vid kattköp...

Sv: vid kattköp...

Men det är ju lite som att jag gillar pizza och McDonalds bättre än grönsaker, men jag mår inte bra av att äta det ;)

Du skrev att du testade bara ett sorts foder, så jag antog det stämde. Det gäller ju att blanda, sakta och försiktigt.

Jag använder Orijen foder till mina två vilddjur, som absolut inte äter vad som hälst.. Lite och luktfri avföring. Ger också rått kött - bra för proteiner :)
EverCleans kattsand rekomenderas.
Kattseng vill dom inte ha, sofa, filt eller min seng är bäst.. Evt ljusrampen på terrariet.
Leksaker kan va så mycket, fjädervippan är ju alltid en höjdare.. Evt som råttorna som sljs på Ikea (grå/brun/vit til typ 20 kr styck).

Så mycket annat har dom inte, transportburar så klart.. Och jo, dom får antingen färskfoder (ProPlan sin) eller kött till kvällen - lite extra godis :)

Liknande trådar

Katthälsa Mina små galenpannor är pigga och glada, bägge är nu kastrerade och i samband med kastreringen av den andra så tog vi bort fri tillgång...
Svar
16
· Visningar
1 195
Senast: Marvin
·
Katthälsa Jag har två katter, en hona på 2½ år och en hane på 9 år, båda kastrerade, båda för närvarande innekatter (hanen har varit ute i sitt...
Svar
10
· Visningar
1 249
Senast: Bison
·
Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 551
Senast: cirkus
·
Anläggning (Jag testar att ställa frågan i den här tråden istället för att göra en ny i ämnet - gissar att många här har koll.) Hur många här...
2
Svar
23
· Visningar
2 297
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Oväntade saker ni finner läskiga
  • Pluggtråden
  • Vad gör vi? Del CCIV