Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Vänder mig till er som brukar åka på utställning med era katter. Jag har aldrig ställt ut någon katt men tycker det skulle vara kul...
Svar
4
· Visningar
1 039
Senast: soffa
·
Övr. Katt vad jag ska göra?! Min älskade "gamling" Frasse klarade inte sin sjukdom fast det verkade så lovande. Var tvungen att göra en sista resa...
Svar
7
· Visningar
1 022
·
H
Övr. Katt Jag startade ju en tråd om huruvida Link skulle få en kompis, o det sista jag skrev i den var att jag hade bestämt mig för att den lille...
Svar
3
· Visningar
906
Senast: garren
·
Katthälsa Kan inte säga det på något annat sätt. Min lilla kisse bara ylar och ylar och ylar. Hon har inte löpt på hela sommaren och nu börjar hon...
2 3
Svar
48
· Visningar
9 578
Senast: KisseNova
·
Katthälsa Hej. Fick två kattungar i mitten av juli i år. Deras mamma lärde dem att gå på lådan hel själv. Så när dom var riktigt små, (precis...
Svar
5
· Visningar
1 095
Senast: bengeten
·
Övr. Katt Ni som bor i lägenhet och har katt, hur brukar ni göra ren lådan? Vart slänger ni kisset och bajset? Ska flytta till lägenhet nästa...
2
Svar
21
· Visningar
3 527
Övr. Katt fick höra av en bekant att katter ur grannskapet bruka kila in till dom när de har dörren öppen... så nu har de köpt hem mat som de ger...
Svar
5
· Visningar
1 077
Senast: Heulwen
·
H
Övr. Katt Fy f*n så trött man blir på "folk" ibland.. I Expressen på nätet finns bild + artikel om en stackars katt som hittades på gatan totalt...
Svar
3
· Visningar
1 003
·
Övr. Katt Hej! Jag och min sambo har en jättetrevlig kattkille på 1,5 år och är nu sugna på en till. Vad har ni för råd och erfarenheter av att...
Svar
2
· Visningar
2 134
Senast: Sol
·
Övr. Katt Är i kattunge tankar. Min kattflicka blir nu ensam hemma vissa dagar och därför känns det som att vi ska utöka familjen. Måste erkänna...
Svar
10
· Visningar
1 576
Senast: iafia
·
Övr. Katt Jag har alltid gillat kissar, men inte kunnat ha någon för min man är allergisk. Nu testades han och det visade sig att han inte var...
Svar
17
· Visningar
2 856
Senast: Reykur
·
S
Katthälsa jag har förstått att man rekommenderar kastrering av honkatter från ca 8 mån. Vad är problemet med att göra det tidigare?
Svar
12
· Visningar
2 375
Senast: Majvi
·
Katthälsa Sessan (10 år gammal siameshona) har verkat snorig/förkyld i ett par veckor nu. Hon är pigg, glad, äter osv. Inga geggiga ögon. Men...
2
Svar
35
· Visningar
18 333
·
Övr. Katt Längesedan mina tokiga, lockiga katter fick visa upp sig här. Idag åkte kameran fram när två av dem hade det härligt i höstsolen på...
Svar
3
· Visningar
985
·
Katthälsa Numera är det 6 katter som bor hemma hos oss och då vi barfar hundarna så har vi även börjat fundera på om det går att barfa katterna...
Svar
1
· Visningar
1 085
Senast: Sol
·
Övr. Katt Ni som reser långt med katt, hur gör ni då? Bil/tåg/flyg? Hur vana är katterna sen innan? Vad skulle ni tipsa för en katt som aldrig åkt...
Svar
4
· Visningar
2 335
·
Katthälsa Vår kattunge avmskades hos veterinären när han var 13 veckor. Ca en månad senare upptäckte vi att han fortfarande hade mask/fått mask på...
Svar
6
· Visningar
1 166
Övr. Katt Fick hem två katter som levt i misär igår, de är såklart lite rädda och vill helst inte bli klappade. Problemet är att i de rummen som...
2
Svar
21
· Visningar
2 870
Senast: linzan
·
Övr. Katt Min ögonsten, min älskade gammelfarbror Lucifer är ute på vift. Visst, han är ute på vift ibland trots att han är både 14år och...
Svar
15
· Visningar
1 430
Senast: cirkus
·
Övr. Katt Vad säger ni, tror ni att katten är dräktiga? Hon är i vecka 6. Det konstiga är att hon inte har någon mage, så funderar på om hon kan...
Svar
1
· Visningar
1 246
Senast: MsLuna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V
  • tämja halvvuxna katter