Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt För ca. 2 veckor sedan fångades en liten vildkattsunge. Hon flyttade in hos mig och mina katter. Hon var totalt pytteliten och rädd för...
2
Svar
31
· Visningar
2 738
C
Katthälsa Hur noga bör man vara med att kattungarna ska äta kattunge mat? Mina "kattungar" börjar bli rätt stora nu, de är födda i början av juli...
Svar
2
· Visningar
945
Senast: Chiqitita
·
W
Övr. Katt Tex när min katt jamar hela tiden, vill jag kunna säga nej, så att hon förstår att det är nej.. Hur är bäst, för de funkar ju inte...
Svar
3
· Visningar
4 773
Senast: Ylva86
·
S
Övr. Katt Har en hankatt på 4-5 år som är kastrerad. Flyttade för ca 3 år sen till ett litet område med ca 50 hus. Nu är det så att min hankatt...
Svar
4
· Visningar
1 018
Senast: Heulwen
·
Katthälsa kan man även pierca katter. http://nyheter24.se/nyheter/udda-nyheter/148305-salde-piercade-katter Idiotiska männikor! Vad anser ni...
Svar
4
· Visningar
1 407
Senast: elinairina
·
E
Katthälsa En av mina vänners katt fick rätt många kattungar för ett tag sedan. Dom började sälja kattungarna på olika internet sidor, bl.a...
2
Svar
32
· Visningar
2 519
·
Övr. Katt eller vad det heter? Vad sjuttsingen ska man göra åt katter som ägnar sig åt detta inomhus?. Min pappa har två hankatter, de är syskon...
Svar
17
· Visningar
4 847
Senast: Zizzy
·
Katthälsa Nu har jag fått hem Olivers (tack Reykur!!! :bow::bow: ) som jag ska testa på mina hårbollar här hemma för att förhoppningsvis på sikt...
Svar
5
· Visningar
969
Senast: MissFideli
·
W
Övr. Katt Hon jamar/gnäller, och då klappar jag henne då gör hon samma sak. Gör jag inget fortsätter hon. hon gillar mig och är jätte mysig opxå...
Svar
11
· Visningar
6 888
Senast: KisseNova
·
R
Katthälsa Jag har en katt tjej som löper för första gången nu. o hon har vart "gnällig" i nga dagar nu. men idag så riktigt tjuter hon, hon kan...
Svar
2
· Visningar
1 214
Senast: Rebb
·
Katthälsa hej! har just steriliserat våran hona i går ( ons). det innebar att ingen mat from tis kväll (18) hämtade hem henne i går kväll , och...
Svar
1
· Visningar
935
Senast: megin
·
Övr. Katt Jag måste bara kolla om ni har samma erfarenhet av sköldpaddstecknade/trefärgade honor eller om det är jag som haft otur. Jag har...
2
Svar
24
· Visningar
7 288
Senast: Alexandra_W
·
M
Katthälsa Min oriental har fått pigmentförändringar. Det började på nosen, sen på "läpparna" och nu såg jag att han även fått runt ögonen. Någon...
Svar
2
· Visningar
1 271
Senast: marijaa
·
A
Övr. Katt Igår morse såg jag att min katt satt och knaprade på en blombukett som min mor hade fått en dag tidigare och något ännu hemskare var att...
Svar
5
· Visningar
1 181
Senast: pimy
·
Övr. Katt Jag höll som bäst på att baka när jag av okänd anledning gick ut i vardagsrummet. Då hittade jag en mysig deg på soffan. Den är ganska...
Svar
3
· Visningar
1 036
Senast: SmizzSpeedy
·
L
Katthälsa BEHÖVER OMEDELBAR HJÄLP :confused: Nu är det så att vi (jag och morsan) har åkt på att passa min brors katt medan broder är borta på...
Svar
2
· Visningar
1 096
Senast: Leavingfargo
·
V
Övr. Katt Hej! Jag ska skaffa en liten kattpojke fram mot sommaren, :bump: men har inget bra namn! Har suttit och klurat i flera veckor men...
Svar
12
· Visningar
1 341
Senast: yuitj
·
U
Katthälsa Min 3åriga katt får både torrfoder och burkmat vid bestämda tider på dygnet. Hon har inte ätit burkmat på tre dagar nu,och vi börjar...
Svar
1
· Visningar
1 152
·
Övr. Katt Hon föddes som en silvertigré med vita tecken, och höll sig till den färgen tills hon var nästan ett år gammal. Då dök det upp två...
Svar
4
· Visningar
1 364
Senast: Gold
·
Katthälsa Attan musen flydde in i bokhyllan Typist! Mattes fel att inte skivan i bak på bokhyllan satt ordentligt fast. Nu...
Svar
4
· Visningar
1 084
Senast: Winni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama