Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

A
Katthälsa Hej! Haft min lilla bosse som är innekatt på ett år i drygt en vecka. Två dagar efter vi hämtat honom så har han inte vart bra i magen...
Svar
5
· Visningar
956
Senast: Sol
·
Övr. Katt Måste bara få visa lite bilder. Går i väntans tider och det är svårt att inte tänka på katten HELA tiden. Om lite mer än en vecka får...
Svar
6
· Visningar
2 566
Senast: MissFideli
·
M
Katthälsa jag är absolut ingen katt expert alls så nån kanske kan hjälpa mig med min "konstiga" katt.. jag har en katt som är 1 1/2 år...
Svar
2
· Visningar
1 205
Senast: Sol-Mone
·
Katthälsa Jag har köpt hundgodis, pressade, torkade skivor av kyckling och lax. De är väldigt hårda och katterna får verkligen ta i med...
Svar
5
· Visningar
2 663
Senast: Huffsa
·
I
Katthälsa jag misstänker att min gammel-katt har urinvägsinflammation för att katten går till "toaletten" men inget kommer eller mycket lite. han...
Svar
3
· Visningar
1 842
Senast: isfrida
·
Övr. Katt Eller sparka lite på hunden :p Knäppkatten :love:
Svar
2
· Visningar
954
Senast: Smulis
·
Övr. Katt Som rubriken säger så kommer mina katter behöva åka 100 mil i bil om 3 veckor och jag skulle vilja höra lite hur ni hade gjort. Hur...
Svar
3
· Visningar
856
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Jag funderar på att ta en kull ungar här hemma. Katten är snart 1½ år så det är väl dags att ta första kullen om det inte ska bli för...
Svar
2
· Visningar
817
Senast: bengeten
·
Övr. Katt Håller ju på och flyttar, idag packade vi alla möbler i kärran och jag och tjejerna ska sova kvar i tom lägenhet i natt för att åka till...
Svar
9
· Visningar
1 374
Senast: Sol
·
E
Övr. Katt Jag har en kastrerad kattjej på 5år som följde med mig vid min ihopflyttning med sambon, till en början fick katten sova i sängen tills...
2 3
Svar
57
· Visningar
23 519
Senast: LillMumlan
·
Katthälsa Hej alla visa kattkännare. Fästmannens katta börjar bli till åren nu. Hon är en 13-årig blandras, bondkatt och Russian Blue (25%)...
Svar
3
· Visningar
1 033
Senast: Disen
·
S
Katthälsa hej det var jag som skrev för ett tag sedan om att jag har hämtat hem två katter på 2 år. jag har nu haft dom i 2 veckor lite mera men...
Svar
3
· Visningar
1 237
Senast: Vagis
·
B
Katthälsa Hej alla. Har sedan 1 mån tillbaka 2 st kastrerade hankatter (c:a 1 år gamla) som har mest varit innekatter hos föregående ägaren, men...
Svar
13
· Visningar
3 131
Senast: Mabuse
·
M
Övr. Katt Vilken dag är vanligast?? Mellan 60-70, men är det vanligare 70 än 60.. Längtar ju..
Svar
4
· Visningar
2 752
Senast: Vagis
·
Övr. Katt Jag har en 1-årig bondkatt som var svart när jag fick honom (eller mer chokladbrun eftersom han var solblekt) Han har alltid haft en...
Svar
2
· Visningar
903
Senast: Megs
·
Katthälsa Jag kom hem i förrgår till min hemby för att hälsa på min mor. Min katt Putte har sedan några år tillbaka flyttat över till våran...
Svar
2
· Visningar
820
Senast: sthu
·
Katthälsa Läste någonstans att solskyddslotion inte är så nyttigt för katter. Det jag funderar över är om det gäller en viss mängd, eller är det...
Svar
1
· Visningar
1 294
Senast: hcw246
·
Katthälsa Vår 2,5-åriga kastrerade hankatt var inne för sin årliga rakning till vet (långhårig huskatt som lätt får tovor) härom dagen. När de...
Svar
7
· Visningar
1 743
Senast: Heulwen
·
L
Katthälsa Har en utekatt som börjar få lite för långa "bak klor", han är rätt så gammal och är inte ute så jätte mkt och det låter av klorna när...
Svar
4
· Visningar
5 746
Senast: MissFideli
·
K
Övr. Katt Jag ska vara med och ställa ut katten jag är fodervärd åt, för första gången, till helgen. Jag har en kompis som gärna vill komma förbi...
Svar
6
· Visningar
927
Senast: Reykur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama