Lägenheten luktar

Sv: Lägenheten luktar

När jag jobbade på sjukhus (mag-tarm-avd :crazy:) hade vi en sån luktätarspay, och den funkade sjukt bra. Vet inte hur de är som djuraffärerna har, jag skulle leta efter en firma som säljer proffs-städ-grejer som sagt. De har garanterat prylar som funkar.

Sv: Lägenheten luktar

då ska jag se om jag hittar det. Tack för alla tips ni har kommit med. Jag har haft katter innan men inte så "komplicerade" som dessa. Inatt har den ena skrikit konstant och försökt klösa sig ut genom fönstret. Men de lugnar väl ner sig får vi hoppas

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
28
· Visningar
2 978
Senast: Ceta
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 579
Senast: Bison
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 707
Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 688
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka