Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

G
Övr. Katt Hej! SKulle behöva svar snabbt! Jag har en liten fråga. Jag och min pojkvän har en 6 månaders hankatt som vi skaffat en kompis åt. Den...
Svar
6
· Visningar
947
Senast: Gullegrisen
·
Övr. Katt Har ni hört den där om att det är farligt att ha katt hos bebisar eftersom katten kan anfalla ögonfransarna då bebisen blinkar? Jag har...
Svar
10
· Visningar
1 213
Senast: pimy
·
Övr. Katt ..blir då alltid "drabbad". Skrev en tråd för några dar sen om att hon var dålig i magen osv.. Hon har nu blivit bra igen. Men igår...
Svar
2
· Visningar
762
Senast: aneeette
·
M
Övr. Katt Hej, Det är SJÄLPVKLART man ska till veterninären när något är fel! Och jag ska dit, tänkte bara höra om någon vet ungefär vad det...
Svar
5
· Visningar
2 629
Senast: Mynta2
·
Katthälsa Hittade en troligen påkörd katt idag och körde den till närmsta djursjukhus. Den var helt omärkt och klassas därför som hemlös. Nu har...
Svar
10
· Visningar
1 135
S
Övr. Katt nu är det så att mina två katthonor har fåt varsin kull kattungar. Den ena kullen kom 6/8 och den andra precis en vecka senare 13/8. när...
Svar
13
· Visningar
1 847
Senast: snabelA
·
Övr. Katt Jag har några katter och jag skulle vilja veta vad deras färger kallas, jag kan ingenting om kattfärger. Så här ser de ut: Gulis...
2
Svar
38
· Visningar
5 747
Senast: MissFideli
·
K
Övr. Katt men kanske inte är det, utan att ha varit i kontakt med polisen först? För två månader sedan dök det upp en liten okastrerad och ej...
Svar
4
· Visningar
1 310
Övr. Katt Manson har hittat ett nytt perfekt ställe han kan få käka på. Synd för honom att hans mat fortf. stod kvar på golvet ;)
Svar
13
· Visningar
1 551
Senast: knashult
·
Katthälsa Jag har en honkatt som är sex år. Hon är mestaldels inne men går ut ibland. Hon har betett sig konstigt några gånger och jag funderar på...
Svar
1
· Visningar
696
Senast: Sol
·
Övr. Katt Har ju en katt på 9 månader som har fått en aptit att vara utomhus. Han har flertalet gånger hoppat ner från balkongen till andra...
Svar
4
· Visningar
860
Senast: Majvi
·
Övr. Katt Har en kisse som sprungit här på min gård (bland lgh) ett par veckor. Har väl inte reflekterat så mycket över det egentligen men när jag...
Svar
1
· Visningar
824
Senast: Zarro
·
Z
Övr. Katt Svart, lurvigt och kryper runt i det höga gräset, visst är det ett troll då? Eller kanske det är min lilla diva till katt som smyger...
Svar
4
· Visningar
1 040
Senast: Zannaah
·
Övr. Katt Jag har som smått börjat kolla på gård , en dröm som jag hoppas besannas under inom en 2 års period... och drömmen är ju då att ha en...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 569
Senast: Majvi
·
Katthälsa Passade på att ta kort på kissen när han låg och solade. Hans päls är borta från halva magen och lite på insidan av låren, han slickar...
Svar
15
· Visningar
15 573
Senast: TantEster
·
Katthälsa Vill höra om andras erfarenheter/kunskap runt kräsna katter. Vet att det inte är ovanligt att de blir såna, men varför, och finns det...
2
Svar
24
· Visningar
6 479
Senast: Marvin
·
Övr. Katt I torsdags fick våran familj hastigt tillök, en liten katthona på 9 veckor flyttade in. (Och ja, det fanns ordentliga skäl till att...
Svar
8
· Visningar
2 028
Senast: mackan
·
Katthälsa Var på apoteket och köpte banminth för att avmaska innekatt som är något till åren. Apotekaren sa att jag skulle ge 1 full dos (dvs 1...
Svar
12
· Visningar
1 911
Senast: Sol
·
S
Katthälsa Hej!! Min katt blev anfallen av två lösspringande hundar för två veckor sen när vi var ute i sele. Han klarade sig fint, men var av...
Svar
1
· Visningar
1 461
Senast: aneeette
·
Övr. Katt Men frågan är hur man fördriver tiden fram tills det är dags att ta hem honom? :D Jag har redan gnatat sönder öronen på både kompisar...
Svar
5
· Visningar
1 149
Senast: Smulis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama