Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Katthälsa Våra vänner fick en av våra kattungar som då var 12 v. våra vänner har sedan tidigare en katt och en hund men när kattungen kom dit så...
Svar
2
· Visningar
910
Övr. Katt Hur gör ni om ni ska sova någon annanstans än hemma en natt? Låter katten vara hemma själv? Tar med den?
Svar
10
· Visningar
2 580
Senast: Mirre
·
Övr. Katt Vad egentligen beror det på ? Min ena hona är besatt av att tvätta. När hon hade ungar så tvångshöll hon dessa bara för att tvätta dom...
Svar
1
· Visningar
827
Senast: Sol
·
Övr. Katt Satt och diskuterade med en vän häromdagen och tänkte höra om ni vet vad som gäller. Tänk er att man tar max 2 kullar per år...
Svar
4
· Visningar
1 109
Senast: Sol
·
Övr. Katt Inte så märkvärdiga bilder, förutom att den grå katten är min sugubbekatt som aldrig busat förr. Jag köpte honom som 1-åring och han var...
Svar
4
· Visningar
1 115
Senast: Winni
·
Övr. Katt Igår fick jag hem en ny katt. Hon är snart två och min andra katt (kastrat)är snart fem. Hittills har det morrats och frästs men mest...
Svar
3
· Visningar
744
Senast: lil-sis
·
Katthälsa Jag är ingen kattmänniska, och kommer aldrig att bli, men såhär är det. För en knapp månad sedan flyttade en vän in hit till mig, med...
Svar
11
· Visningar
1 756
Senast: Heulwen
·
Katthälsa Hej, nu är det så här att min 2 åriga hon katt har börjat skita och pissa utanför lådan och gör det nu istället i soffor, tvätt...
Svar
12
· Visningar
1 900
Senast: Majvi
·
Övr. Katt För ett tag sedan var det ju populärt att ha små vattenfontäner till sina katter att dricka ur (ja, ni vet de där vattenskålarna som...
Svar
1
· Visningar
717
Senast: Generalen
·
A
Katthälsa Lämnat in min lilla kisse Luna idag på djursjukhuset :cry: Hon har varit trött och hängig flera dagar och inte ätit nåt. Dom ringde...
Svar
8
· Visningar
1 339
Senast: soffa
·
Katthälsa Min nya katt har ätit Royal Canin hos tidigare ägare och hon har en rätt hemsk andedräkt. Hon har bra tandstatus och inga inflammationer...
Svar
2
· Visningar
941
Senast: Corax
·
Övr. Katt Jag skrev en tråd här för ett tag sen att jag hade planer på att skaffa katter. Några dagar senare PM:ade Vica som hade en kattmamma och...
Svar
9
· Visningar
1 129
Senast: Widerberg
·
Katthälsa Jag har en fråga som jag vill ha svar på gärna ikväll.E lite orolig!:( Igår märkte jag på min katt, hona att hon blödde från sin...
Svar
7
· Visningar
20 353
A
Katthälsa Jag, sambon, hundarna och katterna flyttade till denna lägenhet på tredje våning i början av juli. Nu fick vi reda på att i november ska...
Svar
11
· Visningar
1 412
Senast: Atalantha
·
Övr. Katt Hej! Vad finns det för tester man kan göra på pappan om en kattunge i en kull dött av andningssvårigheter? Vad bör jag kolla upp hos...
Svar
4
· Visningar
1 034
Senast: bengeten
·
Övr. Katt Jag har en möjligen lite dum fråga.. Syns det direkt på helt nyfödda kattungar om de kommer att bli långhåriga eller inte? Mvh
Svar
5
· Visningar
1 007
Senast: Chine
·
Övr. Katt Är det bara jag som har en förmåga att hamna "mellan stolarna"? Jag har bägge mina katter försäkrade i samma bolag (vi behöver inte...
Svar
7
· Visningar
1 208
Senast: Murphy
·
Y
Katthälsa Nu har jag bokat tid för kastrering av min lilla kille, finally. Vad jag däremot tyckte var lite konstigt var att jag får ta hem honom...
Svar
10
· Visningar
1 051
Senast: astronaut
·
Övr. Katt Nu är fallet såhär: Vår granne kom nyss in o hörde om vi va intresserade av att ta en katt av deras kompisar, som oavsiktligt fått 7...
Svar
6
· Visningar
995
Senast: Holger
·
Katthälsa Vi har, lite oplanerat, blivit med katt här hemma. En mager, utsvulten stackare som bara är skinn och ben som helt enkelt flyttade in...
Svar
19
· Visningar
15 798
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka