Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Jag var på väg ut till stallet för ett par dagar sedan varpå jag ser en påkörd men levande katt på vägen! Jag tittar i backspegeln och...
2
Svar
31
· Visningar
2 542
Senast: MsLuna
·
Katthälsa I morse vaknade jag av att det lät som att en katt blev flådd utanför dörrn och tänkte att det väl var parning på gång. Vaknade igen...
Svar
13
· Visningar
1 689
Senast: Yrja
·
Katthälsa Hur ofta vaccinerar ni era katter?
2
Svar
30
· Visningar
2 657
Senast: TantEster
·
Katthälsa Vi har en stallkatt som jag ibland sticker till ngt godis om vi äter kött! han får självklart vanlig kattmat åxå! Igår styckade vi...
Svar
4
· Visningar
1 425
Senast: Sol
·
M
Övr. Katt Våra kattungar är över 12 veckor och sedan de ungar som skulle lämnas bort har åkt så flyttar kattmamman resterande två kattungar ut i...
Svar
9
· Visningar
2 326
Senast: TinyWiny
·
Övr. Katt Tips på vad som döljer urinlukten när katten kissat inne? Någon av mina trevliga katter har kissat i hallen, över skorna. Efter...
Svar
11
· Visningar
1 682
Senast: Duplica
·
Övr. Katt Ja, jag har ju som bekant huskatt, har alltid haft och vad det verkar just nu, så blir det ingen förändring på den punkten närmaste...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
9 318
Senast: SSturee
·
D
Katthälsa Har ju haft problem den senaste månaden med att han har kissat lite överallt, men har helt uteslutit möjlighet till fysiskt fel på...
Svar
10
· Visningar
1 736
Senast: TantEster
·
Övr. Katt Nu har jag problem med kisse igen. Och inget verkar hjälpa. Efter min senaste tråd tog jag henne till vetrinären och hon var fullt...
Svar
8
· Visningar
7 411
Senast: bengeten
·
I
Övr. Katt Ska köpa klösträd till min lilla rex kille som kommer hem i sommar. :) Upptäckte att det finns en dyrare variant (no 1) som enligt...
Svar
9
· Visningar
1 545
Senast: Haukur
·
Övr. Katt Har lite bråttom, så jag hoppas på snabba svar här på Buke. :D Jag håller på att näta in min balkong, och jag måste på nått snyggt sätt...
Svar
3
· Visningar
1 205
Senast: lil-sis
·
Övr. Katt Nå jag vill höra, hur fick ni de katter ni har idag? Solskenshistorier eller var ni hos en uppfödare och valde den sötaste kissungen...
2
Svar
21
· Visningar
3 002
Senast: Sinfonie
·
Övr. Katt Nätade ju in balkongen för ett par veckor sedan. Och det verkar vara uppskattat :love: Den svarta katten...
Svar
6
· Visningar
989
Senast: lil-sis
·
Övr. Katt Vissa säger gråvit (bl.a jag :angel: ) andra säger gråtigre i vit, o andra säger sköldpaddaliknande. Vad har mammas katt för färg...
Svar
10
· Visningar
1 215
Senast: copernica
·
Övr. Katt Vi har två katter, en Helig Birmahona som heter Sessan och är sisådär åtta år och en korsningshane på ett år vid namn Simson. Mamman...
Svar
3
· Visningar
1 143
Senast: Freydis
·
I
Övr. Katt Då var det dax för en annan klurig del i utställnings-förberedelserna. BURSKYNKE! Vad är bra att ha för tyg? Har hittat en beskrivning...
Svar
11
· Visningar
5 536
Senast: Sar
·
Övr. Katt Någon har något bra tips på vad man kan göra när ena grannen inte slutar matar våra katter trots att vi upprepade gånger bett honom...
Svar
4
· Visningar
2 412
·
Övr. Katt Var i djuraffären igår för att kolla priset på Orijen då jag upptäckte fodret Acana som stod brevid. Det fanns små påsar till ett...
Svar
3
· Visningar
2 828
·
Övr. Katt Hur är det egentligen. Jag hade i bakhuvudet något som jag lärt mig en gång i världen ;) att sköldpadd alltid var honor. Om det andå...
2
Svar
23
· Visningar
8 507
Senast: Duplica
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar