Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt En ilsken vasstand? kanske en tiger med kromosomfel? eller bara en Carmen?
Svar
5
· Visningar
1 117
Senast: cili
·
Katthälsa Jag ska till att eventuellt köpa en vit kattunge. Han är både orange och blåögd. Ägaren vet inte om den är döv eller inte. Vet ni om...
Svar
3
· Visningar
1 710
Senast: Sol
·
Övr. Katt Nu är all kastrering och vaccinering och allt klart men jag kan ändå inte bestämma om mina innekatter ska få gå ut eller inte... Jag...
Svar
7
· Visningar
1 027
Senast: Haukur
·
Övr. Katt Vi har två stallkatter, det är 1 steriliserad hona på 1,5 år och en kastrerad hane på 1 år. De har trivts kanon ihop och är bästa...
Svar
2
· Visningar
848
Senast: Popcorn
·
Övr. Katt För lite över ett år sedan blev vår norska skogkatt överkörd. Hon var inte den första. Ytterligare 4 till har vi fått överkörda. Jag...
Svar
9
· Visningar
1 031
Senast: Reykur
·
M
Katthälsa Hej! Det var så tragiskt att min katt var tvungen att tas bort förra måndagen pga sjukdom. Han var endast 4 år gammal och vi två var...
Svar
2
· Visningar
1 178
Senast: Mandh
·
Katthälsa En av mina katter (hon är ca6-7 månader, vet inte säkert då hon hittades mager som ett staket i ett dike i december) har blivit väldigt...
Svar
1
· Visningar
817
Senast: Mynta2
·
Övr. Katt Vi har två stycken ungkatter (utekatter) som beteer sig lite märkligt, den ena mer än den andra. Jag vet att beteendet är helt normalt...
Svar
6
· Visningar
3 694
Senast: cowgirl81
·
P
Övr. Katt Wie! Idag kommer en till cornish till hem till mig på prov :) Som sällskap till det lilla svarta monstret.. Det jag vet är att det...
Svar
5
· Visningar
1 098
Senast: GotAsecret
·
Övr. Katt http://www.youtube.com/watch?v=Q_udqEp_YR4 :devil::D
Svar
6
· Visningar
875
Senast: Breakdown
·
Övr. Katt OK, för att undvika ytterligare trådkapning... Jag kan förstå att det enda logiska för att komma till rätta med att det finns 100000...
4 5 6
Svar
102
· Visningar
6 926
Senast: Findus och Molly
·
Katthälsa Kan katter ha det? Min gamla Måns var förkyld förra veckan. Jag hade kontakt med veterinär men behövde aldrig åka in! Då rann det...
Svar
10
· Visningar
2 239
Senast: TantEster
·
Katthälsa Mina 2 puckon levde sina liv som innekatter i Ungern, sedan jag plockat in dem från gatan. De trivdes bra med det, stor lägenhet och...
Svar
6
· Visningar
1 025
Senast: Marvin
·
Katthälsa http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5305106.ab Så skriver Aftonbladet, men ingenstans nämns vad som ska göras, förutom att ev...
Svar
14
· Visningar
1 433
Senast: MissFideli
·
Y
Katthälsa Häromveckan kom min dotter in och frågade om grannen skaffat katt. Ingen aning, svarade jag. Hur så? Jo, sa hon, det sitter en liten vit...
Svar
7
· Visningar
1 478
Senast: DarkInNight
·
Övr. Katt hejsan jag har en högdräcktig katt hona hemma hon är rund som en fotboll hennes tuttar är i´ljus rösa dem är stora med. hon har...
Svar
4
· Visningar
1 189
Senast: annie_cool
·
U
Katthälsa Hej! jag är ny här på forumet, ska strax fylla i min användarprofil. Men jag har en fråga som kanske någon kan hjälpa mig med: Min...
Svar
1
· Visningar
937
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Jag och min sambo bor i lägenhet (2:a på 57 kvm med liten balkong på 2 kvm). Vi båda älskar katter men funderar på hur det är att ha i...
2
Svar
23
· Visningar
9 893
Senast: PonnyBus
·
Övr. Katt Behöver eran hjälp akut. I natt precis första timmen på dag 60 föddes S*Stolen Hearts´s(min första som uppfödare) och Lilla Ofelias...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
18 107
Senast: Sol
·
L
Katthälsa Hej! Det är så att min katt för fem veckort sen fick en kattunge och allt är som det ska, hon har nu dragot ner på diandet men eftersom...
Svar
3
· Visningar
1 505
Senast: Lollolollo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama