Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Katthälsa Jag har råkat få kattungar. Det var INTE meningen. Men som det blev ack så välkommet. Våra gamla katter har nämligen blivit "för...
2
Svar
25
· Visningar
10 409
Senast: Inte_Ung
·
Z
Övr. Katt Det är inte lätt att gå till betet för att hämta hem hästen, blev stannad utav små söta missar och då helt plötsligt blev jag kär - i en...
Svar
3
· Visningar
902
Senast: Heulwen
·
I
Katthälsa Pappas katt fäller mycket och har gjort det under en lång tid nu , kan han behöva vitaminer eller vet du/ni vad det är?? Katter brukar...
Svar
10
· Visningar
1 207
Senast: icanfeelit
·
T
Katthälsa Nu hoppas jag att ni kan hjälpa mig. Jag har precis blivit av med min ena katt. o hanen som är kvar verkar så fruktansvärt ensam. Jag är...
Svar
9
· Visningar
1 190
Senast: soffa
·
Övr. Katt Hur transporterar man säkrast två katter i en bil? Eller allra säkrast antar jag visserligen att en krocktestad typ hundbur är, men sett...
Svar
13
· Visningar
3 585
Senast: Mia_R
·
Övr. Katt Jag är inne på att köpa mig en Maine Coon. Hittills har jag bara haft hittekatter och katter jag har räddat. Men jag har alltid velat ha...
Svar
6
· Visningar
3 124
Senast: Sol
·
Katthälsa Vad kan orsaka det? Katten är inte irriterad eller liknande och jag gissar att det inte har någon praktisk betydelse, men skulle ändå...
Svar
2
· Visningar
1 684
Senast: psychogrrl
·
L
Övr. Katt Hej! Har för närvarande två innekatter boende med mig och en som mestadels är ute. Precis innan jul blev den ena kissen hängig, åt och...
Svar
6
· Visningar
2 917
Senast: sockertuss
·
Övr. Katt en vildkatt har lagt sina ungar i vårat stall! Igår tog vi och la över dem i en kartong, så att vi skulle ha möjlighet att göra dem...
Svar
4
· Visningar
1 082
Senast: peace
·
J
Katthälsa Tips och råd emottages tacksamt:) Har två kattmammor som fårr kattungar (3 st var) med en veckas mellanrum. Ena kullen är 2 veckor...
Svar
8
· Visningar
15 394
Senast: Sickan
·
Övr. Katt jag går i tankarna på att skaffa katt och ska ev titta på en efter helgen... det jag funderar på är vad som behövs köpas? förutom...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
5 753
Senast: Picazzo
·
Katthälsa Våra vita katter har alltid massa oljefläckar på ryggen när dom kommer in. Jag antar att dom är under bilarna och myser :) Men frågan...
Svar
8
· Visningar
1 022
Katthälsa Vi har en katt som är ca 19 år. Exakt vet vi inte eftersom det är en inflyttad misse men gammal är han iallafall och vi gissar på 19...
Svar
6
· Visningar
1 155
Senast: Lilla
·
D
Övr. Katt Vår kattmamma brukar få gå ut en stund tidigt på morgonen (hon är egentligen mest utekatt, men är duktig nog att stanna inne med sina...
Svar
7
· Visningar
880
Senast: dolphinsmile
·
Övr. Katt Går bra ihop?? Här är det inte de små ulliga, gulliga pipande kycklingarna som är det primära målet för kattungarnas uppmärksamhet...
Svar
1
· Visningar
976
Senast: Bylund
·
Övr. Katt Har en vildkatt som bor här på gården. Nu har hon övergett sin kattunge, den är ca. 3 veckor och nu vill den ha mat ;) Vad ger man en...
Svar
13
· Visningar
5 287
Senast: Domine
·
Övr. Katt Trodde aldrig jag skulle skriva en sådan här tråd men nu har det hänt, en av mina katter är bortsprungen, "lilla" Sammy. :( Vi flyttade...
Svar
15
· Visningar
1 079
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Anders Jr. som du kan se på bild nedan... ..har under kvällen försökt nå fram till mig. Jag satt och skrev med en kompis på...
Svar
12
· Visningar
1 780
Senast: hermulen
·
Katthälsa Igår kväll kom min katt in lite svullen på kinden. Blev orolig & klämde & titta. Hitta inget sår då, han va varm där. I dag så har det...
Svar
19
· Visningar
22 821
Senast: TantEster
·
T
Övr. Katt Heej. Detta är då första gången som jag lägger ut en tråd. Så hoppas den kommer rätt. Det är så att jag har en katt (bondkatt/perser)...
Svar
2
· Visningar
949
Senast: Jenny1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama