Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Cool katt ! Åkt samma bussrunda varje dag i fyra år - matte visste inte alls vad han pysslade med.. Läs mera här Jag gillar...
Svar
18
· Visningar
1 541
Senast: Breakdown
·
Övr. Katt Vid vilken ålder är det bäst att kastrera en hankatt om den ska bo tillsammans med en hona och man inte önskar riskera att sätta några...
Svar
1
· Visningar
1 303
Senast: MissFideli
·
W
Övr. Katt Är det någon som har en bra idé om hur jag får tag i en birma/ragdollhane som jag kan para min Birma-hona med? Helst privat, då min har...
Svar
14
· Visningar
4 166
·
Katthälsa Jag har stora problem med mask på min ena stora kastrerade hankatt. Han är 2år och springer ute nästan dygnet runt. Han äter allt och då...
Svar
14
· Visningar
5 367
Senast: Limelight
·
Övr. Katt Ni som förespråkar innekatt, alternativt innekatt med rastgård. Hur bor ni egentligen?
2
Svar
23
· Visningar
2 098
Senast: Winni
·
Katthälsa Min katt har sedan födseln haft en händmage, det rör sig inte om mycket, men tillräckligt för att man kan se det. Om man ska förklara...
Svar
2
· Visningar
7 344
Senast: astronaut
·
Övr. Katt Jag har en katt som snart är 13 år han är behandlad för forl och åt bra i början men blev dålig i magen nu är det bättre men han ratar...
Svar
19
· Visningar
2 358
Senast: soffa
·
R
Katthälsa Hej! Min syster var på polisesn utlämning av hittegods för att få igen sitt förlorade körkort och fick en kattunge med sig hem för de...
Svar
15
· Visningar
4 312
·
K
Övr. Katt har en ragdoll som står stadigt med tassarna på jorden...Han lämnar helst aldrig golvet. Att hoppa upp på stolar, bokhyllor etc. skulle...
Svar
6
· Visningar
1 877
Senast: Cheeserica
·
Övr. Katt Ja, min katt har den ovanan att han slickar/småäter på plast. Glömmer jag bort att ta bort en plastpåse så är han där o härjar...
Svar
1
· Visningar
794
·
Övr. Katt På 2 mån honkatt? Vill kunna ha henne ute och då är det ju smart att kastrera.
Svar
10
· Visningar
1 574
Senast: BrownieDeLight
·
Katthälsa Har en 14 årig birma som helt plötsligt har tappat rösten. Normalt är han mycket pratsam och jamar hela dagarna. För tre dagar sen blev...
Svar
1
· Visningar
8 445
Senast: astronaut
·
Övr. Katt Jag skulle vilja ha tips på ett bra klösträd. Vad ska man tänka på när man köper ett (viss höjd, viss storlek, viss utformning?)...
Svar
15
· Visningar
7 372
Senast: fjolltroll
·
J
Katthälsa Hej. Undrar om någon vet hur man bäst gör för att introducera en ny liten kattunge till en lite äldre kastrerad katthane? Jag har hört...
Svar
3
· Visningar
1 034
·
R
Katthälsa Hej, för 2 dagar sedan fick min hon katt som är ungefär 1,5 år gammal sin första kattunge, och allt verkar vara väl, men jag har en...
Svar
3
· Visningar
1 018
Senast: OhNoez
·
Övr. Katt ...hjälper min katt till med. Möt Hulken - ogräsdödaren! Vad hjälper era katter till med?
Svar
19
· Visningar
2 272
Senast: Tajger
·
M
Övr. Katt Hej alla! Till hösten blir jag ägare till en underbar bondkatt. Hon blir min första katt. Så det finns många tankar och funderingar...
Svar
4
· Visningar
3 924
Senast: MollyMe
·
Övr. Katt Har av olika anledningar blivit tvungen att flytta på mig och mina djur, därav ett stycke kisse (kastrerad hankatt 1 år). Jag...
Svar
2
· Visningar
716
·
Katthälsa Jag beställt hem en "provpåse" av detta, 80% kött/köttbiprodukter gör att jag är nyfiken. Inget spannmål heller, dock torkad potatis...
Svar
6
· Visningar
2 930
·
Katthälsa Jag skaffade mig en kattunge för ca 4v sedan och allting går superbra. Jag ska ha honom som utekatt så han går redan nu ute i massor...
Svar
6
· Visningar
902
Senast: Limelight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama