Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

K
Övr. Katt Jag har märkt att det luktar lite kattkiss på vissa saker men inte starkt som det brukar göra, och först idag så märkte jag att när han...
Svar
3
· Visningar
3 652
Senast: TantEster
·
Katthälsa Har 3 katter, alla har tillgång till att gå ut när de vill, speciellt en av dem är ute i sort sett alltid. De är all hus/bondkatter och...
Svar
1
· Visningar
940
Senast: MonteRose
·
Katthälsa Min katthona 2år gammal, toktvättar sig på bakbenen. Först var det bara på ena och det såg lite rött ut, sen har det blivit större och...
Svar
14
· Visningar
3 885
Senast: Nisse
·
S
Övr. Katt japp, :D slappa hela dagarna!, vilket liv!! :D in med bilder på roliga sovstilar :laugh:.
Svar
3
· Visningar
990
Senast: _satelit_93
·
Övr. Katt Vill se bilder på era underbara katter :)! Inleder med en bild på familjens ena katt, Hampus:
2
Svar
21
· Visningar
2 728
Senast: 1887
·
Övr. Katt Var till veterinären i dag och chippade min katt. Köpte Misty i augusti förra året och hon var inte märkt tidigare. Hon är innekatt och...
Svar
2
· Visningar
963
Senast: megin
·
Övr. Katt Har en utekatt. Han blir 6 år i höst och jag har haft honom hela hans liv. Varje sommar är det likadant, han drar in nåt som förmodligen...
Svar
11
· Visningar
12 466
Senast: jenny82
·
S
Katthälsa hej jag har köpt mina katter för 4 dagar sedan dom är 2 år och är systrar. jag var naturligt vis glad av att få hem dom och allt gick...
Svar
11
· Visningar
1 164
Senast: soffan92
·
Katthälsa Pigg och glad, äter och dricker som vanligt, inget konstigt med avföring eller liknande. Avmaskad. Ska till vet på måndag, hon tyckte...
Svar
7
· Visningar
1 568
Senast: YorkWann
·
Katthälsa Min fertila Perserhane har haft problem med magen sedan han var liten. Som 6 månaders fick han dietmat första gången sedan har han...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 924
Senast: Modig_Korn
·
Övr. Katt Rolig sida där katter har en kamera på sig som fotar då och då under dagen. http://www.mr-lee-catcam.de/pe_cc_u.htm
Svar
10
· Visningar
2 321
Senast: Rhodugune
·
Katthälsa Nån här som har information om det? Hittar mest på engelska och jag förstår inte sån engelska :o Vet att det inte görs i Sverige (än)...
2
Svar
32
· Visningar
7 369
Senast: pimy
·
P
Övr. Katt Nu har vi äntligen fått hem en liten misse på prov för att se om det funkar med sambons allergi... Hon heter Juno och är sex månader...
Svar
10
· Visningar
1 071
Senast: Zizzy
·
U
Katthälsa Min gamla dam har mycket artros (så mycket att foderföretaget Hills har med hennes röntgenbilder i sitt material). Hon är pigg och glad...
Svar
8
· Visningar
4 884
Senast: MonteRose
·
Övr. Katt Min ena bondkatt har jättelånga tofsar på öronspetsen. I övrigt är han svart med vita stickelhår och ett litet vitt mönster på bringan...
Svar
4
· Visningar
6 772
Senast: Sol
·
Katthälsa hur mkt rått kött tex kycklingvingar/lår, köttbitar osv för att inte orsaka för mkt obalans?
Svar
4
· Visningar
1 024
Senast: KungTulle
·
Svar
11
· Visningar
1 070
Senast: rider
·
Övr. Katt Nu har jag en liten fråga till er kattmänniskor, gör en undersökning. Hur mycket lägger ni på eran katt varje månad? Vad är det för...
2
Svar
22
· Visningar
2 778
Senast: Haukur
·
Övr. Katt Det här med att man inte får avla på katter som är korsningar eller ej godkända om man är medlem i ngn klubb,tycker det är smått...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 051
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar