vid kattköp...

Sv: vid kattköp...

Jätte bra tips.

Sen, det är lite viktigt att misse äter och dricker, katter mår dåligt fort om de inte får i sig vätska och mat. :(

Men, för att inte stirra upp dig, han kommer fram, så länge du inte har haft något öppet, så måste han befinna sig inne. ;)
Gäller "bara " att komma på vart. :p

Hur går det?
Att ställa fram vattenskålar här och där var ett bra tips om han inte kommer fram innan du lägger dig.

jaa...vet ni att igår kväll innan jag gick o la mig släckte jag ner o sen hörde jag hur det prasslade borta vid "köket" så jag väntade lite och gick sen upp o tände...gick o kollade under sängen igen och där var han :love: (det var han inte förut...)
så då kunde jag ju gå o lägga mig nu när jag visste att han var inne och oskadd...vid 3 vaknade jag av att det lät som att nån (mänsklig) gick mot "sovrummet"...jag blev livrädd men låg kvar...efter nån minut kom jag på att det var ju knaskissen som var på lådan :D
gick upp o drack vatten, då låg katten i soffan, när han såg mig kom han emot o störk sig mot benet o sen gick jag på toa då följde han efter för att gosa :p
så gick jag o la mig igen o när jag vaknade vid 8 i morse låg katten i min säng o sov
:love::love::love::love:

Verkar vara en ganska modig kisse i grund och botten iaf. :D
Kan du inte lägga in några bilder på honom?

just nu har jag bara annonsbilden på honom men jag ska försöka ikväll när han kommer fram :D
han är galet söt min lilla knasboll! :love:
köpte friskies foder nu (det han fick hos sin fd ägare) och blandade med det andra jag råkade köpa så kanske han äter mer också:)

Vad härligt att höra!
Att han la sig i din säng betyder att han kommer att bo in sig snabbt och litar på dig, tänk också på att han håller på att vänja sig in med nya lukter också:laugh:
Längtar också efter bilder på underverket.

tack båda :)
i natt sov han hos mig heeela natten, när jag vaknade kl 7 sov han...när jag vaknade igen kl 8 hade han gått o gömt sig...knasgubben :love:
nu vet jag iaf att han har ätit o druckit ordentligt...men han har fortfarande inte gjort nr 2 på lådan...men det kanske de inte måste göra varje dag?

Senast ändrad:

Det kan ta någon dag innan han känner sig trygg nog att göra det.
Bara vänta och vänta hihi

ja, nu vet jag ju att han kommer fram på kvällarna iallafall så tills han känner sig trygg på dagarna får han vara där han är, vart nu det är :p

Liknande trådar

Katthälsa Mina små galenpannor är pigga och glada, bägge är nu kastrerade och i samband med kastreringen av den andra så tog vi bort fri tillgång...
Svar
16
· Visningar
1 195
Senast: Marvin
·
Katthälsa Jag har två katter, en hona på 2½ år och en hane på 9 år, båda kastrerade, båda för närvarande innekatter (hanen har varit ute i sitt...
Svar
10
· Visningar
1 249
Senast: Bison
·
Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 551
Senast: cirkus
·
Anläggning (Jag testar att ställa frågan i den här tråden istället för att göra en ny i ämnet - gissar att många här har koll.) Hur många här...
2
Svar
23
· Visningar
2 297
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Oväntade saker ni finner läskiga
  • Pluggtråden
  • Vad gör vi? Del CCIV