Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Hej, Jag har fått för mig att både mamma katt och pappa katt måste vara helt röda för att det ska kunna bli en röd hona och för att...
2
Svar
20
· Visningar
4 286
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Det är synd om mig, jag är kattlös! :( Var när jag bytte bostadsort tvungen att låta min älskade kisse flytta hem till min mamma...
2
Svar
23
· Visningar
20 944
Senast: Hannapirat
·
Övr. Katt Efter ett tidigare rätt misslyckat (typ fullständig panik så fort det kom någon, men annars lite nyfiken fast väldigt spänd) försök att...
Svar
5
· Visningar
999
Senast: GotAsecret
·
Katthälsa Och jag vet inte varför. Ska byta till parfymfritt sköljmedel igen och se om det funkar. Det är det enda jag kan komma på, ifall det är...
Svar
7
· Visningar
1 335
·
L
Katthälsa Jag har tagit hand om en kattbäbis som är ca 3 veckor bara. mamman verkar ha dött eftersom vi inte sett den på en vecka nu :cry: vi...
Svar
18
· Visningar
1 947
Senast: lundborg
·
Övr. Katt Hemma har jag med ganska goda resultat använt så kallad Dressyrspray (jag tror att någon variant har hetat Fyspray, men jag är inte...
Svar
3
· Visningar
1 861
E
Övr. Katt Ja har precis räddat 2 kattungar från att avlivas. Dom är ca 4 veckor o jättesmå, tänkte höra om ni har någon erfarenhet av såna här...
Svar
6
· Visningar
1 034
Senast: lundborg
·
Övr. Katt Va länge sen han visade upp sig nu :) mattes älskling..
Svar
3
· Visningar
750
Senast: Tviggy1081
·
T
Övr. Katt De e så att min lilla katt dog för ett tag sen å nu ska ja avregestrera henne från jordbrukverket tänkte ja e de så att ja måste ringa...
Svar
1
· Visningar
868
·
Katthälsa Hejsan. Om drygt en vecka ska jag hämta hem min blivande katt. :) Han är då 12 veckor. Behöver lite tips vad jag ska tänka på...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 317
Senast: sandra87_
·
Katthälsa I vintras plockade jag in en väldigt liten och utmärglad vildkattunge. Jag har gissat på att hon är född kring årsskiftet. Hon var...
Svar
4
· Visningar
998
Senast: Cheeserica
·
Övr. Katt Ja, som titeln lyder, är min dröm om att ha med min tjockis på promenader naiv? Uppenbarligen är det mest för min skull dessutom...
Svar
8
· Visningar
1 124
Senast: Roxer
·
I
Övr. Katt Vi har nyss fått hem en liten kattunge på 6 veckor som inte har nån mamma. Vi har haft han i en vecka och igår när vi kom en var det en...
Svar
7
· Visningar
1 665
Senast: bengeten
·
X
Katthälsa Precis som rubriken säger,men nu undrar jag hur man kan märka att det e på g..har läst en massa nu på nätet..är fyrkantig i ögonen...
Svar
6
· Visningar
21 723
Senast: Nemo1
·
Övr. Katt Mina små charmtroll :blink: S*Big Silver's Love Gun S*Big Silver's Black Diamond S*Big Silver's Cmon And Love Me S*Big...
Svar
5
· Visningar
927
Senast: Bylund
·
D
Övr. Katt Hej, är lite halv lycklig och bara måste berätta min historia. Jag har en kattmamma som har ungar på två veckor. Hon har fått sitt...
Svar
5
· Visningar
2 860
Senast: Cheeserica
·
S
Katthälsa Jag har en kastrerad Maine Coonhane som fyller tre i november. Han är väldigt kräsen med maten och otroligt smal. Han har fri tillgång...
Svar
1
· Visningar
963
Senast: sextusen
·
Övr. Katt Jag tyckte de små behövde en egen tråd där de ska visas upp med jämna mellan rum. Jag har ju redan tagit en hel del kort... :o...
2
Svar
34
· Visningar
3 070
Senast: soffa
·
T
Övr. Katt Har en katt som har varit extremt skyk redan som liten hon va det när ja hämta henne hon var sist i kullen men trodde att de skulle gå...
Svar
10
· Visningar
1 109
Övr. Katt Ellda gick visst sönder :D Annars kan hon vara så här söt
Svar
5
· Visningar
1 130
Senast: Gullegrisen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser