Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Titta på Yogas mage :love: Tyvärr finns det inte där i vanliga fall, men ibland får man till bilden :D
Svar
5
· Visningar
922
Senast: MissFideli
·
W
Katthälsa Hej hopp! Skall snart få mitt livs allra första katter! :) Undrar bara lite hur jag ska utfodra dem, ungar alltså. Fri tillgång till...
Svar
17
· Visningar
1 687
Senast: Pepon
·
Övr. Katt Är det möjligt att få en katt att vilja vara mer utekatt än innekatt? Min äldsta katt har kämpat i 2-3år med att få bli innekatt. Nu i...
Svar
4
· Visningar
1 061
Senast: Yrja
·
E
Katthälsa Hej! Det låter så himla härligt och lätt som en plätt. Men jag har tummen mitt i handen och vill gärna släppa ut min Tigressa på...
2 3
Svar
50
· Visningar
16 087
Senast: Houdinie
·
H
Katthälsa Tja! Kan man ge katter laktosfri mjölk?
Svar
4
· Visningar
8 682
Senast: purity_666
·
D
Övr. Katt Nu börjar jag bli tokig på min ena drygt 7månaders kisse. Hon är överallt, och visst är hon ung, men nu har hon börjat ta sig upp på...
Svar
10
· Visningar
2 981
Senast: Megs
·
Katthälsa kan man göra det, eller är det för tidigt ? Ska vaccinera om lillkisen om 3 veckor ock tänkte kastrera honom då oxå om det är möjligt...
Svar
1
· Visningar
804
Senast: Sol
·
Övr. Katt 20070417 kl 08:00 var sista gången jag såg Ronny.. Då var han pigg, glad och redo att komma ut. Då såg han ut så här; "][/URL] På...
Svar
16
· Visningar
1 371
Senast: Vica
·
Övr. Katt Jag har lust att bygga något som är högt åt katten. De två stora rutorna är bokhyllor, tvhylla och så. Med massa omtåliga saker högst...
Svar
1
· Visningar
851
·
R
Övr. Katt Trots den fyndiga rubriken kommer här ett upprört inlägg ;) Vi bor i radhus och har (numera bara) en katta på 14 år! Hon är...
Svar
3
· Visningar
1 002
Senast: FredrikN
·
A
Katthälsa Min bästa kompis ska få en kattunge, och hon har bett mig om hjälp att lära sig lite. Men varken jag eller hon kan något som helst om...
2
Svar
21
· Visningar
2 185
Senast: Pepon
·
Övr. Katt Min ena katt Fjant är väldigt skygg av sig. Han blir 2 år i år och jag har haft honom i drygt ett år. Hans mamma är rätt skygg och flera...
Svar
7
· Visningar
1 525
Senast: Vagis
·
Övr. Katt Jag har undrat så länge på vilken ras min kisse Bowie kan vara. Tänkte se om buke har svar =) Han är långhårig, men har inte så tjock...
Svar
3
· Visningar
877
Senast: Findus och Molly
·
Katthälsa Tyko kom inhaltande häromdagen igen. :( Men han har inga svullnader eller synliga sår någonstans den här gången. Däremot så har han...
Svar
1
· Visningar
6 815
·
Katthälsa Jag har en långhårig norsk/bond blandning. Hon gillar verkligen att bli borstad på: huvud, nacke, bröst, rygg och svans. MEN HATAR (det...
Svar
4
· Visningar
1 529
Senast: Capel
·
Övr. Katt Eller ja - pappa ska bli med katt, han ska få en kisse i födelsedagspresent. Vi har tidigare bara haft bondkatter, men nu har jag...
Svar
15
· Visningar
1 232
Senast: Estivuz
·
Övr. Katt Jag har 2 bestämda damer , Astrid & Cecilia. Astrid är huskatt på uppskattningvis 2-3 år. Det är inga problem at ha balkongsdörren...
Svar
1
· Visningar
712
Senast: Megs
·
E
Övr. Katt Skaffade lilla Ärtan i början av december. Hon var väldigt liten som kattunge och därför har vi hittills inte släppt ut henne. I...
Svar
9
· Visningar
1 440
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Var längesedan jag postade bilder på mammas Maine Coon kille Bailey som faktiskt hunnit bli 2 år! Vi var på landet i heögen och jag...
Svar
8
· Visningar
1 026
K
Katthälsa Långt inlägg, men snälla läs någon ! Hej, mitt första inlägg (heter de så? ) på något forum nånsin och hoppas på hjälp. Min katt...
Svar
1
· Visningar
951
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama