Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt I torsdags fick våran familj hastigt tillök, en liten katthona på 9 veckor flyttade in. (Och ja, det fanns ordentliga skäl till att...
Svar
8
· Visningar
2 050
Senast: mackan
·
Katthälsa Var på apoteket och köpte banminth för att avmaska innekatt som är något till åren. Apotekaren sa att jag skulle ge 1 full dos (dvs 1...
Svar
12
· Visningar
1 922
Senast: Sol
·
S
Katthälsa Hej!! Min katt blev anfallen av två lösspringande hundar för två veckor sen när vi var ute i sele. Han klarade sig fint, men var av...
Svar
1
· Visningar
1 465
Senast: aneeette
·
Övr. Katt Men frågan är hur man fördriver tiden fram tills det är dags att ta hem honom? :D Jag har redan gnatat sönder öronen på både kompisar...
Svar
5
· Visningar
1 151
Senast: Smulis
·
Övr. Katt En ilsken vasstand? kanske en tiger med kromosomfel? eller bara en Carmen?
Svar
5
· Visningar
1 120
Senast: cili
·
Katthälsa Jag ska till att eventuellt köpa en vit kattunge. Han är både orange och blåögd. Ägaren vet inte om den är döv eller inte. Vet ni om...
Svar
3
· Visningar
1 729
Senast: Sol
·
Övr. Katt Nu är all kastrering och vaccinering och allt klart men jag kan ändå inte bestämma om mina innekatter ska få gå ut eller inte... Jag...
Svar
7
· Visningar
1 028
Senast: Haukur
·
Övr. Katt Vi har två stallkatter, det är 1 steriliserad hona på 1,5 år och en kastrerad hane på 1 år. De har trivts kanon ihop och är bästa...
Svar
2
· Visningar
850
Senast: Popcorn
·
Övr. Katt För lite över ett år sedan blev vår norska skogkatt överkörd. Hon var inte den första. Ytterligare 4 till har vi fått överkörda. Jag...
Svar
9
· Visningar
1 032
Senast: Reykur
·
M
Katthälsa Hej! Det var så tragiskt att min katt var tvungen att tas bort förra måndagen pga sjukdom. Han var endast 4 år gammal och vi två var...
Svar
2
· Visningar
1 181
Senast: Mandh
·
Katthälsa En av mina katter (hon är ca6-7 månader, vet inte säkert då hon hittades mager som ett staket i ett dike i december) har blivit väldigt...
Svar
1
· Visningar
820
Senast: Mynta2
·
Övr. Katt Vi har två stycken ungkatter (utekatter) som beteer sig lite märkligt, den ena mer än den andra. Jag vet att beteendet är helt normalt...
Svar
6
· Visningar
3 738
Senast: cowgirl81
·
P
Övr. Katt Wie! Idag kommer en till cornish till hem till mig på prov :) Som sällskap till det lilla svarta monstret.. Det jag vet är att det...
Svar
5
· Visningar
1 102
Senast: GotAsecret
·
Övr. Katt http://www.youtube.com/watch?v=Q_udqEp_YR4 :devil::D
Svar
6
· Visningar
877
Senast: Breakdown
·
Övr. Katt OK, för att undvika ytterligare trådkapning... Jag kan förstå att det enda logiska för att komma till rätta med att det finns 100000...
4 5 6
Svar
102
· Visningar
6 982
Senast: Findus och Molly
·
Katthälsa Kan katter ha det? Min gamla Måns var förkyld förra veckan. Jag hade kontakt med veterinär men behövde aldrig åka in! Då rann det...
Svar
10
· Visningar
2 246
Senast: TantEster
·
Katthälsa Mina 2 puckon levde sina liv som innekatter i Ungern, sedan jag plockat in dem från gatan. De trivdes bra med det, stor lägenhet och...
Svar
6
· Visningar
1 026
Senast: Marvin
·
Katthälsa http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5305106.ab Så skriver Aftonbladet, men ingenstans nämns vad som ska göras, förutom att ev...
Svar
14
· Visningar
1 436
Senast: MissFideli
·
Y
Katthälsa Häromveckan kom min dotter in och frågade om grannen skaffat katt. Ingen aning, svarade jag. Hur så? Jo, sa hon, det sitter en liten vit...
Svar
7
· Visningar
1 482
Senast: DarkInNight
·
Övr. Katt hejsan jag har en högdräcktig katt hona hemma hon är rund som en fotboll hennes tuttar är i´ljus rösa dem är stora med. hon har...
Svar
4
· Visningar
1 193
Senast: annie_cool
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka