Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Katthälsa Min smällfeta kattmamma har bantat sedan i slutet av januari. Det eminenta tipset jag fick här i kattforumet var att sluta med torrfoder...
Svar
1
· Visningar
836
Senast: Jessica1987
·
F
Övr. Katt hejsan allihopa! jag skulle behöva lite hjälp! Nu har min katt varit "gravid" i 63 dar och hon ligger aldrig på magen, det rör sig...
Svar
1
· Visningar
1 299
Senast: Sol
·
T
Övr. Katt På torsdag är det då äntligen dags att hämta hem våran lilla skogis-tjej! Men fantasin har stått helt still så vi har fortfarande...
Svar
6
· Visningar
911
Senast: Rhodugune
·
Katthälsa Kastrerade både katterna (mammas o min vill säga) när de var 6 månader, sökte en massa på internet och fick upp att de kan kastreras...
Svar
9
· Visningar
1 140
Senast: Mynta2
·
M
Övr. Katt Alltså inte ägg, elelr slemm uta liksom kattungar med huvud och ben? Vilken vecka?
Svar
2
· Visningar
1 036
Senast: Nussikan
·
Övr. Katt En kompis till mig har en katt som är väldigt tovig i pälsen. Han söger att den blev så efter att han hade badat den. Det är riktigt...
2
Svar
22
· Visningar
24 924
Senast: Winni
·
M
Katthälsa Borstar ni tänderna på era katter? Varför väljer ni detta? Hur trivs era katter med det? Om dom inte gillar det, hur går ni...
Svar
17
· Visningar
1 446
Senast: Reykur
·
Katthälsa Egentligen borde det finnas en kategori med "ägarhälsa" :angel: Både jag och killen håller på att bli förtvivlade! Vår lilla kattdam...
Svar
16
· Visningar
1 410
Senast: moix
·
Katthälsa Hur ofta/många gånger per dag brukar katter kissa på ett ungefär? Jag börjar fundera på om det är något fel på min katt för det känns...
Svar
9
· Visningar
31 239
Senast: MonteRose
·
T
Katthälsa Har 2 katter på 7 månader, båda kastrerade. Problemet är och har varit de senaste månaderna att den ena av dom inte kraffsar över när...
Svar
2
· Visningar
1 186
Senast: Tingelings
·
Katthälsa Hej, gården jag har min häst på ligger granne till en villa som ägs av en gammal man. Jag har något gång kunnat räknat ihop sammanlagt...
Svar
3
· Visningar
1 016
Senast: Gold
·
Övr. Katt Vår gamla kisse sjunger tyvärr på sista versen :cry: och vi har funderingar om vi ska skaffa katt igen. Jag har haft vanliga huskatter...
Svar
15
· Visningar
2 263
Senast: Sol-Mone
·
Övr. Katt Hyresvärdarna var och röjde igår och lillskiten blev antagligen skraj (De andra katterna fullkomligt skiter i om det kommer folk ) så...
Svar
3
· Visningar
937
Senast: YorkWann
·
Katthälsa Katten ifråga är en kastrerad hona på 1,5 år. Hon har tidigare haft uvi som behandlats. När hon kissar så sätter hon sig tillrätta, och...
Svar
3
· Visningar
2 385
Senast: cili
·
Övr. Katt Har en innekatt på 2år som ibland sätter sig & tuggar på tidningar så det gnisslar så där härligt! Han liksom sitter mest och biter ihop...
Svar
2
· Visningar
835
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Min katt älskar sugrör, att busa med dem, att gnaga, å att bara bära omkring på dem, ju längre desstu bättre. För några års sen köpte vi...
Svar
10
· Visningar
1 531
Senast: Modig_Korn
·
D
Katthälsa Idag blev min Ariel kastrerad och jag känner mig så otroligt hönsig. På djursjukhuset tyckte de att hon var en otroligt social och...
Svar
6
· Visningar
1 923
Senast: Duplica
·
Övr. Katt Hur reagerar katter oftast om en av flera som bott tillsammans flyttar? Kommer den sakna de andra? Kommer de andra uppleva det konstigt...
Svar
1
· Visningar
773
Senast: moix
·
C
Katthälsa Hejsan! Jag behöver verkligen någons hjälp nu. Min honkatt kissar jämnt och ständigt utanför lådan och vägrar sluta. Hon är kastrerad...
Svar
10
· Visningar
3 561
Senast: Icefire
·
F
Övr. Katt Hejsan, i fredags kväll så mådde min katt inte alls bra, hon åt eller drack inget, hon har inte ätit eller druckit något på snart 3...
Svar
15
· Visningar
1 475
Senast: Yrja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama