Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

U
Katthälsa Hej! jag är ny här på forumet, ska strax fylla i min användarprofil. Men jag har en fråga som kanske någon kan hjälpa mig med: Min...
Svar
1
· Visningar
943
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Jag och min sambo bor i lägenhet (2:a på 57 kvm med liten balkong på 2 kvm). Vi båda älskar katter men funderar på hur det är att ha i...
2
Svar
23
· Visningar
9 916
Senast: PonnyBus
·
Övr. Katt Behöver eran hjälp akut. I natt precis första timmen på dag 60 föddes S*Stolen Hearts´s(min första som uppfödare) och Lilla Ofelias...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
18 243
Senast: Sol
·
L
Katthälsa Hej! Det är så att min katt för fem veckort sen fick en kattunge och allt är som det ska, hon har nu dragot ner på diandet men eftersom...
Svar
3
· Visningar
1 518
Senast: Lollolollo
·
Övr. Katt Jag var på väg ut till stallet för ett par dagar sedan varpå jag ser en påkörd men levande katt på vägen! Jag tittar i backspegeln och...
2
Svar
31
· Visningar
2 548
Senast: MsLuna
·
Katthälsa I morse vaknade jag av att det lät som att en katt blev flådd utanför dörrn och tänkte att det väl var parning på gång. Vaknade igen...
Svar
13
· Visningar
1 692
Senast: Yrja
·
Katthälsa Hur ofta vaccinerar ni era katter?
2
Svar
30
· Visningar
2 663
Senast: TantEster
·
Katthälsa Vi har en stallkatt som jag ibland sticker till ngt godis om vi äter kött! han får självklart vanlig kattmat åxå! Igår styckade vi...
Svar
4
· Visningar
1 433
Senast: Sol
·
M
Övr. Katt Våra kattungar är över 12 veckor och sedan de ungar som skulle lämnas bort har åkt så flyttar kattmamman resterande två kattungar ut i...
Svar
9
· Visningar
2 341
Senast: TinyWiny
·
Övr. Katt Tips på vad som döljer urinlukten när katten kissat inne? Någon av mina trevliga katter har kissat i hallen, över skorna. Efter...
Svar
11
· Visningar
1 695
Senast: Duplica
·
Övr. Katt Ja, jag har ju som bekant huskatt, har alltid haft och vad det verkar just nu, så blir det ingen förändring på den punkten närmaste...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
9 340
Senast: SSturee
·
D
Katthälsa Har ju haft problem den senaste månaden med att han har kissat lite överallt, men har helt uteslutit möjlighet till fysiskt fel på...
Svar
10
· Visningar
1 736
Senast: TantEster
·
Övr. Katt Nu har jag problem med kisse igen. Och inget verkar hjälpa. Efter min senaste tråd tog jag henne till vetrinären och hon var fullt...
Svar
8
· Visningar
7 411
Senast: bengeten
·
I
Övr. Katt Ska köpa klösträd till min lilla rex kille som kommer hem i sommar. :) Upptäckte att det finns en dyrare variant (no 1) som enligt...
Svar
9
· Visningar
1 550
Senast: Haukur
·
Övr. Katt Har lite bråttom, så jag hoppas på snabba svar här på Buke. :D Jag håller på att näta in min balkong, och jag måste på nått snyggt sätt...
Svar
3
· Visningar
1 208
Senast: lil-sis
·
Övr. Katt Nå jag vill höra, hur fick ni de katter ni har idag? Solskenshistorier eller var ni hos en uppfödare och valde den sötaste kissungen...
2
Svar
21
· Visningar
3 009
Senast: Sinfonie
·
Övr. Katt Nätade ju in balkongen för ett par veckor sedan. Och det verkar vara uppskattat :love: Den svarta katten...
Svar
6
· Visningar
1 002
Senast: lil-sis
·
Övr. Katt Vissa säger gråvit (bl.a jag :angel: ) andra säger gråtigre i vit, o andra säger sköldpaddaliknande. Vad har mammas katt för färg...
Svar
10
· Visningar
1 219
Senast: copernica
·
Övr. Katt Vi har två katter, en Helig Birmahona som heter Sessan och är sisådär åtta år och en korsningshane på ett år vid namn Simson. Mamman...
Svar
3
· Visningar
1 146
Senast: Freydis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka