Min katt är borta!

Sv: Min katt är borta!

Hon har inte synts till än.
En kompis pv kanske såg henne så vi var ute o letade mitt i natten, men om det var hon så gömde hon sig väl.
Däremot hittade jag en grotta size katt, som var hur djup som helst. :crazy:
Får hoppas hon inte har bosatt sig där.
Om det var hon så var det iaf i det området där hon tappade kopplet så man kan ju hoppas att hon håller sig där.

Hade tänkt ge mig ut och leta ikväll men de har varit så mkt ungar ute och skränat så hon visar sig garanterat inte nu, och nu är det ju kolsvart så man ser inget.
Ska gå upp i gryningen och leta kisse istället :)
Håll tummarna :p

Btw. Hur länge kan man eg. vänta på att kissen ska komma fram? :crazy:

Min andra katt håller på att bli tokig. :crazy:
Hon behöver sällskap!

Jäkla katt!
Jag SÅG henne!!! :eek:
Men så sprang hon o gömde sig och nu ser man ju inte ett dyft ute.. :crazy:

Blir att superleta igen om några timmar!

kan du inte låna någon fälla? Borde ju finnas typ rävfälla eller något, å lägga lite mat...

Skönt att veta att hon lever och att du har lite koll nu!!!

Jäkla katt!

Skönt att du såg henne, då vet du att hon är vid liv, och vilket område du kan hålla dig till i letandet

Jag hoppas du får tag i henne!

kan du inte låna någon fälla? Borde ju finnas typ rävfälla eller något, å lägga lite mat...

Skönt att veta att hon lever och att du har lite koll nu!!!

Ja, börja leta fälla, tills du får tag på fälla är det viktigt att du matar henne på samma plats, samma tid varje dag (natt) så hon får en rutin att gå dit. När du fått tag på fälla ställer du fällan på samma plats du matat henne på och ställer maten längre och längre in i fällan tills du laddar den.

Vad gullig du är.
Du får väl ta vägarna förbi nån dag så kan du hjälpa mig. Bara en liten omväg ;)
Ja, bara en liten! :D

Jag ska iofs till Kalmar snart, det är ju lite närmre iaf! :idea:

Jäkla katt!

:eek:
Då vet du att hon lever!
Varför gömde hon sig från dig? Vill hon inte hem? :o
Jag vet inte alls hur katter brukar reagera när de är på rymmen.

Jag satte mig på berget där vi såg henne igår o väntade på henne i typ 40-50 minuter :p .
Så dök hon upp en bit ifrån mig då började jag prata lite med henne o gick lite närmare några steg i taget.
Tillslut kom hon fram till mig :)

Hon satt och skrek åt/till mig först :p

Stackarn. Jag bålhöll henne verkligen när jag gick hemmåt (Gick en omväg för att inte riskera att ramla lr nåt) för jag var så rädd att tappa henne! :p

Skönt att det är över!!!
Nu ligger hon o myser i mitt knä. :)

Liknande trådar

Katthälsa Hoppas på tips, tankar och idéer. Uppgiven då vår ena katt inte har synts till sedan natten till den 19e oktober :( Hon är en katt som...
2
Svar
29
· Visningar
1 883
Katthälsa Mina små galenpannor är pigga och glada, bägge är nu kastrerade och i samband med kastreringen av den andra så tog vi bort fri tillgång...
Svar
16
· Visningar
1 195
Senast: Marvin
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 085
Senast: Red_Chili
·
Katthälsa Jag har två katter, en hona på 2½ år och en hane på 9 år, båda kastrerade, båda för närvarande innekatter (hanen har varit ute i sitt...
Svar
10
· Visningar
1 249
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama