Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Katthälsa Har tre katter här hemma.. Det började först att för några månader sedan hörde jag ena katten hosta lite. Lät som astmatisk hosta, slog...
Svar
13
· Visningar
5 636
Senast: MsLuna
·
Y
Katthälsa Jag är lite förvirrad kära vänner. Jag har en kisse på lite över ett år som är kastrerad. På sistone har han börjat med ett enligt mig...
Svar
2
· Visningar
765
Senast: Yess
·
H
Katthälsa Va hos vet. igår för att vacc. två av katterna. Nissan har varit ute mycket denna sommaren så jag har inte kunnat smörja hennes vita...
Svar
14
· Visningar
2 300
Senast: WildWilma
·
Övr. Katt Är lite orolig för mina kattungar... De är två veckor gamla och mamman lämnar dem ensamma väldigt långa stunder nu, igår gick hon ut...
2
Svar
29
· Visningar
4 398
Senast: bengeten
·
Z
Katthälsa Min gamla hankatt här hemma började för ett tag sedan tappa päls på magen plus att han har gått ner en hel del i vikt. Pälsen har börjat...
Svar
3
· Visningar
876
Katthälsa Tittar på Rapport och där visade de ett inslag från eländet efter tyfonen i Taiwan. Vilken förskräclig tragedi för alla drabbade men var...
2
Svar
21
· Visningar
2 218
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Som jag skrev i annan tråd har jag i många år gett Sportsmans Pride, som nu utgått ur sortimentet pga EU-regler. DIstributören erbjuder...
Svar
11
· Visningar
1 384
Övr. Katt Har ni någon smärtgräns när det gäller kattmaten eller får den kosta hur mycket som helst? Anledningen till min fråga är att jag har...
10 11 12
Svar
231
· Visningar
17 506
Senast: Boj
·
Övr. Katt Min svarta lilla Zlatan är borta! :cry: Min lilla kisse som får vara med om det mesta har nu sprungit bort.. Hon är innekatt och har...
Svar
12
· Visningar
1 161
Senast: aneeette
·
T
Katthälsa Min katt fick ungar för 2 veckor sedan. Planerat, men de kom lite tidigt. Vi har fått stödmata de minsta. Kattmamman har varit flåsig...
Svar
14
· Visningar
4 931
Senast: bengeten
·
Övr. Katt Mitt i morgonritualen med kel och nosstångningar knallar min ena kastrat in i en transportbur som står brevid sängen och kissar i den...
Svar
2
· Visningar
848
Senast: Haukur
·
M
Katthälsa Jag har en udnerbar siames hane som heter Arthur, och han är bara totalt underbar coh trygg etc. men vi var på semester en vecka en...
Svar
3
· Visningar
844
Senast: -moa-
·
Katthälsa Min helvita kattunge på 18v har blivit svart :(. Min sambo har börjat renoverat kaminen vi har i vardagsrummet och då blir det enormt...
Svar
10
· Visningar
7 856
Senast: Limelight
·
Katthälsa Våran ena kisse var ute på koppelpromenad i våran trädgård. Där lekte han och fångade insekter som vanligt. 30 minuter efter att vi...
Svar
4
· Visningar
1 079
Senast: R8n
·
Katthälsa Hittade en skadad katt på uppfarten. Vid första anblicken såg den död ut, skitig och med ett dussin flugor sittande på den. Vid en...
Svar
11
· Visningar
1 250
Senast: Sasse
·
Övr. Katt En underbar liten orangestrimmig varelse har letat sig in via vår öppna terassdörr och verkar inte vilja gå härifrån. Kan inte vara mer...
Svar
4
· Visningar
806
Senast: Vagis
·
E
Övr. Katt Hej, Vi har en perserhona på 4år. Ända sen vi köpte henne ( 12 veckor gammal ) så har hon alltid varit skygg. Det går bra så länge...
Svar
3
· Visningar
869
Senast: Emmiz
·
Katthälsa Den 14 september skulle hon fyllt 19 år. Hon är den som levt längst tid tillsammans med mig. Hon har både FORL och giftstruma och det...
Svar
8
· Visningar
1 370
T
Katthälsa När ska kattungar avmaskas och med vad? Mamman är ute varje dag.
Svar
1
· Visningar
871
Senast: Harvester
·
C
Övr. Katt Hittade i veckan min ena katt Domino liggandes i fåtöljen med en mkt märklig sovställning, halva katten låg utanför och det såg inte...
6 7 8
Svar
154
· Visningar
21 154
Senast: soffa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Scenföreställningar