Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Katthälsa Denne stackare har nog bara åtta kvar. http://www.nzherald.co.nz/video/news/video.cfm?c_id=1501138&gal_cid=1501138&gallery_id=107212
Svar
3
· Visningar
910
Senast: yvobos
·
E
Övr. Katt Någon som vet vad diagnosen "KA41911 Akut puerp.metrit" står för? Min katthona (som fått ungar för en vecka sedan) blev dålig och...
Svar
10
· Visningar
2 008
Senast: _Elin_
·
M
Övr. Katt Min ena katt är urgo och älskar att kela och bli klappad, men ofta så naffsar hon till (inte så de gör ont) men vill ändå fortsätta att...
Svar
14
· Visningar
2 937
Senast: Legolaz
·
S
Övr. Katt hur länge brukar ni vänta innan ni börjar släppa ut kattungen efter det att ni fått hem den? Naturligtvis följer jag med i början. Vi...
Svar
5
· Visningar
1 328
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Mina katter (4 st, varav 3 vuxna o en liten på 5 månader) har fruktansvärt dåligt bordsskick. Först hade vi en mattablett under...
Svar
4
· Visningar
1 050
Senast: Megs
·
A
Katthälsa Hej! Jag undrar om det är någon som har erfarenhet av kattungar och därmed lite råd / tips / stöd. Jag och min kille plockade...
Svar
3
· Visningar
1 348
Senast: Vagis
·
Övr. Katt Jag undrar om man ger samma p-piller till hankatten som till honkatten? Eller är det speciella hankatts-piller? Tror mamma ger sina...
Svar
13
· Visningar
6 095
Senast: Vagis
·
Övr. Katt Där hon berättar att min katt är upp och ner! Kolla in lappen i bakgrunden, jag skrattar så jag tjuter!!! :rofl::rofl::rofl:
Svar
10
· Visningar
1 535
Senast: Marvin
·
A
Övr. Katt Kan någon hjälpa mig vad man skall tänka på att kolla om uppfödaren till katten. Jag vill köpa av någon som är erkänt kunnig och där jag...
Svar
4
· Visningar
1 018
Senast: Azoor
·
S
Övr. Katt Nu behöver jag lite råd och tips. Många frågor;) Här är bakgrunden: Vi bor på en gård med våra hästar, vår hund och har tidigare...
Svar
7
· Visningar
1 421
Senast: sydney
·
S
Katthälsa Kan man ge magnecyl till en katt? Och i så fall hur mycket? Sambons katt har gjort illa benet i förrgår och har blivit bättre men...
Svar
3
· Visningar
2 749
Senast: Sannis
·
Övr. Katt Men nu gör jag en iallafall. Mamma har haft problem med en katt som bosatt sig på trappan, så fråga hur gammal den var. De kunde hon...
Svar
17
· Visningar
1 361
Senast: cowgirl81
·
H
Övr. Katt Har en ca 1,5 årig, kastrerad hankatt som jag omhändertog förra hösten. Då jag bor så att han tvingas vara innekatt börjar jag nu märka...
Svar
6
· Visningar
2 046
Senast: lil-sis
·
Övr. Katt Vi bestämde oss för att göra ett eget klösträd. Jag fick gratis papprör på en mattaffär och köpte en stuv som skulle gå bra att klösa på...
Svar
4
· Visningar
10 587
Senast: Sar
·
Övr. Katt Vill skaffa ett klösträd åt min katthona. Dels för klösandets skull såklart men också för att ge henne en plats att ligga på där hon...
Svar
5
· Visningar
1 031
Senast: Mynta2
·
Övr. Katt Jag fick en smärre chock idag när jag kom hem från jobbet och hittar detta på verandan.:eek: Och här har vi den...
2
Svar
21
· Visningar
4 629
Senast: Pazuzu
·
E
Övr. Katt Låter ni torrfodret ligga framme så katterna har fri tillgång till det? Blir fundersam över det då det kanske står att en kisse ska ha...
2
Svar
37
· Visningar
11 033
Senast: startpompe
·
Övr. Katt Igår åkte jag till min kompis, där även min Spurs första kissebäbis bor. Det var tredje gången jag träffade henne sen hon flyttade från...
Svar
4
· Visningar
862
Senast: Sinfonie
·
Övr. Katt Hej. Har idag införskaffat en låda med tak och en lucka fram till min lilla kisse. Han är lite drygt 15 v nu. Anledningen är att han...
Svar
10
· Visningar
4 212
Senast: Marvin
·
Övr. Katt Tipps om allergivänlig kattras önskas.
Svar
8
· Visningar
8 249
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka