Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Samma problem som alltid, Boll kissar på fel ställen. Det hade varit lugnt i ca två veckor, sen kom det tillbaka förra veckan. Först...
Svar
8
· Visningar
1 417
Senast: cili
·
Övr. Katt Birmabebbar är ju det absolut bästa som finns (om man frågar mig) så jag tycker att mina små hjärtegryn förtjänar en egen tråd! :p...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 110
Senast: Guldaskig
·
Övr. Katt Huggorm?:eek: Ormgrop??:eek: Näärå, bara små Bänglar. :love:
2 3
Svar
43
· Visningar
2 970
Senast: Zizzy
·
P
Övr. Katt Igår var jag iväg med Lilltösens uppfödare på min allra första kattutställning! Vad mycket man måste tänka på och ha koll på!:o Tur...
Svar
4
· Visningar
1 339
Senast: MsLuna
·
Övr. Katt Blev jag igår. Jag skulle ge Måssen avmaskningstablett och han högg en tand rakt i mitt pekfinger. Idag var fingret svullet och rött så...
Svar
12
· Visningar
1 530
Senast: millus
·
M
Övr. Katt Åhh va så länge sen så har glömt av.. Jag vet att hanen har längre ifrån och även mer som två hål, honan ett streck.. Jag har tre...
Svar
9
· Visningar
12 079
Senast: MsLuna
·
Övr. Katt Behöver hjälp att tyda det, eller vad det innebär. Hann ju aldrig testa hanen eftersom han nu är avlivad. Resultatet N/b Cat is a...
2
Svar
22
· Visningar
4 362
Senast: Sol
·
Katthälsa Det är så att vi har tre katter för tillfället och vi vet inte alls hur vi ska göra med den äldsta längre.. Rasmus, som han heter...
Svar
10
· Visningar
1 433
Senast: soffa
·
Övr. Katt Har nu i två dagar haft en kattunge på 4 månader här hemma och våra två andra katter är inte alls som de brukar. Båda brukar ligga i...
Svar
8
· Visningar
3 855
Senast: R8n
·
Övr. Katt Jag har hört någonstans att om man tar en katt från ett katthem får den inte vara utekatt! Stämmer det överlag? Det är väl olika från...
Svar
12
· Visningar
1 036
Senast: Kratus
·
P
Katthälsa Han är 1,5 år och blev kastrerad i tisdags. Tills i tisdags var han en aktiv utekatt, sen i tisdags har han ätit,vilat, ätit, vilat...
Svar
12
· Visningar
1 019
Senast: lil-sis
·
U
Övr. Katt Hur gammal är / var din/dina katt,er.?
Svar
15
· Visningar
1 619
Senast: Sinfonie
·
Övr. Katt här kommer bilder på ett par bedårade kattungar!! den första ska jag ha! Kommer fler nyare kort! Vill gärna ha...
Svar
4
· Visningar
862
H
Övr. Katt Har en perserkatt hane på snart 3 år. Meningen var att han skulle fungera till avel. Men han visar inget intresse. Har löpandes honor...
Svar
4
· Visningar
918
Senast: MissFideli
·
Katthälsa En granne till mig har fått en katt från en annan granne och jag tycker hon missköter den. Hon fick den som 8-9 veckor gammal...
Svar
15
· Visningar
1 779
Senast: R8n
·
Katthälsa Min 19-åring som äter cellgift verkar hård i magen. Inte helt förstoppad för det kommer en liten korv men först efter att hon varit i...
Svar
3
· Visningar
1 567
S
Katthälsa jag har varit "kattmamma" till två kattungar nu i 3 veckor(mamman dog två dagar efter födsel...RIP :cry:)...har gått jättebra, och...
Svar
16
· Visningar
1 643
Senast: Cheeserica
·
K
Katthälsa Som rubriken säger - vad gör man med en katt som varken vill äta eller dricka? Katten i fråga har varit inne på djursjukhus och fått...
Svar
3
· Visningar
9 162
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Ja, nu är det löp-period och det MÄRKS, kan jag tala om. Att han skriker "lite" mera är ganska lätt att ta, det är ju en...
Svar
10
· Visningar
1 252
Senast: Acses
·
Katthälsa Hej! Är lite ny här på kattforumet, har mest hängt på hästsidan förut... Anyway, för några månader sen tog jag över två kattherrar...
Svar
6
· Visningar
1 006
Senast: cambodia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama