Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Jaha... Har fått en mammakatt och tvåkattbebisar på halsen... (ja, eller har ju haft dom nu i ca 4veckor) :D Ungarna är nu 6veckor, men...
Svar
12
· Visningar
1 476
Senast: TinyWiny
·
Övr. Katt Eller låta henne leva i ovisshet? Tant har hittat ett nytt gömställe. Hon gör nått bus så jag ska jaga henne och så springer hon och...
Svar
8
· Visningar
1 144
Senast: Constance
·
N
Katthälsa har just upptäckt att ena katten har ögat stängt, rinner från det då och då.. funderar på om det kunde vara ögoninfektion,mendet...
Svar
4
· Visningar
5 331
Senast: Omorfia
·
Övr. Katt Nu har jag äntligen fått hem lilla Katja :) Endast 12 veckor gammal. Min brorsa fick oväntat kattungar så han beslutade att ge en till...
Svar
8
· Visningar
996
Senast: enjoyable
·
Katthälsa Jag har ingen katt själv :p men är allmänt foderintresserad, hunden får färskfoder men ändå sitter jag ofta och tittar igenom olika...
Svar
1
· Visningar
796
Senast: Sol
·
Katthälsa Jag har en hankatt som två gånger tidigare blivit behandlad för struvitkristaller. Igår blev han "dålig" igen. Dålig och dålig...han...
Svar
13
· Visningar
11 625
Senast: grusholmen
·
L
Katthälsa Vi har två katter, båda går ut och in som dom vill. Nu är det så att den ena är gravid men vi vet inte när hon blev det. Hon börjar...
Svar
1
· Visningar
1 130
Senast: Majvi
·
A
Övr. Katt Jag funderar på att lägga ut/spraya Get Off eller Kattbort i grannens trädgård. Eftersom jag inte använt medlen förrut har jag frågor...
Svar
9
· Visningar
1 837
Senast: Bison
·
L
Katthälsa min lille bebis som är ca 4 veckor har börjat äta av kattsanden. det kan väl inte vara bra? tips?
Svar
4
· Visningar
4 684
Senast: lundborg
·
Övr. Katt Nu vill jag se bild på sovande katter. Här är en bild på Manson o Tussie när de sover i bilen på väg hem från Sthlm. Buren är...
2
Svar
28
· Visningar
3 673
Katthälsa Undrar om någon här har testat den där doftavgivaren Feliway? Är lite inne på att införskaffa en sådan då jag tror att mina katter...
Svar
2
· Visningar
1 307
Senast: Yukionna
·
Övr. Katt jag kan ingenting inom kattavel men har idag varit och köpt två perserkatter. I hanens stamtavla står det att hans mamma är född...
Svar
17
· Visningar
29 882
Senast: Nussikan
·
Katthälsa Vilket är egentligen det bättre fodret? Många katter har jag upplevt ganska kräsna. Jag brukar skämtsamt likna det vid att de flesta...
Svar
4
· Visningar
1 218
Senast: mackan
·
Övr. Katt Har blivit helt såld på denna ras. Dpm är ju så himla vackra. Nån som vet/her denna ras? massa bilder tack:) Berätta allt1 är dom...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 341
Senast: bengeten
·
K
Katthälsa Var hos en bekant igår kväll. De har nyss köpt sig ett hus på landet. Familjen som bodde där innan har vanvårdat både djur, trädgård och...
2
Svar
25
· Visningar
3 464
Senast: Majvi
·
B
Katthälsa Jag tog för några veckor sedan över en hankatt som inte riktigt trivdes i sitt förra hem. Han är ca 3 år och kastrerad. Har från början...
Svar
7
· Visningar
857
Senast: blyger
·
Övr. Katt Har aldrig haft kattungar innan men nu är det dags :) Idag har min lilla katt släppt ner magen. Detta är väl ett tecken på att de snart...
Svar
6
· Visningar
957
Senast: Findus och Molly
·
F
Katthälsa Har en liten hankatt hemma på snart ett år. Hittade honom i ett dike förra hösten utmärglad och halv vild. Snabbt insåg han dock att vi...
Svar
4
· Visningar
4 111
Senast: Fillefjonkan
·
Övr. Katt Jag får hem min första lilla kattunge imorron kväll :) Jag har aldrig haft katt innan och tycker det ska bli väldigt kul men man är ju...
Svar
3
· Visningar
844
Senast: Astralis
·
Katthälsa Har en kattunge på ca 11 veckor. Den är mestadels inne, har ren och fin sand i lådan och gör mestadels av sina behov där. Men, ligger...
Svar
6
· Visningar
1 025
Senast: taccotad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama