Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Katthälsa Jag har en femårig katt som kräks ibland och som tunnat ur, är annars i utmärkt skick, pigg, lekfull, blank och fin i pälsen och helt...
Svar
8
· Visningar
6 511
Senast: anhe
·
Övr. Katt Hejsan! Jag har 2 små gula stallkatter som är 3-4 år. Syskon och har alltid vart med varandra, födda på gården ur samma kull. De...
Svar
10
· Visningar
1 795
Senast: bengeten
·
Övr. Katt Denna lilla bedårande dam ska flytta hem till oss när hon har åldern inne. Hon har en färg som jag aldrig har sett tidigare, liksom...
2
Svar
24
· Visningar
2 675
Senast: BrownieDeLight
·
Övr. Katt Och då inte av mig, så bilderna är jättefina! Ateljebilder ska tas, dessa är "bara" hemmabilder. Yoga
2
Svar
21
· Visningar
2 066
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Jag kommer (eventuellt) att få hem en katt om några veckor. Då det är min första katt, så vill jag gärna ha råd och tips hur jag ska gå...
Svar
8
· Visningar
2 237
Senast: Sasse
·
Katthälsa Han (kastrat född -97) har varit snörvlig och nysig någon vecka. Det togs blodprover, allt OK han röntgade lungorna, allt OK - men han...
Svar
16
· Visningar
1 467
Senast: OhNoez
·
Katthälsa Hur snabbt märker man på en katt om den blivit biten av en huggorm? :crazy: Tyko kom in med en nyss, ser inga bitmärken på honom men...
Svar
6
· Visningar
1 784
Övr. Katt Nu är det så att jag ska börja i en ny skola, och jag ska flytta ungefär 70 mil hemifrån. Katten stannar hemma. Nu är frågan; tror ni...
Svar
3
· Visningar
1 022
Senast: OhNoez
·
Katthälsa Vad ska man hålla koll på när det gäller fästingsjukdomar hos katt? Vilka symptom? Min ena är helt sanslös när det gäller att ha...
Svar
9
· Visningar
2 865
Senast: mul
·
D
Övr. Katt jag har en 6 månader gammal devon rex-hona som jag gärna vill para så småningom. men jag vet ingenting alls om kattavel... finns det...
Svar
9
· Visningar
5 821
Senast: MsLuna
·
Katthälsa förutom att katten hasar/åker kana.... (som jag antar de även kan göra om de har lös avföring) finns de andra "symtomer":crazy: tex...
Svar
3
· Visningar
5 612
Katthälsa Jag omhändertog för några veckor sedan en kattunge på uppskattningsvis 5-6veckor (allt skedde i samråd med vår veterinär). Kattungen har...
2
Svar
26
· Visningar
8 299
Senast: DrPepper
·
Övr. Katt Visste inte riktigt om den ska ligga på katt eller inte. Men jag lägger den här. Vad är rimlig hittelön för en katt? Vår kattunge...
Svar
13
· Visningar
4 403
Senast: Rumpnissen
·
Övr. Katt Jag hämtar hem en 12 veckor gammal kattunge i morgon och har ett par funderingar angående foder till honom. Min andre katt gav jag...
Svar
19
· Visningar
5 615
Senast: aiquen
·
M
Övr. Katt fick en smärre shock när ja läste veckotidingen!! :cry: http://www.lerumstidning.com/visa_mernyheter.asp?id=10130# hur f*n kan man...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 424
Senast: kopparberg
·
Katthälsa har en katt som jag tror har UVI, hon har kissat pölar men oftast på fel ställen. Hon har gått på lådan ibland. Jag var i kontakt med 2...
Svar
5
· Visningar
1 065
Senast: MonteRose
·
E
Katthälsa Ja, imorgon kapas kulorna på ena killen. Han kommer ha mycket att göra imorgon stackaren. Han fick inte äta på hela dagen (har det med...
Svar
5
· Visningar
879
Senast: Rumpnissen
·
T
Övr. Katt Jag har länge funderat på att skaffa hund, men det är så att jag fick en ung hankatt för knappt ett år sedan. Katten är ca 1,5 år och...
Svar
2
· Visningar
673
Senast: Generalen
·
Övr. Katt I juni födde en halvvild kattmamma tre små sötingar i en stor vedsamling utanför vårt stall. När vi beräknade de till ca 10v fångade vi...
Svar
13
· Visningar
1 161
Övr. Katt Min lilla katt gillar verkligen att sova på elektriska prylar såsom modemet, laddaren till datorn och favoriten är att ha mobiltelefonen...
Svar
2
· Visningar
762
Senast: enjoyable
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Scenföreställningar

Hund, Katt, Andra Djur