Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Katthälsa Vet inte något om katten ifråga förutom att den tydligen är vinglig och kräker. Ålder har jag ingen exakt aning om men eftersom den...
Svar
2
· Visningar
1 506
Senast: Omorfia
·
Katthälsa Jag har ett stort problem med min kastrerade honkatt. Mina katter har fri tillgång på torrfoder (royal canin indoor) men hon verkar vara...
Svar
12
· Visningar
4 051
Senast: Cheeserica
·
Övr. Katt När jag kom hem idag möttes jag av denna bilden. Trevligt? Inte särskilt, men vad tusan, det är ju trots allt katter...
Svar
6
· Visningar
991
Senast: Omorfia
·
T
Katthälsa Min katt har blivit så illa biten av knott runt öronen att det har blivit stora sår och hon har kliat bort nästan all päls. För att hon...
Svar
1
· Visningar
2 496
Senast: psychogrrl
·
Katthälsa Var nyss hos vet. & för att göra årsvaccineringen på min kisse. Tog samtidigt upp det område hon har under halsen som verkar klia en...
Svar
9
· Visningar
3 937
Senast: Mirabell
·
Övr. Katt på mattes raringar :D :love:
Svar
2
· Visningar
671
Senast: Popcorn
·
Övr. Katt Tycker det nu är dax att presentera en av våra nya familjemedlemmar.. Eller ny och ny, hon har nu bott här i 8veckor. Tuss, som hon...
2
Svar
22
· Visningar
2 154
Senast: Tassetass
·
Övr. Katt Min lilla Kattja (som har varit innekatt tidigare) har nu blivit storjägare! oftast tycker jag att det är jättebra och hon sköter sitt...
Svar
6
· Visningar
3 017
Senast: Sol
·
Övr. Katt Hej! Den 4/8 ska jag få hem en liten kattunge :laugh: Vi hade från början tänkt att han skulle vara innekatt men nu har jag fått...
Svar
6
· Visningar
4 887
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Kommer på nya frågor hela tiden... nu när man är nybliven kattägare. Våra två kattungar på snart 5mån har riktigt vassa klor i...
2
Svar
27
· Visningar
6 495
Senast: Hannapirat
·
Övr. Katt Min katt har alltid ätit Mjau "blötfoder" (burkmat alltså) som komplement till torrfodret. Nu har hon magrat rejält , och skall därför...
Svar
1
· Visningar
1 921
Senast: Cheeserica
·
Övr. Katt Vi ska ev behålla en av våran katts kattungar. Kattungen i fråga är en hona, blyertsgrå med vita tassar och vitt på hals och mage...
Svar
11
· Visningar
1 005
Senast: Angely
·
Svar
0
· Visningar
113
Senast: Piamaria
·
Övr. Katt Min katt har klättrat upp i ett träd och tar sig inte ner, tror han blivit skrämd och klättrat upp alldeles för högt, minst 5 meter, och...
Svar
3
· Visningar
748
Senast: MaryMary
·
Övr. Katt Min lilla misse har sprungit sin väg. Var ute och skulle gå på promenad med kissarna och syster tappar kopplet. :crazy: Så nu är...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 926
Senast: fia-lisa
·
Övr. Katt Nog är det häftigt att katter kan vara så olika. Fick just tillfälle att illustrera detta på ett utmärkt sätt! Utfläkt på balkongen i...
Svar
14
· Visningar
1 301
Senast: Kivina
·
Katthälsa Hur mkt vatten bör en katt dricka per dag? Utgå från att det är en vuxen 4-5 kilos katt och för enkelhets skuld att den inte får mat...
Svar
1
· Visningar
748
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Nu när jag vaknade så hade min ena katt bajsat i badkaret.Jag tror jag vet vem det var eftersom han var där och krafsade igen. Varför...
Svar
8
· Visningar
2 176
Senast: Zarro
·
Övr. Katt Hm, alltså ja som rubriken lyder, är det ngt som är möjligt? Alltså skulle en innekatt lida av det? Kanske inte raka bort just ner till...
Svar
19
· Visningar
7 453
Senast: lil-sis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Oväntade saker ni finner läskiga
  • Pluggtråden
  • Vad gör vi? Del CCIV

Hund, Katt, Andra Djur