Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

• Låst
Övr. Katt På en kisse som inte haft det förut. Ngn som vet vad det kan bero på? Katten är inte synbart sjuk, beter sig, äter osv som vanligt. Bör...
Svar
8
· Visningar
23 164
Senast: mandalaki
·
Övr. Katt Nu har jag inte tidningen här hemma men läste i skaraborgs allehanda en notis om två 15 åringa tjejer som jagade en katt med en moped...
Svar
13
· Visningar
1 052
Senast: Heulwen
·
M
Katthälsa Jag är ingen expert på katter direkt, men jag har en människa i min närhet som har fyra stycken katter, blandraser. Han har sin lägenhet...
Svar
10
· Visningar
1 197
Senast: Majvi
·
A
Övr. Katt Vet ej om det är rätt prefix. Men min lilla misse kattbebis som jag fick hem innan midsommar, men som min mor fött upp gick bort idag...
Svar
16
· Visningar
1 264
Övr. Katt Underbara gänget har hunnit bli 8veckor :) Black Diamond Nothing To Lose Cmon And Love Me Love Gun Och lite sötbilder me...
Svar
3
· Visningar
846
Senast: Popcorn
·
Övr. Katt Idag var vi hos veterinären med vår kära kisse Taz och som jag befarat så diagnosticerades han med patellaluxation. Inte bara på ett knä...
2 3
Svar
40
· Visningar
6 316
Senast: kryptisk
·
Katthälsa Jag köpte en såndär Cat It vattenfontän idag, glad i hågen åkte jag hem och monterade den. Men jag måste gjort något galet, för det...
Svar
13
· Visningar
5 090
Senast: MinIan
·
M
Övr. Katt Hur kan man göra någonting så här illa som detta??? Måste vara totalgalen!:devil: Stackars misse - å stackars familj! :cry...
Svar
13
· Visningar
1 252
Senast: Mandh
·
Katthälsa Är det sant att kattens huvud kan bli för litet om den kastreras för tidigt? Eller är det en myt? Vi har en underbar liten kattpojke...
Svar
9
· Visningar
7 627
Senast: Skjøldur
·
Övr. Katt För två veckor sedan fick vi tillökning här hemma. Min vackra Cleopatra fick sin andra kull och allt har hitills gått bra. Pojkarna är...
Svar
4
· Visningar
975
·
Katthälsa Måste få lite hjälp & råd vad ni tycker. Det är så att för några veckor sedan blev min kattpåkörd ute så hon skadade benet, så nu...
Svar
3
· Visningar
1 151
Senast: veronican
·
Övr. Katt Jag tänkte beställa kattmat/strö samt hundmat på hemleverans av foderbilen som jag hittade på nätet. Är apless på att släpa hem tunga...
Svar
5
· Visningar
1 028
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Skickade sambon att köpa Feliway, villket naturligtvis inte fanns på den djuraffären han åkte förbi. Men dom månglade på honom en...
Svar
10
· Visningar
3 930
Senast: Mynta2
·
Katthälsa Har ett litet dilemmasom jag egentligen vet svaret på men det är inget kul svar. När jag var 11 så köpte jag en liten kattunge som...
Svar
7
· Visningar
1 409
Senast: WildWilma
·
Katthälsa Har en 7 v gammal huskattkille hemma. Har haft honom i en vecka. De senaste 2 dagarna har vi märkt att han ”suger” på sig själv på...
Svar
8
· Visningar
1 971
Senast: lundborg
·
Övr. Katt Nu kommer bilderna på hittekatten som jag tog in i måndagskväll och som födde igår. Maja var lite kelen:
Svar
6
· Visningar
1 132
Senast: pernilla_s
·
K
Katthälsa Hej!! Jag har en blandnorskskogis som är 10 år. Han heter Linus. för några d sedan kräktes han mkt. sedan sluta han o äta o dricka. han...
Svar
6
· Visningar
1 863
·
G
Övr. Katt Hur ofta matar ni era katter, om ni inte har maten liggandes framme hela tiden? Har fått veterinär foder till våran ena katt och han...
Svar
10
· Visningar
3 240
Senast: Yrja
·
Katthälsa Har varit på djursjukhuset med andra katten idag och mest sannolikt har hon herpes i ena ögat :cry: Vad fan gör jag nu?? Hon är allt...
Svar
17
· Visningar
10 154
Senast: Omorfia
·
Katthälsa I tor kväll så halkade katten ner ifrån fönsterbläcket ifrån 2a våningen. Han hamnade gala för han va halt. Han halta, men stödja lite...
Svar
3
· Visningar
1 224

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka