Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

K
Katthälsa upptäckte för snart två månader sedan att pälsen var borta på min ena katts bakben. Det var inga sår eller svullnad, bara en stor yta...
Svar
1
· Visningar
1 085
Övr. Katt gör en ny tråd så ni kunniga kan komma hit och hjälpa till:banana: vad är egentligen bäst nu då? torrfoder eller blötfoder? skall man...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
11 092
Senast: Sol
·
Övr. Katt Min syster har precis tagit hem två små kissemiss-tjejer på 13-14 veckor, och guud vilka små ljuvliga varelser :love: Idag var de här...
Svar
4
· Visningar
973
Senast: Graman
·
Katthälsa Det kom över en natt. Jag måste kamma henne varje dag då hon är långhårig. Men över en natt har hon fått fullt med tover på ryggen och...
Svar
2
· Visningar
860
Senast: cowgirl81
·
Katthälsa En enkel fråga, hoppas jag! Jag har en kastrerad hane på 3 år som ska väga ca 4,5-4,8kg. Han äter främst mjau burkmat, men får lite...
Svar
2
· Visningar
1 574
·
Övr. Katt Nu har hon bott här i en månad och visar inga tecken på att bättra sitt beteende, så nu ber jag er om råd. Jag har en 16-17 veckor...
Svar
17
· Visningar
7 181
Senast: Zarro
·
Övr. Katt Min nu 6 månader gamla kattunge har gått från att vara halvt anorektisk (som liten o då var vi väldigt oroliga för han ointresse av mat)...
Svar
10
· Visningar
1 271
Senast: Boj
·
D
Övr. Katt Nu har jag en liten undran. Har tagit hem en katt från ett katthem, katten har varit där i ca 1år sen hon hittades i en kylbox som...
Svar
4
· Visningar
1 042
Senast: Heulwen
·
Katthälsa http://www.expressen.se/Nyheter/1.1692892/opererade-kattunge-sjalv-kan-fa-fangelse Vad gör man i en sådan här situation? Jag blir...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 511
·
Katthälsa Jag köpte sist Olivers kattmat som många rekommenderar. Måste snart köpa ny kattmat men är tveksam till den, havre står ju som andra...
Svar
2
· Visningar
2 520
Senast: Jenny1
·
Övr. Katt Har en övertäckt kattoa med filter. Hur ofta ska de bytas? Lådan är "ny" och har bara 2 månader på nacken. Fick inga extra filter...
Svar
2
· Visningar
814
Senast: Haukur
·
Övr. Katt Undrar bara om era katter låter konstigt när de jagar flugor..(eller nåt annat) Min kattunge roar sig med att jaga husflugor just nu...
Svar
7
· Visningar
5 377
Senast: purity_666
·
Katthälsa Just nu känner jag mig milt sagt lite upprörd, faktiskt... Läste just på en blogg (ej bukerelaterad öht) om en kvinna som sitter hemma...
Svar
16
· Visningar
8 059
Senast: Nisse
·
Katthälsa Vad har ni att säga om Sj*bogårdens foder? (Kattfoder framför allt...) Jag köpte en säck till mina kissar, men ena blev dålig i...
Svar
10
· Visningar
1 293
Senast: angelic-a
·
M
Övr. Katt Yes nu är det dags, jag ska bli kattägare för första gången :D Vill dock har lite tips och så vad jag ska tänka på osv när jag...
Svar
17
· Visningar
1 363
Senast: lil-sis
·
A
Övr. Katt Igår kväll var jag och mannen och hämtade en kattunge på 13 veckor. Fann sig väldigt snabbt när vi kom hem och är väldigt kelen. Dock...
Svar
6
· Visningar
892
Senast: SparkleandShine
·
L
Katthälsa Har alltid haft katt när jag bott i Sverige och det har da varit utekatter, vilket jag tycker ar det enda rätta om det gar saklart. Nu...
Svar
3
· Visningar
1 077
Senast: Kajkan
·
Övr. Katt Min ena katt är lite försiktig av sig och nu på senare tid så har börjat att protestera mot att man tar upp henne utomhus. Jag är så att...
Svar
1
· Visningar
1 135
Senast: bengeten
·
M
Övr. Katt Av någon konstig anledning så dras katter som virrat bort sig eller blivit övergivna till mig. Eller ja egentligen dras väl jag till dom...
Svar
1
· Visningar
730
Senast: cowgirl81
·
Katthälsa ja, som rubriken låter? finns det ngn form av proteinfoder till katt? stallkatten är i väldigt dålig muskelkondition efter sin kull men...
Svar
16
· Visningar
1 845
Senast: TantEster
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka