Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Katthälsa Hej på er! Idag hittade jag en övergiven kattunge vid stallet, den är liten, kanske inte mer än 5-6 veckor ungefär. Den satt tryckt...
Svar
17
· Visningar
1 958
Senast: Sidekick
·
S
Övr. Katt Jag vill varna för "spiralsladdar" typ telefonsladdar. Min ena kattunge 8 v höll på att strypas idag i en sådan sladd. :eek: Jag hörde...
Svar
3
· Visningar
741
Senast: hermulen
·
Övr. Katt om man kastrerar en hona som troligtvis är lägst i rang och trivs ej riktigt som katt i flock utan kan ibland resultera i minifajter med...
Svar
9
· Visningar
1 115
Senast: bengeten
·
R
Övr. Katt Jag har en högdräktig katt som kan föda när som hellst... Och en kompis till mig som har min katts kullsyster har fått ett viktigt...
Svar
8
· Visningar
1 048
Senast: bengeten
·
Övr. Katt Jag är chockad, och jag vet inte riktigt vad som hände. Allt har varit som vanligt idag, gosat med missen i sängen i morse, gett...
Svar
11
· Visningar
1 385
Senast: DarkInNight
·
Katthälsa Jag har två innekatter så jag får ju klippa deras klor. Den ena kattens klor flisar sig gärna/är gärna delad om ni förstår vad jag...
Svar
2
· Visningar
1 001
Senast: Zarro
·
Övr. Katt Tänkte presentera lilla Max som nu är 10 veckor, så om några veckor får jag äntligen hem honom :D Han var och hälsade på här för ett...
Svar
6
· Visningar
920
Senast: Mischmasch
·
Z
Övr. Katt Hej! Jag har ett problem som börjar bli ett väldigt stort problem. Vi har två katter, en hona å en hane. Hanen har alltid varit den...
Svar
4
· Visningar
1 457
Senast: Zepheline
·
L
Katthälsa Hej hej, Hoppas nån kan ge mig lite tips! Eller bara lugna mig kanske... Kör med tratt på min 4-åriga honkatt ett tag nu, för att...
Svar
5
· Visningar
2 052
Senast: Omorfia
·
H
Övr. Katt Var av annan anledning inne på A.rias sida o kollade runt lite. Såg deras uträkningar o de skrev där att ett kejsarsnitt på katt kostar...
Svar
2
· Visningar
1 599
Senast: Nussikan
·
Övr. Katt Måste bara få berätta lite om hur mycket tur jag haft :). Jag har alltid velat haft en vit kattunge, men det har aldrig blivit av. Nu...
Svar
5
· Visningar
1 262
Senast: Limelight
·
Övr. Katt Ja in med era avelskissar här! Även ni som planerar att ta kull!:) All imfo om hur kissarna mår, vilka som är dom tilltänkta...
17 18 19
Svar
360
· Visningar
26 632
Senast: Nussikan
·
A
Övr. Katt Hej! Min katt blev biten av en lösspringande hund med nos-sele. Hon fick brutet bröstben och punkterad lunga. Jag såg inte detta men...
2
Svar
22
· Visningar
3 436
Senast: Mia_R
·
Katthälsa Abbie fick i dag återigen kraftig konjunktivit i vänster öga och jag lyckades få en tid hos veterinären i Haninge. Undersökningen...
Svar
11
· Visningar
1 806
Senast: Omorfia
·
Z
Övr. Katt Härligt med en tupplur Vad är det för oväsen? Vad menar du med att störa mig när jag sov Vill du ha en snyting...
Svar
5
· Visningar
827
Senast: dragonlady
·
Övr. Katt Läser på ett annat forum en hemsk sak, en uppfödare har kattungar. En känd dam åker dit oanmäld för att hälsa på, tränger sig förbi...
2
Svar
20
· Visningar
2 285
Övr. Katt Jag har noll koll på kattfärgernas namn. Den ena kallar jag för grå och den andra ingen aning. Hjälp någon? :D Lussan som kattunge...
Svar
9
· Visningar
1 241
Senast: voltigehoppare
·
Katthälsa Nu har kattungarna blivit större och mamman är ute allt längre stunden och jag har hittat en del fästingar på henne. Kan man använda...
Svar
1
· Visningar
1 070
D
Övr. Katt Kom hem från jobbet halv åtta. Lägger märke till att hon ser mkt smalare ut uppifrån (släppt ner magen?). Gav katten mat.. Hon åt bara...
Svar
6
· Visningar
862
Senast: Cheeserica
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Oväntade saker ni finner läskiga
  • Pluggtråden
  • Vad gör vi? Del CCIV

Hund, Katt, Andra Djur