Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jo, jag uppd så fort dom har hört av sig igen, tror inte han kunde ha fått ett bättre hem, bättre än väntat. att dom pratade om att dom skulle till vetrinär direkt och dom frågade om amaskning och sånt.
Man känner sig lite stolt faktiskt för att man har räddat lilla "trollis" från ett hemskt öde.
ja, det borde finnas fler som väljer att inte blunda för dom stackars djuren
såg ju på grannfejden igår, dom visade en snutt ifrån öbacka katthem, då sa dom att dom fick in en katt en gång som dom någon hade doppat kattens svans i bensin och tänt på
halva svansen var bortbränd
jag hör ofta människor som säger att, "släpp ut katten, den fångar ju egen mat"
många katter kanske gör det i viss mån, men dom flesta är ju uppfödd med att få mat och kärlek av sina människor som sagt.
nä, ogillar verkligen människor som säger att det bara är en katt. vadå bara lixom?
dom ringde upp direkt efter några dagar och talade om att han trivs väldigt bra i sitt nya hem, så nu är han klippt också..
han låg och spann som en V8a så dom blev lite förvånad då dom satt vid datan och trodde det hade stannat en bil utanför, men då upptäckte dom att det var katten
jag uppd lite sent för att jag hade hoppats på en bild, men dom har inte skickat en än.. dom tycker väl att han inte ser så bra ut just nu efter klippningen.
Hästmänniskan
Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande.
Bytte stall i augusti, till...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.