Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

A
Övr. Katt Förhoppningsvis får jag mig en egen katt om någon månad, vilken jag har tänkt att ta promenader med, i koppel, utomhus ibland. Då...
Svar
1
· Visningar
1 274
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Vi tog hem en katt i våras som då va 9 månader, kastrerad hankatt. Hade bott i en lägenhet hela sitt liv på 3: dje våningen. Ägaren...
Svar
17
· Visningar
1 808
Senast: Roxer
·
Övr. Katt Så här såg det ut i mitt köksfönster häromdan. Gulligt va :love: http://www.youtube.com/watch?v=9grqG5cULGY Ursäkta Abbies päls, jag...
Svar
11
· Visningar
1 047
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Abbie ser verkligen hemsk ut i pälsen! Den skivar sig över hela henne. Ett alternativ är som p_l trodde att det beror på låg...
Svar
14
· Visningar
6 315
Senast: Sol
·
Övr. Katt Hej Det är så att jag har fått tagit över systers innekatt som nu blivit utekatt, hur söt och trevlig katt som helst. Men det finns...
Svar
10
· Visningar
16 169
Senast: Duplica
·
A
Övr. Katt Jag ska inom en knapp månad flytta hemifrån till min egen lägenhet, och givetvis vill jag inte vara ensam. En katt ska in i hemmet illa...
2
Svar
24
· Visningar
2 616
Senast: Dun
·
Övr. Katt ... från några av våra pälsklingar! :laugh: Här är vår avelshane, Leo (DK*Wehnert's Dario), SBI c, 11 månader Detta är lilla...
Svar
2
· Visningar
882
Senast: Nussikan
·
Övr. Katt Behöver hjälp att räkna ut inavelsgrad för tänkta kattungar. Katt N är farfarsmor, farmorsfarfarsmor och mormorsfarmor. Katt T är...
Svar
2
· Visningar
1 414
Senast: Nussikan
·
J
Övr. Katt Jag har en katt på 4år som har alltid kissat i sin toalett men även på andra saker, soffor, sängar, mattor, kläder. det finns 2 andra...
Svar
1
· Visningar
756
Senast: isvind
·
M
Övr. Katt Får hem en till kattunge om några veckor och då är det dags att ge sig ut i försäkringsdjungeln igen. Vår tidigare katt är har en...
Svar
2
· Visningar
777
Senast: Haukur
·
S
Övr. Katt Normalt är hon ett yrväder, rusar och har sig. Idag är hon supertrött. Jag tänkte höra om någon vet om det kan bero på vaccinet hon fick...
Svar
4
· Visningar
3 207
Senast: Skumbananen
·
Övr. Katt Vår lille hankatt på 4 år blev på bus humör innan idag. Skulle plocka med lite kläder så gick han till anfall och bet mig i handen...
Svar
3
· Visningar
1 976
Senast: Beccan89
·
Övr. Katt Hjärtat höll på att stanna då jag öppnade dörren och en granne stod med gammelkisse i famnen. Hon sa att kisse legat i en låda på deras...
2
Svar
21
· Visningar
2 130
Senast: Mabuse
·
Övr. Katt Vägde Astrid nu ikväll när jag kom hem. Hon väger 5 kilo :o:eek::o . Saken är den att hon är inte tjock så jag vet inte riktigt vart...
Svar
10
· Visningar
1 353
Senast: Chrissie78
·
Svar
0
· Visningar
133
M
Övr. Katt Jag har precis fått ta över en vuxen honkatt som är ca 6-7 år. Hon fick flytra ta från sitt förra hem eftersom hon var lite utmobbad av...
Svar
4
· Visningar
992
Senast: Majvi
·
Svar
8
· Visningar
1 156
Senast: Breakdown
·
Övr. Katt kan ju va kul o höra vad som är vanligast/ovanligast?? Mina heter : Änglatuss Kosmos och Pytteliten och så hade vi en som hette Gismo...
36 37 38
Svar
757
· Visningar
52 904
Senast: Nemo1
·
Svar
0
· Visningar
321
Senast: Argona
·
Övr. Katt Ja, missen har ätit proplan sensitive i ett par-tre veckor nu. Inga spyor alls - däremot så har hon kliat upp ett sår mitt uppe på...
Svar
3
· Visningar
1 012
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Hönstråden II
  • Akvarietråden V