Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt ♥Love Gun♥ ♥Black Diamond♥ ♥Nothing To Lose♥ ♥Cmon And Love Me♥
Svar
4
· Visningar
1 683
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Katt Vi har fått hem en kattunge. Det är en hankatt. Perser / Birma Vill gärna ha hjälp med namnförslag till denna lilla sötnos...
2
Svar
25
· Visningar
1 994
Senast: copernica
·
Övr. Katt Jag har inte skrattat så här mycket på länge, ni måste lyssna igenom detta! :rofl...
Svar
2
· Visningar
1 038
Senast: sandra87_
·
Övr. Katt Hej! Jag undrar hur gammla ska kattungarna vara när dom kan tas från mamman?
Svar
6
· Visningar
913
Senast: Snubbelfot
·
Katthälsa Har nyligen för ett par månader sen bytt torrfoder till Eukanuba. Men nu börjar resultatet på min äldre kastrerade hankatt att visa sig...
Svar
14
· Visningar
2 512
Senast: Haukur
·
Katthälsa Här kommer ytterligare en tråd med risk för att bli tjatig :crazy: Tänkte höra om det finns någon här som har haft vuxen katt med...
Svar
18
· Visningar
16 768
Senast: Omorfia
·
Övr. Katt Mormor vill ha en av årets kattungar. Det vill inte morfar. Det struntar mormor i. Efter 15 år utan djur tycker hon att det är dags...
Svar
15
· Visningar
1 479
Senast: Winni
·
Övr. Katt Har en liten hemma som äter lite dåligt tycker jag. De andra åt mycket mer när de var i hans ålder…. Han är 13 veckor, vi har haft...
Svar
7
· Visningar
3 802
Senast: Megs
·
Övr. Katt Köper Friskies torrfoder till min ena katt. På påsarna finns en liten ruta man kan klippa ut och så står det ex 4 poäng på den. Vad ska...
Svar
17
· Visningar
3 289
Senast: mazarein
·
Katthälsa Min ena katt hade en fästing som vi tog bort i förra veckan. Efter ett par dagar hade katten kliat bort allt hår på ett ställe som är...
Svar
2
· Visningar
4 163
Senast: Tossavainen
·
V
Katthälsa Hej alla! Jag har nu under en tid 4 st kattungar utan mamma. På måndag är dom ca 5 veckor.. Vi har lite problem som jag tänkte att ni...
Svar
5
· Visningar
1 086
Senast: Virtan
·
S
Övr. Katt jag har precis hämtat det senaste tillskottet till familjen, och nu behöver jag namnförslag! det är en helvit hane med ett blatt och ett...
Svar
1
· Visningar
677
Senast: MsLuna
·
L
Övr. Katt Mår så dåligt.. jag gråter hela tiden..:cry: Min lilla katt har varit borta i en vecka nu. Hon har nyss fyllt 1år. Hon hade sitt fösta...
2
Svar
30
· Visningar
2 139
Senast: Majvi
·
L
Övr. Katt vild kattfamilj Jag blir galen! I vintras hade jag en vildkatt bodde i mitt hö förråd. Jag försökte tämja den och gav den mat...
Svar
15
· Visningar
1 356
Senast: sindy
·
S
Katthälsa det är sa att jag har en 9arig hona som behöver göra en veterinärbesiktning pga försäkring, och jag undrar om nagon har erfarenheter av...
Svar
2
· Visningar
1 192
Senast: sindy
·
Katthälsa Vår ena katt har nästan alltid problem med magen, är han inte för hård så är han lös. Ibland kommer det lite (ljust) blod för att han...
Svar
4
· Visningar
1 471
Senast: Kajkan
·
S
Övr. Katt Jag skulle vilja ha en Bengalkatt. Tittar man på uppfödarsidor som föder upp och säljer Bengalkatter så säljs de bara som innekatter...
2
Svar
38
· Visningar
26 203
G
Katthälsa Nyser katter som på samma sätt som vi människor? När det kittlar i näsan eller något i den stilen? Min ena katt nyser lite då och då...
Svar
3
· Visningar
2 140
Senast: Jessica1987
·
E
Katthälsa Hallå kattkompisar! Jag har en kisse som heter Tigra och jag har haft henne sen hon var leveransklar och är i dag fyra år. Jag har...
Svar
3
· Visningar
937
Senast: Zannaah
·
S
Katthälsa hej jag har en katt på 2 år som äter helt normalt tycker jag men hon spyr upp foder ungefär en gång om dagen. jag har pratat med en...
Svar
1
· Visningar
1 328
Senast: Eureka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama