Sv: Orm?

Låter som ett riktigt lejon! :D jag är jätteintresserad av Sphynxen eftersom de är pälslösa, det är ju fördjävligt att man ska vara djurälskare men ha fobi för fällande djur. :devil: Men när jag la upp förslaget om att åka och titta på Sphynx för sambon så fick han slag. "Räcker det inte med den fula jävla Siamesen?" :angel: Fast det är ju inte som att jag skulle gå bakom ryggen på honom... jag intresserar mig bara för rasen och om det en vacker dag skulle dyka upp en Sphynx på vår trapp, ja då är det väl inte mitt fel? :angel:

Nää men se vilka söta...

Helt plöstligt känns det som stor tur att jag inte alls ska skaffa katt nu... för dessa kan varit de sötaste jag sett.. :love:

Uppdatera helst inte tråden vidare och låt oss följa utvecklingen... :eek:

Låter som ett riktigt lejon! :D jag är jätteintresserad av Sphynxen eftersom de är pälslösa, det är ju fördjävligt att man ska vara djurälskare men ha fobi för fällande djur. :devil: Men när jag la upp förslaget om att åka och titta på Sphynx för sambon så fick han slag. "Räcker det inte med den fula jävla Siamesen?" :angel: Fast det är ju inte som att jag skulle gå bakom ryggen på honom... jag intresserar mig bara för rasen och om det en vacker dag skulle dyka upp en Sphynx på vår trapp, ja då är det väl inte mitt fel? :angel:

Min fd sambo hotade med och flytta om jag skaffade Shynx..
visserligen flyttade han ju iaf men av andra orsaker..
Men efter hon kom hem, har han sagt ett flertal gånger att jag ska slänga ut pälsbollarna och bara ha nakenfisar.. :o

Btw, så här gick det till hemma hos mig.. :angel:
Min gamla tråd. :D

Liknande trådar

Övr. Katt Vi har tre katter en hona på två en hane på knappt ett och en äldre hona på 8år. Den yngre honan har varit löpen och är nu dräktig,den...
Svar
8
· Visningar
647
Katthälsa Jag har observerat att vår lilla tjej på snart 2 år (12e sept) har som små nervryckningar i bakbenen när hon vilar ibland. När jag har...
Svar
5
· Visningar
585
Senast: Asko
·
Övr. Katt Det luktar bajs. Vi har flera lådor, men katterna envisas med att bara använda en. Trots ihärdigt rensande luktar det bajs. Speciellt...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 154
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
566
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama