Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Jag har precis köpt en ny soffa och skulle gärna vilja ha råd om hur man får katterna att inte klösa på den. Jag vill inte gärna skrämma...
Svar
5
· Visningar
1 470
Senast: mandalaki
·
M
Övr. Katt Har fått två underbara.. vet ej om det är fler påväg.. Detta har inte hänt.. men när somnar bebisarna (så man inte tror de dör)...
Svar
7
· Visningar
906
Senast: Melikemycat
·
G
Övr. Katt En vän till mig ringde nyss från skåne och var jätteledsen. Jag kan inte alla turer men det rörde sig iallafall om en sjuk katt. När dom...
Svar
12
· Visningar
4 992
Senast: malin_lindqvist
·
O
Katthälsa Hej! Har ni några erfarenheter av katter med njurbesvär? Min katt är 5år och har fått diagnosen att det är njurarna som är problemet...
Svar
19
· Visningar
5 157
P
Katthälsa Jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Min katt äter verkligen allt! Försöker alltid gömma undan allt som han skule kunna få för...
Svar
19
· Visningar
9 045
Senast: Sophia_
·
Katthälsa Har en katthona som är ganska precis ett år nu. Hon har aldrig gått på låda, även fast jag haft en, men har däremot alltid kissat och...
Svar
6
· Visningar
1 724
Senast: Sophia_
·
M
Övr. Katt Är et inom ett dygn eller typ 8 timmar?
Svar
3
· Visningar
855
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Är det inte dags att lägga av som vet. nu och gå i pension :mad: http://www2.unt.se/pages/1,1826,MC=77-AV_ID=904830,00.html?from=puff
Svar
8
· Visningar
1 125
R
Övr. Katt Hur tidigt i en dräktighet märker katten att det är ngt? Vi kan väl ofta se om det efter ca 3 veckor.. min katt är känsligare än...
Svar
14
· Visningar
1 130
Senast: Rebb
·
M
Övr. Katt Hon verkar inte fatta att hon är dräktig... hon ligger typ i fönstret, bordet, golvet. Hon har iofs varit i sin "föda låda" några gånger...
Svar
8
· Visningar
2 986
Senast: Melikemycat
·
G
Övr. Katt Jag har mer och mer blivit förälskad i denna ras när jag tittat på bilder och fått höra om deras temperament. Jag vet att det är flera...
Svar
16
· Visningar
3 956
Senast: Sassy
·
Katthälsa Upptäckte igår att vår ena kattunge hade ett litet sår på ena bakbenet. Hon är 10 dgr gammal idag. Ser ut som ett skavsår och hon är...
Svar
4
· Visningar
1 099
Senast: Yrja
·
Övr. Katt Jag har 2 katter vid namn Cecilia & Astrid. Dom har bott ihop några månader nu och fungerar jättebra ihop. Idag åkte Cecilia iväg på...
Svar
2
· Visningar
826
Senast: Haukur
·
Katthälsa Min kompis katt (hona, okastrerad, under året, normalviktig) kräks, har diarré och är väldigt trött. Hon hade tidigare problem med...
Svar
5
· Visningar
1 014
Senast: astronaut
·
Övr. Katt Tittade på en massa kattmöbler och blev lite putt på att de var så dyra. :mad: Jag menar SÅ svårt kan det väl inte vara att göra en...
2 3
Svar
47
· Visningar
15 905
Senast: Vica
·
T
Katthälsa För en vecka sedan kastrerades min konkatt (10 månaders Maine Coon), själva såret har sett fint ut ända sedan dag 1. Men nu när hon...
Svar
3
· Visningar
1 145
Senast: thea
·
P
Övr. Katt Här lägger vi in dagens bild på dom små kattsingarna :) Jag känner mig på något konstigt vis manad att börja... :angel:
Svar
1
· Visningar
748
Senast: Crazycanada
·
Övr. Katt Min lilla ragdolltös har vuxit på sig bra. Från ha varit bara en liten dunig boll så börjar hon nu bli stora damen. En kisse med stor...
Svar
2
· Visningar
771
Senast: Niangi
·
Övr. Katt någon här som har koll på om det går att köpa en kattsele i Umeå av kraftigare stil? Ungefär en sån jag länkat till...
Svar
2
· Visningar
1 177
Senast: banjo
·
Övr. Katt Verkar figurera en/flera bedragare som är väldigt aktiva nu. Finns på bl.a blocket under flera olika namn och håller till i...
Svar
1
· Visningar
1 375
Senast: JeanetteH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama