Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Hej Det är så att jag har fått tagit över systers innekatt som nu blivit utekatt, hur söt och trevlig katt som helst. Men det finns...
Svar
10
· Visningar
15 647
Senast: Duplica
·
A
Övr. Katt Jag ska inom en knapp månad flytta hemifrån till min egen lägenhet, och givetvis vill jag inte vara ensam. En katt ska in i hemmet illa...
2
Svar
24
· Visningar
2 608
Senast: Dun
·
Övr. Katt ... från några av våra pälsklingar! :laugh: Här är vår avelshane, Leo (DK*Wehnert's Dario), SBI c, 11 månader Detta är lilla...
Svar
2
· Visningar
874
Senast: Nussikan
·
Övr. Katt Behöver hjälp att räkna ut inavelsgrad för tänkta kattungar. Katt N är farfarsmor, farmorsfarfarsmor och mormorsfarmor. Katt T är...
Svar
2
· Visningar
1 406
Senast: Nussikan
·
J
Övr. Katt Jag har en katt på 4år som har alltid kissat i sin toalett men även på andra saker, soffor, sängar, mattor, kläder. det finns 2 andra...
Svar
1
· Visningar
750
Senast: isvind
·
M
Övr. Katt Får hem en till kattunge om några veckor och då är det dags att ge sig ut i försäkringsdjungeln igen. Vår tidigare katt är har en...
Svar
2
· Visningar
775
Senast: Haukur
·
S
Övr. Katt Normalt är hon ett yrväder, rusar och har sig. Idag är hon supertrött. Jag tänkte höra om någon vet om det kan bero på vaccinet hon fick...
Svar
4
· Visningar
3 199
Senast: Skumbananen
·
Övr. Katt Vår lille hankatt på 4 år blev på bus humör innan idag. Skulle plocka med lite kläder så gick han till anfall och bet mig i handen...
Svar
3
· Visningar
1 971
Senast: Beccan89
·
Övr. Katt Hjärtat höll på att stanna då jag öppnade dörren och en granne stod med gammelkisse i famnen. Hon sa att kisse legat i en låda på deras...
2
Svar
21
· Visningar
2 128
Senast: Mabuse
·
Övr. Katt Vägde Astrid nu ikväll när jag kom hem. Hon väger 5 kilo :o:eek::o . Saken är den att hon är inte tjock så jag vet inte riktigt vart...
Svar
10
· Visningar
1 340
Senast: Chrissie78
·
Svar
0
· Visningar
131
M
Övr. Katt Jag har precis fått ta över en vuxen honkatt som är ca 6-7 år. Hon fick flytra ta från sitt förra hem eftersom hon var lite utmobbad av...
Svar
4
· Visningar
985
Senast: Majvi
·
Svar
8
· Visningar
1 154
Senast: Breakdown
·
Övr. Katt kan ju va kul o höra vad som är vanligast/ovanligast?? Mina heter : Änglatuss Kosmos och Pytteliten och så hade vi en som hette Gismo...
36 37 38
Svar
757
· Visningar
52 794
Senast: Nemo1
·
Svar
0
· Visningar
319
Senast: Argona
·
Övr. Katt Ja, missen har ätit proplan sensitive i ett par-tre veckor nu. Inga spyor alls - däremot så har hon kliat upp ett sår mitt uppe på...
Svar
3
· Visningar
1 011
Senast: Sol
·
Övr. Katt Hej! Jag och min familj funderar på att bli med katt efter sommaren. Men då jag vill ha en katt som inte fäller så mkt, och vill ha...
Svar
17
· Visningar
16 068
Senast: Tant Gredelin
·
Övr. Katt Idag har jag varit iväg och köpt nytt torrfoder efter att jag faktiskt insett att min kisse har blivit för rund, många har påpekat det...
Svar
4
· Visningar
944
Senast: Vagis
·
Övr. Katt Finns det katternas Krafft Rehab? ;) Har en katt som tappat i vikt pga sjukdom men går nu på medicin. Men hon tar sig så långsamt...
Svar
10
· Visningar
7 074
U
Övr. Katt Min katt är en bondkatt och bor innomhus och är 3år.Man hittar jättemycket päls i akvarie,kläder,jackor,sitt eget...
Svar
5
· Visningar
5 826
Senast: unspection
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpcykel
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30