Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

E
Katthälsa Hej! Min katt är 5 år gammal och räknas nästan som innekatt då han endast går ut och "gör sina behov". Har aldrig självmant lämnat...
Svar
1
· Visningar
872
Senast: Heulwen
·
S
Övr. Katt Suck...våra små kattungar har använt sig av området bakom vår tv-bänk med 120sladdar på golvet som kattlåda. Sladdarna hade ändå behövt...
Svar
8
· Visningar
8 791
Senast: HannaZ
·
Övr. Katt Vi kommer snart få hem en till katt till huset, och jag sitter och funderar på hur man löser de mest praktiska sakerna. Sökte en del på...
Svar
1
· Visningar
1 687
Senast: Wessali
·
Övr. Katt Han dog i torsdags, bara helt utan förvarning. Hostade upp en hårboll, några timmar senare var han död. Veterinären gjorde bara en ytlig...
Svar
8
· Visningar
1 194
Senast: Skjøldur
·
Övr. Katt ... våran ena katt sen 18 år tillbaka fick avlivas idag. Hon blev dålig snabbt, på en vecka. Vi fick henne när jag var 6 år...
Svar
2
· Visningar
743
·
Övr. Katt Eller en Abbie som myser i solen?
Svar
3
· Visningar
2 136
·
Övr. Katt Jag flyttade hemifrån för ett par månader sen och efter att vi haft katt i bra många år känns det såklart väldans tomt utan ett litet...
2
Svar
25
· Visningar
1 773
Senast: Vica
·
E
Övr. Katt Min kära Salem är en 7-årig van utekatt, jag och han är som gjutna! :love: Han får gå ut och in som han vill, men håller helst hans...
Svar
3
· Visningar
772
Senast: Tispe
·
Övr. Katt LÅng rubrik, men det är helt omöjligt att få svar på frågan om jag vågar skaffa katt då min dotter har astma, men den är...
Svar
9
· Visningar
1 777
Senast: Sol
·
H
Övr. Katt Hej! Vi har tagit hand om en kattunge som några hittade övergiven i ett dike. Nu skulle jag behöva lite råd & tips om olika saker...
Svar
4
· Visningar
1 579
Senast: Tispe
·
Övr. Katt Jag tror att vår lilla håller på att tappa sina barntänder. Han är född i mitten av mars så är ca 4.5 - 5 månader gammal. Är detta...
Svar
4
· Visningar
1 278
Senast: Megs
·
B
Övr. Katt Hej, vår stallkatt har fått kattungar. Dom föddes förmodligen igår. Kan jag flytta dom till ett lämpligare ställe? Eller jag ska...
Svar
1
· Visningar
627
Senast: mison
·
Övr. Katt Behöver väl mest skriva av mig.. men skulle också vilja höra er åsikt förståss... Jag har haft min bondkatthona sen liten (fött upp...
Svar
12
· Visningar
1 668
Senast: skuggi
·
Övr. Katt Är det sant att alla dessa är honor!? Min fd biologilärare påstår detta nämligen :) (Släng gärna in en bild på din sköldpadda medan...
Svar
9
· Visningar
5 206
Senast: Huffsa
·
Övr. Katt Jag har i många år gett Sportsmans Pride till mina katter. Bondkatten är foderallergisk/känslig, och har till dags datum bara fungerat...
Svar
13
· Visningar
1 544
Senast: Huffsa
·
Övr. Katt Ja, min hjärna är väldigt bra på att komma på diverse funderingar :p Ska inte skaffa någon katt nu men man kan väl alltid planera för...
Svar
3
· Visningar
850
Senast: Jenka
·
S
Övr. Katt Vi skaffade en kattunge idag och innan det hade vi redan en 1 årig kastrerad hane som heter Gustav. Gustav försöker hela tiden ta...
Svar
3
· Visningar
932
Senast: Vagis
·
S
Katthälsa Hej. Jag har en hankatt på ca 2år, han har oehört mycket fästingar, jag undrar om ni vet något bra medel mot fästingar?. som funkade...
Svar
8
· Visningar
1 905
Senast: aiquen
·
C
Övr. Katt Jag undrar om jag får anmäla min Sverak registrerade katt till en IDP utställning? Hur är det med medlemskap och dyl? Någon som vet...
Svar
5
· Visningar
749
Senast: MsLuna
·
K
Övr. Katt Halloj :D Tänkte lägga ut den här tråden och börja om, postade tråden för Birmor och Norska skogskatter för länge sedan. Nu tänker jag...
Svar
16
· Visningar
1 114
Senast: Klariiisss
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama