Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Min ragdollbebis som snart flyttar hit :) *bilder*
Sv: Min ragdollbebis som snart flyttar hit *bilder*
Han såg jättefin ut. Vad mysigt att få besök av honom innan flytten också Jag undrar också vem han är ifrån så "söndagsnamnet" får du gärna PM:a om du vill
Sv: Min ragdollbebis som snart flyttar hit *bilder*
Igår var lillkillen här igen Sist han var här vägde han 1,6 kilo och nu en vecka senare vägde han 1,7 kg, 11 veckor gammal.
Lite bilder;
Så fort jag inte lekte med honom så gick han runt och jamade olyckligt Men efter ett par timmar och ett par utepromenader så somnade han till slut så även jag kunde ta mig en middagslur innan jobbet
Juridik & Ekonomi
Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;)
Jag är i 30-års ålder och lever...
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Juridik & Ekonomi Din redovisningskonsult borde förklara för dig hur det går ihop. Eftersom din enskilda näringsverksamhet skattemässigt är ihopsyltad med...
IT & mobiler Har använt fb via webbläsaren, och provat olika läsare och rensat historik och cookies, avinstallerat messenger och installerat på nytt...
Hästmänniskan Sen är det också så att de hästar oavsett ras som är mer utåtagerande oavsett om det gäller rädsla, stress, frustration etc ”måste” man...