt ska kastreras idag och han har aldrig haft halsband (innekatt). Måste man ha halsband på kliniken? (har ring vet kliniken...
Svar
9
· Visningar
1 032
Senast: pimy
·
A
Övr. Katt Jag har blivit helt såld på rasen bengal, inte minst med tanke på att det ju finns flera medlemmar här inne som är uppfödare av denna...
Svar
5
· Visningar
1 439
Senast: Angely
·
Övr. Katt Nu är mina ideer slut. Jag har en katt som bde morrar och vräser när hon borstas och klipper klorna. Jag har testat att ha henne...
Svar
3
· Visningar
848
Senast: lil-sis
·
Övr. Katt Vad har Ni för leksaker? Klätterträd? Klösgrejjer? Vad sover katterna i? Bilder tack! :D Mina leker som galningar med allt...
Svar
6
· Visningar
724
Övr. Katt Nån som testat? Finns tydligen nått liknande i kapslar också. Både Yoga och Abbie är så ruskigt feta i pälsen (skivar sig) och det...
Svar
4
· Visningar
1 019
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp på vintern