Sv: Orm?

Låter som ett riktigt lejon! :D jag är jätteintresserad av Sphynxen eftersom de är pälslösa, det är ju fördjävligt att man ska vara djurälskare men ha fobi för fällande djur. :devil: Men när jag la upp förslaget om att åka och titta på Sphynx för sambon så fick han slag. "Räcker det inte med den fula jävla Siamesen?" :angel: Fast det är ju inte som att jag skulle gå bakom ryggen på honom... jag intresserar mig bara för rasen och om det en vacker dag skulle dyka upp en Sphynx på vår trapp, ja då är det väl inte mitt fel? :angel:

Nää men se vilka söta...

Helt plöstligt känns det som stor tur att jag inte alls ska skaffa katt nu... för dessa kan varit de sötaste jag sett.. :love:

Uppdatera helst inte tråden vidare och låt oss följa utvecklingen... :eek:

Låter som ett riktigt lejon! :D jag är jätteintresserad av Sphynxen eftersom de är pälslösa, det är ju fördjävligt att man ska vara djurälskare men ha fobi för fällande djur. :devil: Men när jag la upp förslaget om att åka och titta på Sphynx för sambon så fick han slag. "Räcker det inte med den fula jävla Siamesen?" :angel: Fast det är ju inte som att jag skulle gå bakom ryggen på honom... jag intresserar mig bara för rasen och om det en vacker dag skulle dyka upp en Sphynx på vår trapp, ja då är det väl inte mitt fel? :angel:

Min fd sambo hotade med och flytta om jag skaffade Shynx..
visserligen flyttade han ju iaf men av andra orsaker..
Men efter hon kom hem, har han sagt ett flertal gånger att jag ska slänga ut pälsbollarna och bara ha nakenfisar.. :o

Btw, så här gick det till hemma hos mig.. :angel:
Min gamla tråd. :D

Liknande trådar

Övr. Katt Jag funderar på att teckna någon form av veterinärvårdsförsäkring för mina katter. Har aldrig tidigare haft katter försäkrade, utan...
2
Svar
31
· Visningar
978
Övr. Katt Nu är min killes katt försvunnen igen. Hon brukar aldrig gå långt, utan håller sig till området. Men grannens katt är alltid ute (aldrig...
Svar
3
· Visningar
400
Senast: MiniLi
·
Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar...
2
Svar
23
· Visningar
1 433
Senast: Lingon
·
Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
0
· Visningar
207
Senast: EmelieW
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka