Nussikan
Trådstartare
Sv: Mina små hjärtegryn!
Jag tog absolut inte illa upp, det är ju inte konstigt att du trodde att min egen hane var pappa Ja det ska bli väldigt intressant och se vad det blir efter honom, och om hans döttrar i sin tur får större kullar och lättare förlossningar.
Ellen har dom mest bedårande ögon! Hon ser ut som en sån där japansk docka, man ser nästan bara två stora vackra ögon
Ursäkta att jag inte svarat på ditt svar, jag glömde bort. Det var inte meningen att röra upp sådana diskussioner, hoppas du inte tog illa upp! Jag tog helt förgivet att det var din hane som var pappan, jag borde kanske kollat upp det innan jag frågade. Det var intressant att läsa i alla fall, jag tror det är klokt att försöka bredda avelsbasen. Det blir intressant att se om ni får större kullar efter honom!
Hursomhelst är de fortfarande mycket söta! Vilka ENORMA ögon Ellen har! Jack ser ut att vara en riktig buse.
/Erica
Jag tog absolut inte illa upp, det är ju inte konstigt att du trodde att min egen hane var pappa Ja det ska bli väldigt intressant och se vad det blir efter honom, och om hans döttrar i sin tur får större kullar och lättare förlossningar.
Ellen har dom mest bedårande ögon! Hon ser ut som en sån där japansk docka, man ser nästan bara två stora vackra ögon