Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

P
Övr. Katt Som sagt, vi har ju köpt en Cornish rex flicka för två veckor sedan och hon är helt underbar! Gör dock massa saker som ingen utav mina...
Svar
5
· Visningar
980
Senast: PonnyBus
·
Övr. Katt Bebis, min yngsta katt verkar vara försvunnen. Jag släppte ut honom med de andra imorse. Alla mina 3 katter håller sig i stort sett på...
Svar
5
· Visningar
955
Senast: pernilla_s
·
Övr. Katt Längesen hon fick visa upp sig nu, men nu e det dags! Corona Brighten har vi varit och hälsat på med :D
Svar
3
· Visningar
808
Senast: Winni
·
Katthälsa Han är 14, fyller 15 i år. Han äter inget annat förutom hundens torrfoder av märket Eukanuba. Jag hittar honom jämt i hundmatsäcken, och...
Svar
4
· Visningar
1 901
Senast: soffa
·
Övr. Katt Finns det något man kan göra för att katter inte ska vilja gå in i trädgården, men som inte orsakar obehag för andra djur (hundar...
Svar
5
· Visningar
1 047
Senast: gul_zebra
·
D
Övr. Katt Mina katter (eller åtminstone den ena) har idag kissat i hundens bia bädd. Upptäckte första gången i morse, och så har det hänt igen...
Svar
9
· Visningar
5 989
Senast: Duplica
·
Övr. Katt Har fått en främmande katt på gården - Som anser att han bor här. Pinkar revir, slåss med & jagar vår egen katt som nu varit borta sedan...
Svar
2
· Visningar
1 685
Senast: Megs
·
T
Katthälsa Mina kattungar är nu ca 5 1/2 vecka gamla. De har nu i ca en vecka börjat äta uppblött torrfoder, burkmat och de försöker även pilla i...
Svar
4
· Visningar
934
Senast: bengeten
·
Övr. Katt Hej!! Vi har en hon katt som har flyttat in i vårt stall, jag har ingen stäorre erfarenhet av katter. Men vi har iaf bestämt att hon...
Svar
6
· Visningar
1 018
Senast: Majvi
·
S
Övr. Katt När får katterna mjölk i spenorna i dräktigheten?
Svar
9
· Visningar
1 045
Senast: sandrabjelkelov
·
Y
Katthälsa Har under de senaste dagarna sett hur min elva månader gamla huskisse Chico fått kladdiga och rinniga ögon. Det är gulaktigt och...
Svar
2
· Visningar
1 012
Senast: TantEster
·
C
Övr. Katt Om jag parar min tabbymaskade birmahona med en brunmaskad birmahane blir alla hennes ungar tabbyfärgade då eller kan några även bli solida?
Svar
1
· Visningar
1 139
Senast: Nussikan
·
Övr. Katt Är ingen expert på kattutställningar så vad menas med detta? *kattens namn*: CAPIB, NOM-K
Svar
2
· Visningar
1 328
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Det hade varit lite väl tyst och misse-fritt en stund, så jag gick en runda för att kolla att dom inte hittade på hyss nånstans. Den...
Svar
5
· Visningar
881
Senast: MissFideli
·
N
Övr. Katt Min lilla tös är strax över ett år och är utekatt. Just nu äter hon P-piller. Hon ska steriliseras så småningom, men då det är många...
5 6 7
Svar
128
· Visningar
15 140
Katthälsa Abbie har en liten mörk fläck i ögat, på det gula. Den har blivit liiiiite större. Dök upp för några månader sen. Storleken är kanske...
Svar
13
· Visningar
19 139
Senast: Prosit
·
Övr. Katt Angående upphittat katthalsband. Jag och sambon var ute och gick och hitta ett katthalsband, det som bekymrar mig är att ingen katt...
Svar
15
· Visningar
1 014
Senast: R8n
·
Katthälsa Har en långhårig icke raskatt som för ett tag sen började klia sig bakom öronen, speciellt det ena. Så fort jag såg detta så behandlade...
2
Svar
22
· Visningar
17 325
Senast: Mariaauto
·
Katthälsa sitter och funderar hur jag ska göra. Har en honkatt som nu är 3år. I november började hon kissa inne. Oftast på samma ställe. Har...
Svar
3
· Visningar
1 309
Senast: Rebecka83
·
Övr. Katt Vilka raser passar in på den beskrivningen? Helst ska dom inte heller vara så pratiga :p Det är mao inte någon rex katt som...
Svar
5
· Visningar
1 366
Senast: PonnyBus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama