Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

M
Övr. Katt Kan katterungar vars föräldrar har stamtavla, bli registrerade i sverak ( reg som raskatt men utan stamtala)?
Svar
14
· Visningar
1 385
Senast: Zizzy
·
Katthälsa Jag har en liten Ragdolltjej som jag tänkte kastrera. Vid vilken ålder kan man tidigast kastrera? Skulle vilja få det gjort innan det...
Svar
3
· Visningar
903
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Brukar se detta på andra ställen, så varför kunde vi på buke inte ha en sådan tråd? Har ni några smarta lösningar på en hel del inom...
2
Svar
21
· Visningar
1 910
Senast: Sirisiri
·
Övr. Katt Jag ville bara visa upp mina små gryn!:love: Fyra veckor gamla på onsdag och är redan ute och busar för fulla muggar.
2
Svar
21
· Visningar
2 255
Senast: Breakdown
·
M
Övr. Katt Om jag ger p - piller i ett år nu men slutar med detta för att ta en kull om ett år. Är det då stor chans att hon inte kan få kattungar...
Svar
2
· Visningar
934
Senast: fettso
·
Övr. Katt Hej på er! Nu behöver jag massor med idéer och förslag från er kattmänniskor :). Om en månad ungefär så kommer vår familj att utökas med...
Svar
12
· Visningar
3 068
Senast: Destiny_D
·
Övr. Katt Jag har en ungkatt som tycker att det är roligt att gräva i blomkrukorna, helst de lite större jordklumparna är fantastiska att leka...
Svar
11
· Visningar
6 460
Senast: Megs
·
Katthälsa Jag är lite i valet och kvalet med hur jag ska göra med gamla Dimma. När jag skaffade henne hade hennes ålder uppskattats till...
Svar
10
· Visningar
1 349
Övr. Katt Abbie gör ofta saker som får ordet "varför" att dyka upp i mitt huvud. Det här var en av dom första: Inatt var hon igång igen. Varför?
Svar
3
· Visningar
993
Senast: KungTulle
·
E
Övr. Katt Jag är så glad!! Vet inte om ni kommer ihåg men för nästan ganska exakt ett år sedan så försvann vår katt Jerry. Han flyttade helt...
Svar
4
· Visningar
983
Senast: Ämelie
·
Övr. Katt Fick just höra av min mamma att min underbare Bowie inte kommit hem på flera dagar och det gör mig så frustrerad!Jag bor med min man 5...
Svar
9
· Visningar
1 157
Senast: Generalen
·
Övr. Katt Jag är lite intresserad av brittisk korthår, har kikat runt en massa, på olika uppfödare och så. Men jag vill ha en röd, och dom...
Svar
7
· Visningar
1 915
·
C
Katthälsa Är det någon som har erfarenhet av giftstruma? Vår katt har antagligen det och har varit rätt så dålig nu senaste veckan till och från...
Svar
10
· Visningar
5 197
Senast: Sassy
·
W
Övr. Katt Är det fler som köper i augusti, december, april??
Svar
4
· Visningar
986
Senast: Mabuse
·
W
Övr. Katt Apoteket, djursjukhus??
Svar
13
· Visningar
9 681
·
Övr. Katt Jag har precis hämtat hem en kattunge på 13 veckor. Hon är jättesöt och snäll men tycker inte om min hund. Min hund är världens...
2
Svar
21
· Visningar
1 983
·
M
Övr. Katt När man får kattungar, så ligger det ju mest i tex en lite iglo med mamman.. kissar o bajsar de där då? När kan man göra de rumsrena...
Svar
5
· Visningar
779
·
Övr. Katt Hjälp... det är något allvarligt fel på Frans. Han tror nämligen att han är en KRUKVÄXT!!! /kt
Svar
5
· Visningar
1 104
·
W
Övr. Katt Vad krävs för att kattungarna ska få stamtavla..
Svar
7
· Visningar
1 199
Senast: Vagis
·
Övr. Katt Ja, vi har haft vår fina honkatt sen slutet av sep-08 och hon har varit duktig och gått i lådan hela tiden. Hon har haft samma "sand"...
Svar
1
· Visningar
1 511
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka