Vad är detta för färg?

Sv: Vad är detta för färg?

Lite OT, men det går att ställa ut huskatter också. De tävlar då mot andra huskatter i samma hårlag (lång eller kort päls vill säga).

Nu har lilla Arwen antagit denna färg. Jag tycker helt klart att hon ser randig ut under det grå, men det kanske många svarta katter gör från början? Vad tror ni, blir hon tigrerad eller svart när frostningen försvinner helt?

DSC03723.jpg

Hon kommer bli svartvit.
Det som syns är bara spökmönster (alla katter ÄR mönstrade, men den solida genen döljer mönstret med färg.)

Då var det som jag trodde. Jag har ju sett svarta kattungar förr där det finns antydning till mönster, men inte så tydligt som på Arwen. Antar att det är på grund av frostningen som det syns så tydligt.

Nu har lilla Arwen antagit denna färg. Jag tycker helt klart att hon ser randig ut under det grå, men det kanske många svarta katter gör från början? Vad tror ni, blir hon tigrerad eller svart när frostningen försvinner helt?

DSC03723.jpg

Måste bara säga ... Hjälp vad söt!! :love:

Liknande trådar

Övr. Katt Vad tusan är det för färg på mitt yrväder ?:) mörkt ansikte,mörka tassar. Undersida svans lite randig. I visst ljus svart/grå, i annat...
Svar
7
· Visningar
746
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Vad har kattungen egentligen för färg? Han är brun, inte riktigt chokladig utan mer 'dassig' brun. (Tycker pälsen är silvrig i botten...
Svar
18
· Visningar
983
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Jag sitter med världens ångest över att behöva flytta min älskade lilla katt, från hans trygga revir. Han kom till mig för 5 år sedan...
Svar
10
· Visningar
627
Senast: startpompe
·
Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
0
· Visningar
205
Senast: EmelieW
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka