Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Katthälsa Tyvärr har Abbie slutat äta Olivers. Vi var utan RC i drygt 2 dgr och hon var helt kollrig. Så jag fick ju gå och köpa RC igen nu. Vad göra?
Svar
2
· Visningar
912
Senast: MissFideli
·
M
Övr. Katt Min Ella-pärla är antagligen i andra veckan. Någon som vill hålla mig sällskap tills busarna kommer..? :d
Svar
4
· Visningar
769
Senast: Zizzy
·
Katthälsa Planerar en flytt, ganska snart om allt går enligt planerna. Men med Yogas problem så är flyttar nått som är otroligt påfrestande...
Svar
8
· Visningar
1 529
·
F
Övr. Katt Jag har hört från en som bor här i närheten att de har lagt ut kattgift på sin gräsmatta eftersom den används som kattoalett. Jag är...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
19 447
Senast: RedForDanger
·
Övr. Katt Jag tycker att Orijen är ett bra foder, tyvärr tycker inte mina katter samma;) Jag har provat nu i två omgångar att få katterna att äta...
Svar
11
· Visningar
1 588
Senast: Yrja
·
Övr. Katt Hur lämnar man bort en katt på bästa sättet när man ska åka bort? För att lämna bort måste väl vara bättre än att lämna hemma ensam med...
Svar
6
· Visningar
863
Senast: Yrja
·
S
Katthälsa hejsan! mina föräldrar har en katt på ~14 år (bondkatt) som är steriliserad sen ung ålder. hon har blivit knäpp, varje natt vid ungefär...
Svar
5
· Visningar
1 350
Senast: strösslet
·
Katthälsa I onsdags var Pottan halt när jag kom hem från skolan, blockhalt. På torsdagen åkte vi till Valla djursjukhus och röntgade hela benet...
Svar
1
· Visningar
975
Senast: TantEster
·
Övr. Katt Jag har lagt mærke till att Såfin dricker mer æn vanligt i vinter. Hon sover vældigt mycket också, men annars ær hon som vanligt...
Svar
10
· Visningar
13 499
Senast: TantEster
·
Övr. Katt Är det inte så att jag har fått våra kära moderator på bild? Jo men visst är det väl så. Eller är jag helt fel ute? :o Min dam...
Svar
13
· Visningar
1 316
Senast: Arya
·
Övr. Katt Ändrar sig en katts beteende på något speciellt sätt när dom är dräktiga? Hm, det kanske är olika... Min väns katt t ex som hatade...
Svar
1
· Visningar
776
Senast: hegg
·
Övr. Katt Vad är skillnaden mellan att vara registrerad i sverak eller Tica?
Svar
3
· Visningar
1 804
Senast: Sol
·
M
Övr. Katt Hej, jag har kattungar hemma som är ca en vecka, nu till min fråga. Måste man vakta ungarna mot grannens katt/er var av den ena är...
Svar
4
· Visningar
857
Senast: Gold
·
A
Övr. Katt Hej jag behöver hjälp med att komma på ett stamnamn :) Jag har cornish rex katter och förhoppningsvis är det inte så länge tills jag får...
Svar
6
· Visningar
1 470
Senast: Anemona
·
Katthälsa Kan ni hjälpa mig att tänka klart? Jag och min sambo var på kattutställning för någon vecka sedan och kom i kontakt med en uppfödare som...
Svar
2
· Visningar
1 001
Senast: Winni
·
Övr. Katt Nu vet jag varken ut eller in....jag väntar på löp på en av mina katter, en Birma som ska paras då....nu verkar dock någon annan av mina...
Svar
5
· Visningar
1 600
·
M
Övr. Katt Kan katterungar vars föräldrar har stamtavla, bli registrerade i sverak ( reg som raskatt men utan stamtala)?
Svar
14
· Visningar
1 383
Senast: Zizzy
·
Katthälsa Jag har en liten Ragdolltjej som jag tänkte kastrera. Vid vilken ålder kan man tidigast kastrera? Skulle vilja få det gjort innan det...
Svar
3
· Visningar
898
·
Övr. Katt Brukar se detta på andra ställen, så varför kunde vi på buke inte ha en sådan tråd? Har ni några smarta lösningar på en hel del inom...
2
Svar
21
· Visningar
1 902
Senast: Sirisiri
·
Övr. Katt Jag ville bara visa upp mina små gryn!:love: Fyra veckor gamla på onsdag och är redan ute och busar för fulla muggar.
2
Svar
21
· Visningar
2 253
Senast: Breakdown
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar