Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

P
Övr. Katt Här lägger vi in dagens bild på dom små kattsingarna :) Jag känner mig på något konstigt vis manad att börja... :angel:
Svar
1
· Visningar
750
Senast: Crazycanada
·
Övr. Katt Min lilla ragdolltös har vuxit på sig bra. Från ha varit bara en liten dunig boll så börjar hon nu bli stora damen. En kisse med stor...
Svar
2
· Visningar
782
Senast: Niangi
·
Övr. Katt någon här som har koll på om det går att köpa en kattsele i Umeå av kraftigare stil? Ungefär en sån jag länkat till...
Svar
2
· Visningar
1 180
Senast: banjo
·
Övr. Katt Verkar figurera en/flera bedragare som är väldigt aktiva nu. Finns på bl.a blocket under flera olika namn och håller till i...
Svar
1
· Visningar
1 376
Senast: JeanetteH
·
A
Katthälsa Hej! Haft min lilla bosse som är innekatt på ett år i drygt en vecka. Två dagar efter vi hämtat honom så har han inte vart bra i magen...
Svar
5
· Visningar
957
Senast: Sol
·
Övr. Katt Måste bara få visa lite bilder. Går i väntans tider och det är svårt att inte tänka på katten HELA tiden. Om lite mer än en vecka får...
Svar
6
· Visningar
2 571
Senast: MissFideli
·
M
Katthälsa jag är absolut ingen katt expert alls så nån kanske kan hjälpa mig med min "konstiga" katt.. jag har en katt som är 1 1/2 år...
Svar
2
· Visningar
1 206
Senast: Sol-Mone
·
Katthälsa Jag har köpt hundgodis, pressade, torkade skivor av kyckling och lax. De är väldigt hårda och katterna får verkligen ta i med...
Svar
5
· Visningar
2 667
Senast: Huffsa
·
I
Katthälsa jag misstänker att min gammel-katt har urinvägsinflammation för att katten går till "toaletten" men inget kommer eller mycket lite. han...
Svar
3
· Visningar
1 845
Senast: isfrida
·
Övr. Katt Eller sparka lite på hunden :p Knäppkatten :love:
Svar
2
· Visningar
957
Senast: Smulis
·
Övr. Katt Som rubriken säger så kommer mina katter behöva åka 100 mil i bil om 3 veckor och jag skulle vilja höra lite hur ni hade gjort. Hur...
Svar
3
· Visningar
862
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Jag funderar på att ta en kull ungar här hemma. Katten är snart 1½ år så det är väl dags att ta första kullen om det inte ska bli för...
Svar
2
· Visningar
821
Senast: bengeten
·
Övr. Katt Håller ju på och flyttar, idag packade vi alla möbler i kärran och jag och tjejerna ska sova kvar i tom lägenhet i natt för att åka till...
Svar
9
· Visningar
1 375
Senast: Sol
·
E
Övr. Katt Jag har en kastrerad kattjej på 5år som följde med mig vid min ihopflyttning med sambon, till en början fick katten sova i sängen tills...
2 3
Svar
57
· Visningar
23 708
Senast: LillMumlan
·
Katthälsa Hej alla visa kattkännare. Fästmannens katta börjar bli till åren nu. Hon är en 13-årig blandras, bondkatt och Russian Blue (25%)...
Svar
3
· Visningar
1 038
Senast: Disen
·
S
Katthälsa hej det var jag som skrev för ett tag sedan om att jag har hämtat hem två katter på 2 år. jag har nu haft dom i 2 veckor lite mera men...
Svar
3
· Visningar
1 240
Senast: Vagis
·
B
Katthälsa Hej alla. Har sedan 1 mån tillbaka 2 st kastrerade hankatter (c:a 1 år gamla) som har mest varit innekatter hos föregående ägaren, men...
Svar
13
· Visningar
3 164
Senast: Mabuse
·
M
Övr. Katt Vilken dag är vanligast?? Mellan 60-70, men är det vanligare 70 än 60.. Längtar ju..
Svar
4
· Visningar
2 817
Senast: Vagis
·
Övr. Katt Jag har en 1-årig bondkatt som var svart när jag fick honom (eller mer chokladbrun eftersom han var solblekt) Han har alltid haft en...
Svar
2
· Visningar
907
Senast: Megs
·
Katthälsa Jag kom hem i förrgår till min hemby för att hälsa på min mor. Min katt Putte har sedan några år tillbaka flyttat över till våran...
Svar
2
· Visningar
820
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka