Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

C
Övr. Katt Min katt har alltid varit kelig och social. För ungefär ett halvår sedan så flyttade jag ihop med min sambo och då började hon med ett...
Svar
6
· Visningar
2 606
Senast: Mandh
·
Övr. Katt Så här såg det ut när jag kom hem från jobbet idag http://www.youtube.com/watch?v=OLt4aarg3YA Skaket i slutet är helt enkelt jag...
Svar
6
· Visningar
865
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/article5219851.ab Tycker ni det ser ut som denna "lilla" katt är frisk. Jag tycker...
Svar
12
· Visningar
1 262
Senast: Modig_Korn
·
Övr. Katt Nu har vi änligen bestämt oss och det är en ragdoll vi ska ha! Vi har varit och hälsat på hos flera uppfödare av olika raser men blev...
Svar
16
· Visningar
3 246
Senast: Sar
·
R
Övr. Katt Kan hallontuttar bli olika tydliga på olika tuttar? min katt borde vara runt dag 21 nu.. och jag tycker att tuttarna längst bak är...
Svar
2
· Visningar
2 126
Senast: Rebb
·
Övr. Katt Vår ena katt är dräktig med kattungar...hoppas jag, annars är det en valross som har flyttat in i hennes mage:p Men jag funderar på...
Svar
5
· Visningar
908
Senast: Reykur
·
Övr. Katt Jag vet att denna filmen varit uppe förr, men den är ju så kul! Bara måste länka upp den igen! :p...
Svar
6
· Visningar
898
Senast: _satelit_93
·
D
Katthälsa Är det någon som har något tips eller någon aning om hur man gör när ens katt börjat bajsa i sängen? Det har hänt tre gånger på två...
Svar
16
· Visningar
25 214
Senast: Heulwen
·
Katthälsa Jag ska mest troligt flytta till Sthlm (80 mil nedåt :banana: ) och funderar på att ta med mig vår äldre katt. Vi har två katter, en på...
Svar
4
· Visningar
3 547
Senast: Wysiwyg
·
Övr. Katt Jag är förälskad i norska skogkatter & Ragdolls och hade tidigare en granne som födde upp båda raserna! Jag var där och hjälpte till...
2
Svar
30
· Visningar
4 302
·
Katthälsa Jag hatar dom! Är det sant att katter är mindre känsliga för fästingburna sjukdomar än andra djur? Just nu plockar jag fästingar fr...
Svar
4
· Visningar
914
Senast: Fiffi1
·
Övr. Katt Jag har tänkt sy ett burskynke i sommar åt min kisse inför en kommande utställning. Men frågan är vilken/vilka färger jag ska använda...
Svar
1
· Visningar
2 747
·
Övr. Katt Fick ta bort min kära Puzzel ikväll efter att en motorcyklist körde på han :cry: Tror ni den dummefan stannade å såg hur d gick m...
Svar
9
· Visningar
1 072
Senast: Bogart
·
Katthälsa Jag har en liten vit honkatt, hon har alltid varit lite skygg men hon har alltid gillat mig och brukar sova hos mig o.s.v. Hon brukar...
Svar
5
· Visningar
2 013
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Hej på er!!Tänkte det kunde vara kul med en bild tråd:angel: Här kommer några bilder på mina katter. Vi har två inne katter Maya och...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
10 788
Senast: Nemo1
·
A
Övr. Katt Jag hade en dalmatiner från 1986-2000 och han lärde sig av sig själv att visa att vattnet var slut i vattenskålen genom att skrapa på...
Svar
6
· Visningar
1 148
Senast: ricca
·
S
Katthälsa Det är så här att det är en katt som springer runt här på våran gård, inte alls vacker, en långhårig katt som förlorat en massa hår...
Svar
5
· Visningar
981
Senast: earthborn
·
Katthälsa Min gamla katt (13år) har forl. Finns det någon här som har behandlat sin katt för just det? dragit ut tänder osv... Hur mådde er...
2
Svar
20
· Visningar
2 377
Övr. Katt Jag har ett problem som bara växer och växer. Eller rättare sagt: Högen med kattsandspåsar bara växer och växer. Jag vet inte vad jag...
2
Svar
24
· Visningar
3 202
Senast: Nisse
·
W
Övr. Katt Alltså hur stora skall dedär "hålen" vara eller vad de nu heter? Har hört om 16x16mm, mev varför måste de vara så smått? Vi kanske får...
Svar
8
· Visningar
1 188
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama