Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Katthälsa Vår lilla Maja dog idag :cry: Hon fick en propp i bakre delen och bakbenen slutade fungera. Hon blev lam. Så fort det kan gå, klockan...
Svar
5
· Visningar
1 075
Senast: Popcorn
·
Katthälsa Varenda vår är det samma sak, lär sig aldrig folk? Förstod de inte förra sommaren att det blir en massa oönskade kattungar? En massa...
Svar
16
· Visningar
1 736
Senast: Wingates
·
P
Övr. Katt Någon som har följande raser som skulle kunna berätta lite om era katters temperament och personlighet? *Europée *Ocikatt *Maine...
Svar
16
· Visningar
2 166
Senast: Totti
·
Övr. Katt Har köpt hus och tänkte där snickra ihop en rastgård åt våra två missar. Är det någon här som byggt och som kanske har bilder att visa...
Svar
16
· Visningar
4 089
Senast: M-Meduza
·
M
Övr. Katt Jag tror och hoppas att min pärla är dräktig, men det har bara gått 12 dagar... Hennes bröstvårtor är inte röda eller så, men det ser ut...
Svar
6
· Visningar
1 074
Senast: Melikemycat
·
O
Övr. Katt Jag har ända sedan jag flyttade hemifrån för några år sedan velat ha katt igen, då jag växte upp i ett hem fullt med djur och däribland...
Svar
8
· Visningar
1 172
Senast: Yrja
·
Övr. Katt Halloj Har ett gäng katter här hemma, totalt är dom sju st. Alla utan en är födda här hos oss. Men denna lilla Nio som vi kallar...
Svar
8
· Visningar
2 079
Senast: Babe
·
Katthälsa Har aldrig tidigare varit här inne på kattforumet men följande hände i morse; Jag sitter i godan ro med kaffekoppen i handen framför...
2
Svar
33
· Visningar
8 001
Senast: elbereth
·
V
Övr. Katt För något år sedan hade vi en lång tråd där vi bl.a. diskuterade möjligheten till skatteavdrag för arbetande stallkatter och...
Svar
13
· Visningar
2 143
Senast: Scata
·
Övr. Katt Nu till sommaren så tänkte jag att min katt kunde få vara lite på altanen, självklart med altandörren öppen. Räcker det om man har sele...
Svar
6
· Visningar
2 045
Senast: astronaut
·
T
Övr. Katt hej min zelda är dräktig, vet inte riktigt när det hände då hon är ute katt, men hanen väntade på henne varje dag i början av januari...
Svar
14
· Visningar
1 869
Senast: Gold
·
Katthälsa Läste i Reykur´s tråd om navelbråck. Tänkte inte stjäla hennes tråd utan startar därför en ny, eftersom jag inte har någon erfarenhet av...
Svar
2
· Visningar
3 998
Senast: Winni
·
Övr. Katt Jaha, då börjar det närma sig premiär för att ställa katterna. Både jag och min syster, vi ska åka tillsammans, är totala nybörjare. Vi...
Svar
4
· Visningar
887
Senast: Acses
·
Övr. Katt Ska fara och kolla på 2 katter på Söndag :bump: Det är 2 kastrereade hankatter av rasen Helig Birma :) De är båda 3 år.. Har velat ha...
Svar
7
· Visningar
907
Senast: Illiana
·
Övr. Katt Ja, i morgon flyttar min lilla snäcka. Det känns tuffare än jag trodde. :( För er som inte vet, så var allt bestämt att hon skulle...
Svar
7
· Visningar
1 067
Senast: Zizzy
·
Övr. Katt Om en vecka så fyller vår fina blåa brittkille ett helt år och i födelsedagspresent ska han få en kastrering. Väl behövligt då han...
Svar
10
· Visningar
1 097
Senast: Heulwen
·
Katthälsa Gah ringde veterinären i morse och förhörde mig om kastrering till Tigra och Frans ( samt deras 2a vaccinationsspruta...). Ja kan du...
Svar
5
· Visningar
1 089
Senast: KungTulle
·
Övr. Katt Jag har två huskatter, honor. Tess är 6 år och Catzy är 10 år. De har varit kanonkompisar ända sedan Tess var liten kattunge och det har...
Svar
9
· Visningar
1 194
Senast: amalia
·
Övr. Katt finns det någon ras som är lite mer allergi-vänlig än andra raser?
2
Svar
30
· Visningar
11 655
Senast: Emtherlia
·
M
Övr. Katt Kattungemat säger ju alla eller royalcanins queen, men den e ju många emot pga l-lysin som kan ge grava fosterskador... men såg att även...
Svar
4
· Visningar
1 536
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCIV
  • Menskopp
  • Åderbråck efter graviditet

Hund, Katt, Andra Djur