Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Katthälsa Usch, läste precis på ett annat forum om en uppfödare som fick 7 ungar. Alla friska och krya, men efter några dagar var alla döda...
Svar
3
· Visningar
2 407
Senast: Sol
·
Övr. Katt Idag är det 4 år sen min Fia fick hjälp över regnbågsbron. Här är hennes och min historia. Hösten 1997 fick jag för mig att jag...
Svar
5
· Visningar
1 213
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Vad skulle ni göra i mitt fall ?? Jag bor på landet och har 2 egna katter som går ut och in som de vill. Nu är det så att vi fått...
Svar
17
· Visningar
2 392
Senast: Limelight
·
K
Övr. Katt ...kan hon vara ibland, vår Svea. Trots allehanda skavanker. Det är så fint ljus i vår nya glasveranda och Svea är bra på att sitta...
Svar
3
· Visningar
1 019
Senast: martina
·
M
Övr. Katt För 4 dagar sedan så skaffade jag mig en ny liten herre som annars skulle till katt himlen. Frisk och sund men familjen har blivigt...
Svar
6
· Visningar
1 179
Senast: martina
·
M
Övr. Katt Upptäckte för några veckor sedan att en av mina katter börjat bli tjock om magen. När jag kom hem i kväll så var det blod i hela...
Svar
1
· Visningar
950
Senast: Yrja
·
Katthälsa Ja, så konstigt är det... Min hona är steriliserad, och jag är tämligen säker på att det blev ordentliget gjort eftersom det blev...
Svar
4
· Visningar
6 421
M
Katthälsa Någon som har en katt med detta tro? Fick det konstaterat igår. Vetrinären trodde att han hade kvalster allergi och ev foderallergi...
2 3
Svar
55
· Visningar
16 109
Senast: M-Meduza
·
M
Övr. Katt Jag vill dela med mig lite av min ena katt Tubbe. :D Försökte ta lite modellkort av honom, hoppas bilderna fungerar dom är från bdb, min...
2
Svar
24
· Visningar
2 097
Senast: Mandh
·
D
Katthälsa Min katt har svullnat över bakdelen. Svullnaden är ca 3-4 cm bred och går mellan ena bakbenet, över ryggen och till andra bakbenet. Hon...
Svar
2
· Visningar
2 628
Senast: Zanta
·
Övr. Katt Jag och min lilla kisse Maja vill hälsa Glad Påsk till alla roliga katter och människor här inne! :bump: Vad har alla...
Svar
2
· Visningar
733
Senast: Reykur
·
Katthälsa Min ena kisse fyller 14 år i augusti. Jag tror åldern håller på göra sin rätt. Pga hund och barn som gärna käkar kattmat har jag maten...
Svar
6
· Visningar
2 082
Senast: Sol
·
A
Övr. Katt Har haft en honan som har varit dräktig flera gånger tidigare sen inskaffa vi en hane, (honan är ca 1.5 år och hanen 8~ mån). Sedan vi...
Svar
8
· Visningar
1 140
Senast: Vagis
·
Övr. Katt Låg och slappade i soffan efter att ha packat ihop typ hela köket, flytten närmar sig med stormsteg! Abbie låg uppe på ryggstödskuddarna...
Svar
7
· Visningar
1 153
Senast: KungTulle
·
Katthälsa Såg nu att Abbie haltar. Har känt igenom hennes knän och hon ömmar inte och jag får böja knäna och räta ut dom utan att hon säger nått...
Svar
4
· Visningar
2 738
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Kan ni inte posta bilder på era vackra katter här? Hade varit roligt att se! Berätta gärna om hur just era katter är i sättet och om...
2
Svar
36
· Visningar
5 027
Senast: Cheeserica
·
S
Katthälsa Vi har en 3-årig kastrerad hankatt som fick urinsten för någon månad sedan och var då tvungen att opereras och ligga kvar på...
Svar
1
· Visningar
1 148
Senast: TantEster
·
L
Övr. Katt Hej! Skulle vara kul om ni la ut lite bilder på era katter! Hur lägger man upp bilder här, vad är URL för bilden?
Svar
16
· Visningar
1 115
Senast: Nemo1
·
D
Katthälsa Nu har jag ältat detta med alla i min krets som över huvud taget vet något om katter, och jag måste bara göra det lite till :crazy...
Svar
10
· Visningar
24 056
Senast: lil-sis
·
F
Övr. Katt Vad har ni för erfarenheter av dem? :love:
2
Svar
38
· Visningar