Sv: Raskattavel och överpopulationsproblemet
Jag känner väldigt många huskatter och raskatter. Alla trivs helt ypperligt med att vara innekatter. Kan du snälla, någon gång sluta presentera dina åsikter som absoluta sanningar.
Varför tycker du att människor som vill ha innekatt ska se sig om efter just en lugn raskatt?
Du borde skaffa dig lite mera kunskap om dylikt innan du, som sagt, presenterar dina sanningar.
Har du innekatt så absolut! Det är inte lätt att hitta en huskatt som trivs med innelivet. Iaf som inte visar på tendenser att ogilla det/vilja ut. Därför brukar jag alltid rekomendera personer som söker innekatt att titta på en lugn raskatt, inte huskatt. Efter som att chanserna är större att de slipper omplacera en sådan pga vantrivsel med sin livssituation. Det är en stor fördel med raskatten. Man kan välja en mer eller mindre domesticerad, anpassad, ras. Även om det även där finns många individer som inte trivs med att vara inomhus.
Jag känner väldigt många huskatter och raskatter. Alla trivs helt ypperligt med att vara innekatter. Kan du snälla, någon gång sluta presentera dina åsikter som absoluta sanningar.
Varför tycker du att människor som vill ha innekatt ska se sig om efter just en lugn raskatt?
Du borde skaffa dig lite mera kunskap om dylikt innan du, som sagt, presenterar dina sanningar.