Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

S
Övr. Katt Vi skaffade en kattunge idag och innan det hade vi redan en 1 årig kastrerad hane som heter Gustav. Gustav försöker hela tiden ta...
Svar
3
· Visningar
940
Senast: Vagis
·
S
Katthälsa Hej. Jag har en hankatt på ca 2år, han har oehört mycket fästingar, jag undrar om ni vet något bra medel mot fästingar?. som funkade...
Svar
8
· Visningar
1 910
Senast: aiquen
·
C
Övr. Katt Jag undrar om jag får anmäla min Sverak registrerade katt till en IDP utställning? Hur är det med medlemskap och dyl? Någon som vet...
Svar
5
· Visningar
752
Senast: MsLuna
·
K
Övr. Katt Halloj :D Tänkte lägga ut den här tråden och börja om, postade tråden för Birmor och Norska skogskatter för länge sedan. Nu tänker jag...
Svar
16
· Visningar
1 116
Senast: Klariiisss
·
Övr. Katt Cool katt ! Åkt samma bussrunda varje dag i fyra år - matte visste inte alls vad han pysslade med.. Läs mera här Jag gillar...
Svar
18
· Visningar
1 543
Senast: Breakdown
·
Övr. Katt Vid vilken ålder är det bäst att kastrera en hankatt om den ska bo tillsammans med en hona och man inte önskar riskera att sätta några...
Svar
1
· Visningar
1 311
Senast: MissFideli
·
W
Övr. Katt Är det någon som har en bra idé om hur jag får tag i en birma/ragdollhane som jag kan para min Birma-hona med? Helst privat, då min har...
Svar
14
· Visningar
4 168
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Jag har stora problem med mask på min ena stora kastrerade hankatt. Han är 2år och springer ute nästan dygnet runt. Han äter allt och då...
Svar
14
· Visningar
5 416
Senast: Limelight
·
Övr. Katt Ni som förespråkar innekatt, alternativt innekatt med rastgård. Hur bor ni egentligen?
2
Svar
23
· Visningar
2 100
Senast: Winni
·
Katthälsa Min katt har sedan födseln haft en händmage, det rör sig inte om mycket, men tillräckligt för att man kan se det. Om man ska förklara...
Svar
2
· Visningar
7 536
Senast: astronaut
·
Övr. Katt Jag har en katt som snart är 13 år han är behandlad för forl och åt bra i början men blev dålig i magen nu är det bättre men han ratar...
Svar
19
· Visningar
2 385
Senast: soffa
·
R
Katthälsa Hej! Min syster var på polisesn utlämning av hittegods för att få igen sitt förlorade körkort och fick en kattunge med sig hem för de...
Svar
15
· Visningar
4 336
·
K
Övr. Katt har en ragdoll som står stadigt med tassarna på jorden...Han lämnar helst aldrig golvet. Att hoppa upp på stolar, bokhyllor etc. skulle...
Svar
6
· Visningar
1 880
Senast: Cheeserica
·
Övr. Katt Ja, min katt har den ovanan att han slickar/småäter på plast. Glömmer jag bort att ta bort en plastpåse så är han där o härjar...
Svar
1
· Visningar
808
·
Övr. Katt På 2 mån honkatt? Vill kunna ha henne ute och då är det ju smart att kastrera.
Svar
10
· Visningar
1 578
Senast: BrownieDeLight
·
Katthälsa Har en 14 årig birma som helt plötsligt har tappat rösten. Normalt är han mycket pratsam och jamar hela dagarna. För tre dagar sen blev...
Svar
1
· Visningar
8 491
Senast: astronaut
·
Övr. Katt Jag skulle vilja ha tips på ett bra klösträd. Vad ska man tänka på när man köper ett (viss höjd, viss storlek, viss utformning?)...
Svar
15
· Visningar
7 380
Senast: fjolltroll
·
J
Katthälsa Hej. Undrar om någon vet hur man bäst gör för att introducera en ny liten kattunge till en lite äldre kastrerad katthane? Jag har hört...
Svar
3
· Visningar
1 038
·
R
Katthälsa Hej, för 2 dagar sedan fick min hon katt som är ungefär 1,5 år gammal sin första kattunge, och allt verkar vara väl, men jag har en...
Svar
3
· Visningar
1 033
Senast: OhNoez
·
Övr. Katt ...hjälper min katt till med. Möt Hulken - ogräsdödaren! Vad hjälper era katter till med?
Svar
19
· Visningar
2 277
Senast: Tajger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka