Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt När jag flyttade från hus till lägenhet tog jag med mig min gamla katt som varit ute/innekatt i 10 år. Första veckorna gick bra o ha...
Svar
5
· Visningar
714
Senast: TinyWiny
·
Katthälsa En kompis till mig ringde nyss och berättade att hans katt fått ungar i natt men att kattmamman hade dött. Jag vet inga detaljer om...
Svar
5
· Visningar
3 726
Senast: JuniNatt
·
Övr. Katt Min mammas maine coon hane..läcker eller hur?:d:love: (pappa till min goa kull)
Svar
19
· Visningar
1 357
Senast: Winni
·
Övr. Katt Hejsan! Här kommer lite bilder på min lilla gatukorsning/bondkatt Sally! Sötnos:love: Ny bekantskap //Magda :)
Svar
3
· Visningar
712
Senast: Mirre
·
D
Katthälsa Hej! Upptäckte nu ikväll när kissen kom in att pälsen var skitig vid ena frambenets " Armhåla" och jag trodde det inte var nå farligt...
Svar
2
· Visningar
993
Senast: PrincessAsk
·
Övr. Katt Finns det någon vänlig bukefalist med en hushållsvåg och orijens kattmat hemma som har lust att kolla upp hur många gram en deciliter är...
Svar
4
· Visningar
1 030
Katthälsa Jag har en 13årig honkatt, bondkatt som inte har någon tidigare sjukdomshistoria. Hon är alltid pigg och glad, pratar hela tiden...
Svar
3
· Visningar
1 737
Senast: Ewa-Lena
·
Övr. Katt Det berättades idag på lokalradion om en hundägare som hade varit ute i skogen och promenerat med sina hundar. Plötsligt blir hundarna...
Svar
17
· Visningar
1 562
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Jag visste helt ärligt inte ens att katter hade analsäckar. Att hundar har och kan få problem visste jag, och hört skräckhistorierna...
Svar
14
· Visningar
22 973
Katthälsa Hej, Hoppas någon av er kan hjälpa mig!! Min katt mår inte bra men jag vet inte varför eller hur jag ska hjälpa honom. Det är en...
Svar
3
· Visningar
1 257
Senast: Anna Lilja
·
Övr. Katt Åh jag är sååå glad idag, fick samtal av pappa i går kväll, de har hittat vår Gosan! Är drygt två veckor sedan hon försvann nu, eller...
Svar
9
· Visningar
899
Senast: Nera
·
Övr. Katt Här kommer nya bilder på min ögonsten Katja! Hon är 15 veckor, och jag har haft henne i nästan en och en halv månad nu. Jag vet att hon...
2
Svar
20
· Visningar
1 958
Senast: enjoyable
·
Övr. Katt Jag fick avliva kattmamman hastigt och lustigt i måndags när de var 8 veckor. Kattungarna verkar inte må riktigt okej och springer efter...
Svar
10
· Visningar
1 477
Senast: arabia
·
M
Övr. Katt Ja, nu är det så att vi har haft en katt, Simba, sen hon var kattunge, hon är nu 2 år. För 2,5 veckor fick vi en kattunge, Summer. Hon...
Svar
6
· Visningar
8 759
Senast: WildWilma
·
Övr. Katt Jag skulle hämta en kattunge nu i helgen men hmm....det blir två. De är ljuvligt söta en är gul och vit den andra gul, den gulvita...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
5 476
Senast: soffa
·
Övr. Katt Min älskade katt dog igår.. På dagen busade och gosade vi På kvällen när jag kom hem kom mina grannar med henne i en låda och sa att...
Svar
17
· Visningar
1 501
Senast: Tindrus
·
Övr. Katt I söndags blev jag även hundägare och så här tycker Ichi om honom :D Är dom bara inte för söta ihop :love:
Svar
14
· Visningar
1 194
Senast: Zizzy
·
Övr. Katt Går i planeringstankar för inköp av katt då jag nyligen flyttat till egen lägenhet (mindre radhus egentligen) igen efter att ha bott...
Svar
8
· Visningar
3 449
Senast: Lena
·
Övr. Katt I förrgår kom min Pepsi hem! En 11 veckors kattunge med 75% perser. Världens sötaste! Klicka här för att komma till filmen!
Svar
11
· Visningar
1 071
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Och så var det dags för 12veckors bilder S*Big Silver's Black Diamond S*Big Silver's Nothing To Lose
Svar
3
· Visningar
783
Senast: Tviggy1081
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama