Mina små hjärtegryn!

Sv: Mina små hjärtegryn!

Ursäkta att jag inte svarat på ditt svar, jag glömde bort. Det var inte meningen att röra upp sådana diskussioner, hoppas du inte tog illa upp! Jag tog helt förgivet att det var din hane som var pappan, jag borde kanske kollat upp det innan jag frågade. :) Det var intressant att läsa i alla fall, jag tror det är klokt att försöka bredda avelsbasen. Det blir intressant att se om ni får större kullar efter honom!

Hursomhelst är de fortfarande mycket söta! Vilka ENORMA ögon Ellen har! Jack ser ut att vara en riktig buse. :D

/Erica

Jag tog absolut inte illa upp, det är ju inte konstigt att du trodde att min egen hane var pappa :laugh: Ja det ska bli väldigt intressant och se vad det blir efter honom, och om hans döttrar i sin tur får större kullar och lättare förlossningar.

Ellen har dom mest bedårande ögon! Hon ser ut som en sån där japansk docka, man ser nästan bara två stora vackra ögon :love:

Men, men, men.... Näääe! :eek:
Fy för dig som läskas med så här underbart ljuvliga foton! :love:

Jag som är hittekatterfrälst och enbart har såna katter blir förfärligt läskad här. Birmor är den enda raskatten som får mig sugen på att någon gång skaffa annat än huskatt (raskatter är fina men mitt hjärta blöder så för de hemlösa) och de här fotona gör ju inte saken bättre. Jag vill ha en Birma någon gång!

De är totalt bedårande, dina små!
Bra fotat också :bow:

Men, men, men.... Näääe! :eek:
Fy för dig som läskas med så här underbart ljuvliga foton! :love:

Jag som är hittekatterfrälst och enbart har såna katter blir förfärligt läskad här. Birmor är den enda raskatten som får mig sugen på att någon gång skaffa annat än huskatt (raskatter är fina men mitt hjärta blöder så för de hemlösa) och de här fotona gör ju inte saken bättre. Jag vill ha en Birma någon gång!

De är totalt bedårande, dina små!
Bra fotat också :bow:

Tack! :laugh: Så klart du ska ha en bedårande birma!! :p

Liknande trådar

Katthälsa Mina små galenpannor är pigga och glada, bägge är nu kastrerade och i samband med kastreringen av den andra så tog vi bort fri tillgång...
Svar
16
· Visningar
1 195
Senast: Marvin
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
19 259
Senast: MML
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 842
Senast: Tofs
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Utanför mitt hus så vistas regelbundet en kattuggla. Och ingen som har en egen kattuggla behöver nånsin en väckarklocka! 😄 (Det enda...
Svar
0
· Visningar
1 063
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama