Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

L
Katthälsa Min snart tvååriga ragdoll-hona (innekatt) håller på att göra hela familjen tokig! :cry: Hon jamar hela tiden (med undantag, när hon...
2
Svar
21
· Visningar
17 001
Senast: LillaElin86
·
Katthälsa Har en honkatta på 2 år som nyligen (ca 2 månader) börjat kissa inne, detta har hon inte gjort tidigare. Naturligtvis är jag medveten...
Svar
2
· Visningar
10 462
Senast: Sol
·
Övr. Katt Katja blev helt paralyzerad när jag satt och tittade på trav tidigare idag. Hon satt som klistrad i lite mer än 10 minuter och var...
Svar
4
· Visningar
1 012
Senast: MonteRose
·
Katthälsa Om en honkatt springer på katttoan flera ggr utan att de kommer kiss alla gånger och om man redan uteslutit UVI vad kan de då vara...
Svar
14
· Visningar
2 323
Senast: bengeten
·
Övr. Katt http://existenz.se/out.php?id=16194 :rofl: Coooool Cat!!!
Svar
4
· Visningar
1 248
Senast: Kratus
·
Övr. Katt Tänkte dela med mig av lite bilder på mina två charmtroll till kattungar. Efter att ha flyttat till egen lägenhet var jag själv i kanske...
Svar
2
· Visningar
1 101
Senast: Popcorn
·
Övr. Katt Min hankatt har fått ett sår ovanför högra framben. Det har blivit två bulor som han har ett sår på. Märkte detta för några dagar sedan...
2
Svar
21
· Visningar
48 829
Senast: gugge
·
Övr. Katt Har skaffat min första katt, fick ta henne lite tidigare från mamman vid ca 10 veckors ålder, tyvärr! (orkar inte gå in på varför) nu är...
Svar
5
· Visningar
4 106
Katthälsa Jag har min katt (Manson) hos mamma då han trivs bättre där och har större utrymme att leka på, han blir liksom helt förbytt på alla...
Svar
19
· Visningar
2 215
·
Övr. Katt Min lilla katt tyckte att det kunde vara roligt att skrämma livet ur mig idag. Jag stod och lagade mat i köket. Det blev lite osigt...
Svar
4
· Visningar
913
Senast: Heulwen
·
E
Övr. Katt Hej! av ren nyfikenhet undrar jag: om man är allärgisk mot katt brukar man ofta vara mot kattens saliv, eller nåt. Men rex katter sägs...
Svar
7
· Visningar
1 154
Senast: Comfort
·
Katthälsa Min älskade lilla Katja haltar :( Har ringt och rådfrågat Agrias vet. samt pratat med ett drös av kattkunniga människor och alla säger...
2
Svar
37
· Visningar
62 735
Senast: yvobos
·
Övr. Katt Japp. Nu har min kisse klättrat upp i ett träd o klättrar högre o högre. VAd är er erfarenhet? Kommer de ner av sig själv eller ska jag...
Svar
6
· Visningar
1 420
Senast: Estivuz
·
Katthälsa Vilket kattsand fördrar ni? Sådant som klumpar sig, luktfritt, oparfymerat, ja, det finns ju en hel del olika sorters kattsand. Jag e ny...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
9 544
·
Övr. Katt Har tänkt skaffa en till katt som sällskap till min och tänkte då ta en från katthemmet:) Men är katterna vaccinerade och avmaskade när...
Svar
3
· Visningar
881
·
Övr. Katt sig för att bli innekatt efter flytt. :confused: Stora katten är ute precis som vanligt, bortsett från att han inte längre kan komma in...
Svar
3
· Visningar
990
Senast: Kratus
·
Övr. Katt Jag har funderat, läst en massa här och fått råd och tips angående foder till katt. Fick massor med bra tips när jag frågade om katten...
2
Svar
34
· Visningar
2 334
Senast: lundborg
·
L
Katthälsa Jag letar efter ett fiskfritt torrfoder som inte är ALLTFÖR dyrt. mina bäbisar får just nu mjau tetra 1g/dag och Mjau föräldrafritt...
Svar
6
· Visningar
1 195
Senast: lundborg
·
Övr. Katt Jag har en hankatt på ca 6 år och en honkatt som blir 1 år nu i september. De är oftast vänner och brukar busa, tvätta och sova med...
Svar
15
· Visningar
20 115
Senast: Houdinie
·
Katthälsa Lillan envisas med att släpa in ekollon in i huset som hon sedan leker med hur många timmar som helst. Men tanken slog mig nyss, är...
Svar
3
· Visningar
1 031
Senast: Haukur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka