Sv: kattsand

Jag använder någon som heter "Miss Cat" som jag köper på ICA (röd/gul säck, ca 80 kr för en stor säck som räcker kanske 2-3 månader beroende på om katterna är ute mycket eller lite).

Tycker den är helt okej, klumpar inte med katterna gillar den (ena är lite kräsen :p). Har lådorna i ett rum som inte används så mycket så lukten spelar ingen roll. Rengör man varje dag så blir det aldrig påträngande.

Sv: kattsand

Hej jag är jättekänslig för kattlådelukt, jag tycker det är skitäckligt att komma hem till folk där den där unkna lukten slår emot en i dörren.
Jag tycker de vita kristallerna är absolut bäst, finns olika märken. Luktar noll från lådan. Ever clean, klumbildande sand funkar också och är inte lika dyr.

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 678
Övr. Katt Nu har jag tröttnat lite på mitt PeeWee-strö och vill kolla igenom marknaden igen. Jag vill gärna ha något som klumpar sig, men som inte...
Svar
9
· Visningar
3 258
Senast: sthu
·
Övr. Katt Vad har jag gett mig in på? Om två veckor flyttar en till katt hem till mig! En fantastiskt söt liten birma flicka blir det och jag kan...
Svar
4
· Visningar
929
Senast: Elisha
·
Katthälsa hej alla! skulle verkligen behöva hjälp med vår katt, man kan säga att hon pissat i det blå skåpet för sista gången. såhär e det. jag...
Svar
7
· Visningar
1 165
Senast: Boj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka