Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

W
Katthälsa Vår stallkatt har blivit väldigt tunnhårig runt öron och nacke dom sista dagarna, ser inte att han sitter och kliar något. Pälsen är...
Svar
1
· Visningar
746
Senast: PonnyBus
·
Övr. Katt Både jag och mina grannar har sista tiden haft problem med en grå katt som springer runt på våra gårdar. Om den bara höll sig utomhus så...
Svar
6
· Visningar
5 980
Senast: Pepon
·
Katthälsa Vår lille hankatt kom in för ett par timmar sedan. han hade ett hårlöst område på baksidan av bakbenet (över hasen). Det var inte...
Svar
2
· Visningar
1 139
Senast: Heulwen
·
Katthälsa Jag har ett problem nu. eller rättaresagt katten har ett problem.. Stackarn har blivit övergiven, har varit det nu hela vintern och...
2
Svar
29
· Visningar
2 176
Senast: MinIan
·
E
Katthälsa Katten har blivit ormbiten eller getingstucken. Kan man ge honom Clarityn? Hittar ingenting om det på internet, veterinären svarar inte...
Svar
6
· Visningar
6 659
Senast: Heulwen
·
Katthälsa Jag är förbryllad. Vår perserpojke på 14år har blivit stelare på sistone, kan småhalta lite samt har tappat en del muskler i bakkärran...
Svar
17
· Visningar
12 251
Senast: TantEster
·
Övr. Katt Tja, det är väl ganska självklart? Frågan är vad jag ska köpa för säng till mig...?
Svar
14
· Visningar
2 103
Senast: Breakdown
·
Övr. Katt Jag tog lite bilder på min Spurs, några från idag, andra ett par dagar gamla. Hon har blviit så stor.. snart 3 år, känns som det var...
Svar
2
· Visningar
925
Senast: Sinfonie
·
L
Katthälsa Hej. Vår katt ska gå på en diet med renskav för att testa möjlig allergi. Vi har köpt renskav i frysdisken, och den stora frågan e...
Svar
2
· Visningar
1 736
Senast: Sol
·
Övr. Katt Tycker vi startar en tråd där vi kan lägga in våra busbilder på våra små änglar :D Här kommer några av mina bildar :love...
2
Svar
29
· Visningar
2 535
Senast: eyz
·
Övr. Katt Ja, vi hade ju tidigare en liten kille som veterinären trodde var siameskorsning och som var väldigt pratig av sig. Han kom inte...
Svar
3
· Visningar
1 228
Senast: Acses
·
Övr. Katt Mitt hjärta höll på att stanna igårnatt. Katter ska vara viga, atletiska och ha en smått otrolig förmåga att balansera sig. Vidare har...
Svar
11
· Visningar
1 673
Senast: _ellinor
·
Övr. Katt Hur tokigt detta än må låta så har det hänt… Satt igår i godan ro och tittade på tv, duk på soffbordet och x antal värmeljus i små...
Svar
10
· Visningar
3 791
Senast: Yrja
·
Övr. Katt Kom precis ut i köket och vad ser man, lill kisen har först hoppat upp på diskbänkn sedan öppnat skåpsluckorna till tallrikarna och där...
Svar
7
· Visningar
1 264
Senast: urkella
·
Övr. Katt I morse åkte vi in till veterinären med Fluffe och en timme senare var han död, borta förevigt :cry: I går förmiddag såg han ut att må...
Svar
11
· Visningar
1 432
Senast: Prosit
·
Övr. Katt Mina katter, Faló och Lea brukar vanligtvis förgylla alla mina och sambons dagar. Det har de gjort ända sedan de var små! Men inte...
Svar
13
· Visningar
1 093
Senast: Pettsson
·
Övr. Katt Har fastnat för en liten ragdollkattunge, men ingenting är bestämt ännu. Tänkte bara höra om någon har lite tips och råd om vad man ska...
Svar
1
· Visningar
792
Senast: Angely
·
Övr. Katt Hur vanligt är det att en katt inte varnar (fräser, morrar etc) innan den slår ifrån med tassen/tassarna? Alltså nu tänker jag på ljud...
Svar
7
· Visningar
917
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama