Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Läser på ett annat forum en hemsk sak, en uppfödare har kattungar. En känd dam åker dit oanmäld för att hälsa på, tränger sig förbi...
2
Svar
20
· Visningar
2 289
Övr. Katt Jag har noll koll på kattfärgernas namn. Den ena kallar jag för grå och den andra ingen aning. Hjälp någon? :D Lussan som kattunge...
Svar
9
· Visningar
1 245
Senast: voltigehoppare
·
Katthälsa Nu har kattungarna blivit större och mamman är ute allt längre stunden och jag har hittat en del fästingar på henne. Kan man använda...
Svar
1
· Visningar
1 072
D
Övr. Katt Kom hem från jobbet halv åtta. Lägger märke till att hon ser mkt smalare ut uppifrån (släppt ner magen?). Gav katten mat.. Hon åt bara...
Svar
6
· Visningar
864
Senast: Cheeserica
·
Katthälsa Vet inte något om katten ifråga förutom att den tydligen är vinglig och kräker. Ålder har jag ingen exakt aning om men eftersom den...
Svar
2
· Visningar
1 516
Senast: Omorfia
·
Katthälsa Jag har ett stort problem med min kastrerade honkatt. Mina katter har fri tillgång på torrfoder (royal canin indoor) men hon verkar vara...
Svar
12
· Visningar
4 102
·
Övr. Katt När jag kom hem idag möttes jag av denna bilden. Trevligt? Inte särskilt, men vad tusan, det är ju trots allt katter...
Svar
6
· Visningar
995
Senast: Omorfia
·
T
Katthälsa Min katt har blivit så illa biten av knott runt öronen att det har blivit stora sår och hon har kliat bort nästan all päls. För att hon...
Svar
1
· Visningar
2 496
Senast: psychogrrl
·
Katthälsa Var nyss hos vet. & för att göra årsvaccineringen på min kisse. Tog samtidigt upp det område hon har under halsen som verkar klia en...
Svar
9
· Visningar
3 946
Senast: Mirabell
·
Övr. Katt på mattes raringar :D :love:
Svar
2
· Visningar
671
Senast: Popcorn
·
Övr. Katt Tycker det nu är dax att presentera en av våra nya familjemedlemmar.. Eller ny och ny, hon har nu bott här i 8veckor. Tuss, som hon...
2
Svar
22
· Visningar
2 158
Senast: Tassetass
·
Övr. Katt Min lilla Kattja (som har varit innekatt tidigare) har nu blivit storjägare! oftast tycker jag att det är jättebra och hon sköter sitt...
Svar
6
· Visningar
3 021
Senast: Sol
·
Övr. Katt Hej! Den 4/8 ska jag få hem en liten kattunge :laugh: Vi hade från början tänkt att han skulle vara innekatt men nu har jag fått...
Svar
6
· Visningar
4 892
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Kommer på nya frågor hela tiden... nu när man är nybliven kattägare. Våra två kattungar på snart 5mån har riktigt vassa klor i...
2
Svar
27
· Visningar
6 548
Senast: Hannapirat
·
Övr. Katt Min katt har alltid ätit Mjau "blötfoder" (burkmat alltså) som komplement till torrfodret. Nu har hon magrat rejält , och skall därför...
Svar
1
· Visningar
1 935
·
Övr. Katt Vi ska ev behålla en av våran katts kattungar. Kattungen i fråga är en hona, blyertsgrå med vita tassar och vitt på hals och mage...
Svar
11
· Visningar
1 016
Senast: Angely
·
Svar
0
· Visningar
115
Senast: Piamaria
·
Övr. Katt Min katt har klättrat upp i ett träd och tar sig inte ner, tror han blivit skrämd och klättrat upp alldeles för högt, minst 5 meter, och...
Svar
3
· Visningar
752
Senast: MaryMary
·
Övr. Katt Min lilla misse har sprungit sin väg. Var ute och skulle gå på promenad med kissarna och syster tappar kopplet. :crazy: Så nu är...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 940
Senast: fia-lisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka